Kom ik in helmond, geen vampieren, geen buffy, geen bronze.
Waarom noemen ze het dan potdomme HELMOND (HELLMOUTH)
Hahahahahhahahahahahha. >=o)
Errr....
> Kom ik in helmond, geen vampieren, geen buffy, geen bronze.
> Waarom noemen ze het dan potdomme HELMOND (HELLMOUTH)
Hehehe...daar komt m'n moeder wel toevallig vandaan..
> Hahahahahhahahahahahha. >=o)
Beetje melig?
Mattia
ReplyMeister[tm]
beetje? hmm dan moet ik toch beter mijn best doen.
> Mattia
> ReplyMeister[tm]
>
Hmmm, heb jij al buffy of angel episodes gesignaleerd op de nederlandse
televisie ?
Zo lang zonder laat je gekke dingen doen.
Okay, charmed is er nu weer wel, dat dempt de pijn een beetje. >=o)