Musta Mauri <musta...@yahoo.com> wrote:
> The Pläck Mauri Rules!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
> She is better than Buffy.
> She is Vampire slayer.
> Pläk Mauri comes, köp köp!!
>
> If you dont know what she is I can tell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
> hahhahahaaaaaaaaa
>
> IM MAD SVEDISH HOMELEIPA FROM
> BOLIVIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
>
> MUOHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
>
> BYE
>
>
> Pläk Mauri comes, köp köpPläk Mauri comes, köp köpPläk Mauri comes, köp
> köpPläk Mauri comes, köp köpPläk Mauri comes, köp köpPläk Mauri comes, köp
> köpPläk Mauri comes, köp köpPläk Mauri comes, köp köpPläk Mauri comes, köp
> köpPläk Mauri comes, köp köpPläk Mauri comes, köp köpPläk Mauri comes, köp
> köpPläk Mauri comes, köp köpPläk Mauri comes, köp köpPläk Mauri comes, köp
> köpPläk Mauri comes, köp köpPläk Mauri comes, köp köpPläk Mauri comes, köp
> köpPläk Mauri comes, köp köpPläk Mauri comes, köp köpPläk Mauri comes, köp
> köpPläk Mauri comes, köp köpPläk Mauri comes, köp köpPläk Mauri comes, köp
> köpPläk Mauri comes, köp köpPläk Mauri comes, köp köpPläk Mauri comes, köp
> köpPläk Mauri comes, köp köp