Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Wat een aansteller is die SMG

0 views
Skip to first unread message

SuperTarzan

unread,
Nov 27, 1999, 3:00:00 AM11/27/99
to
OK de serie is leuk, maar wat erger ik me dood aan SMG. Wat een kakker zeg.
In de afleveringen uit het 1e seisoen is het nog er dan in seisoen 3. Ze is
bijna net zo kinderachtig als BigBrother-Anouk. Ik zal blij zijn als Angel
hier eindelijk op TV komt want daar zit ze tenminste niet in.

Het wordt tijd dat ik Scream2 weer eens huur. Het blijft leuk om te zien hoe
die hoer met een mes in dr rug wordt gestoken.

Duke

unread,
Nov 27, 1999, 3:00:00 AM11/27/99
to
Waar heb je 't over, zeikerd!?!? Niemand verplicht je om naar de serie
te kijken!
En ze is lang niet zo kinderachtig als BigBrother Anouk!!!!!

* Sent from RemarQ http://www.remarq.com The Internet's Discussion Network *
The fastest and easiest way to search and participate in Usenet - Free!


0 new messages