Net5 gaat dus stoppen met uitzenden van nieuwe Buffy en Angel eps tot
'het najaar' (ik heb opgebeld, specifiekere info konden ze niet geven;
er werd ook een beetje verbaasd gereageerd door de mevrouw die ik aan de
lijn had.) Meer info is niet beschikbaar, gezien de planning nog niet
helemaal vaststaat. Ik hou 't even op AAAAARRRGH!!!!!!!!
Eeerst maanden lang wachten, dan 6 afleveringen, dan weer niks. Bah.
Mattia
--
"My beagle went swimming today and now he's typing on my keyboard with
his ample nose. Oh, and he's the bestest handsomeest beagle EVER."
--Tim Minear, Salon.com, May 2001
Ach, als je dat nu nog niet weet.
Wij zijn niet belangrijk, wij zijn er alleen maar om naar de reclames te
kijken.
De rest is vulling. >=o)
Ik hoop alleen dat ze volgend jaar verdergaan waar ze zijn opgehouden
en op een normaal tijdstip weer beginnen.. en we niet hoeven te
wachten tot December! :P
Anneke (ja, die)
--
http://www.dutchbuffy.com
> > > Eeerst maanden lang wachten, dan 6 afleveringen, dan weer niks. Bah.
> >
> > Wij zijn niet belangrijk, wij zijn er alleen maar om naar de reclames te
> > kijken.
> Ik hoop alleen dat ze volgend jaar verdergaan waar ze zijn opgehouden
> en op een normaal tijdstip weer beginnen.. en we niet hoeven te
> wachten tot December! :P
Nouja en in het ergste geval hebben we altijd nog de BBC, die begin
september hopelijk gaan starten met Buffy. Alleen is er dan geen Angel bij
en dat 'stinks' ;-)
> Anneke (ja, die)
Heeeeee Anneke! :-))
--
Saskia
Xander: "What about that nutty 'all men are created equal' thing?"
Cordy : "Propaganda spouted out by the ugly and less deserving."
("Go Fish")
> Nouja en in het ergste geval hebben we altijd nog de BBC, die
> begin september hopelijk gaan starten met Buffy.
Op 16 augustus beginnen ze al met S5, als het goed is. En dan als
er geen onderbrekingen zijn, op 20 september de eerste voor
Nederland nieuwe aflevering, 5.07 'Fool for Love', mocht Net5 de
serie tegen die tijd nog niet hervat hebben.
Bye,
--
jonathaN
> > Ach, als je dat nu nog niet weet.
> > Wij zijn niet belangrijk, wij zijn er alleen maar om naar de reclames te
> > kijken.
> > De rest is vulling. >=o)
>
> Ik hoop alleen dat ze volgend jaar verdergaan waar ze zijn opgehouden
> en op een normaal tijdstip weer beginnen.. en we niet hoeven te
> wachten tot December! :P
Zeker, zeker. Dat zou behoorlijk vervelend zijn. Natuurlijk hebben we wellicht zoals Saskia ook al
zei de BBC, maar die hebben zoals ook al gezegd de rechten voor Angel niet. En als we dan naar de
beginaflevering kijken...
> Anneke (ja, die)
Heeeeee, Anneke. Wat leuk :-)
'T is hier wel erg rustig nu he? We zitten allemaal over Buffy&Angel te praten in
nl.kunst.sf+fantasy de laatste tijd. Daardoor is het hier nu wat (erg) rustig. Nou ja, niets aan te
doen gok ik. Kom je nu ook een keertje naar nkSF? Is wel gezellig namelijk :-)
Mazzel,
George