>Fox 8 gaat vanaf januari 2000 de serie "Angel" uitzenden!!!
>
Translation: Fox 8 will starting January 2000 broadcast the series
"Angel"!!!
->YEEHAAWW!
N0SP4M
Bond_J_Bond wrote:
> Fox 8 gaat vanaf januari 2000 de serie "Angel" uitzenden!!!
Ja? ik neem aan dat je een mailtje van fox terug hebt gekregen
(wow...nooit gedacht dat dat ooit nog es zou gebeuren <g>)....maar das
erg goed nieuws. Het zal niet geheel gelijk lopen met s4 van buffy (als
net5 dat direct na s3 gaat uitzenden wat ik wel hoop..) maar das niet
erg, ben al blij dat we m krijgen (scheelt weer banden uit amerika <g>)
See Ya,
George
Een spin-off van de serie "Buffy the Vampire Slayer".
Bond_J_Bond schreef:
> Fox 8 gaat vanaf januari 2000 de serie "Angel" uitzenden!!!
JE WILT NIET WETEN HOE BLIJ IK BEN !!!!!
Ik heb zelf al iets van 20 mailtjes naar FOX gestuurd maar nog steeds
geen antwoord gekregen..!
YEEEEEEEEEEEHHHAAAAAA !
Kay
> hehehe
> foreign people are so funny :)
That's exactly what they say about us ;)
Simon.
--
Simon Fraser si...@surfers.org
-
The Roman Rule: The one who says it cannot be done should never
interrupt the one who is doing it.
You know, you are foreign as well, all depends on where you live <G>.
But on Usenet, who is foreign anyway?
E.
Usenet foreigners consist of trolls, spammers and newbies. Of those
three, there is only hope for newbies.
Simon