Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

waarom stelt iedereen hier zich zo aan?

0 views
Skip to first unread message

Jor-D

unread,
Sep 19, 1999, 3:00:00 AM9/19/99
to
Josh schrijft gewoon elke week een leuk verhaaltje en er zit echt geen
boodschap achter elke aflevering, dus wat jullie doen is gewoon een beetje
zielig, zo'n hele aflevering gaan verklaren en speculeren wat ie ermee heeft
bedoelt. hebben jullie soms niks beters te doen

The Coupé man

unread,
Sep 20, 1999, 3:00:00 AM9/20/99
to
Blijkbaar ben je zelf ook errug geīnteresseerd wat een ander te vertellen
heeft over een bepaalde aflevering anders had je de berichten zelf niet eens
gelezen. Dus ehhh... wie is er hier nou verschrikkelijk zielig?

Jor-D

unread,
Sep 20, 1999, 3:00:00 AM9/20/99
to

> Blijkbaar ben je zelf ook errug geďnteresseerd wat een ander te vertellen

> heeft over een bepaalde aflevering anders had je de berichten zelf niet
eens
> gelezen. Dus ehhh... wie is er hier nou verschrikkelijk zielig?
>
>
>
> Tja, ik kom hier af en toe om te kijken of er nog nieuws is. Maar ja, dan
zal ik toch de berichtjes eerst moeten lezen. Ik weet natuurlijk niet van te
voren of ik iemand zn berichtje interessant vind of niet.

Rob

unread,
Sep 20, 1999, 3:00:00 AM9/20/99
to

Jor-D heeft geschreven in bericht <7s63a8$10o$1...@news.kabelfoon.nl>...
>
>> Blijkbaar ben je zelf ook errug geļnteresseerd wat een ander te vertellen
Ik stel voor dat we iedereen in z'n waarde laten. Wat is er mis met een
beetje spelen met ideeėn ? De grijze cellen een beetje laten bewegen ?
Dit is toch precies wat waar zo'n nieuwsgroep voor is bedoelt, of niet ?
Bovendien, het is een geweldige manier om je engelse schrijfvaardigheid en
taalbeheersing te oefenen. Voor mij is dat de helft van de lol.

By the way, why are you not writing in English. That's very impolite to the
others in the group. You should at least put a "dutch" warning in the
heading.

Rob


0 new messages