Er zijn vanmiddag nog meer uitzendingen over de MTVMA. dit zijn meer
specials. Ook wel leuk, want gisteren zag ik Sarah Michelle Gellar en
Seth Green voor de camera verschijnen.
Bye, Patrick
Heb jij toevallig dit alles opgenomen? Ik lees het nu pas,
dus heb niet gekeken...
JOY:-)