Jor-D heeft geschreven in bericht <7s63a8$10o$
1...@news.kabelfoon.nl>...
>
>> Blijkbaar ben je zelf ook errug geļnteresseerd wat een ander te vertellen
Ik stel voor dat we iedereen in z'n waarde laten. Wat is er mis met een
beetje spelen met ideeėn ? De grijze cellen een beetje laten bewegen ?
Dit is toch precies wat waar zo'n nieuwsgroep voor is bedoelt, of niet ?
Bovendien, het is een geweldige manier om je engelse schrijfvaardigheid en
taalbeheersing te oefenen. Voor mij is dat de helft van de lol.
By the way, why are you not writing in English. That's very impolite to the
others in the group. You should at least put a "dutch" warning in the
heading.
Rob