Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

[DUTCH] <zucht>

0 views
Skip to first unread message

@nkhoŽ

unread,
Feb 17, 2001, 6:07:17 AM2/17/01
to

Okay, ik heb zwaar de pest erin.
Treinkaartje voor niks gekocht.

Kom ik in helmond, geen vampieren, geen buffy, geen bronze.
Waarom noemen ze het dan potdomme HELMOND (HELLMOUTH)

Hahahahahhahahahahahha. >=o)


Mattia Valente

unread,
Feb 17, 2001, 7:11:47 AM2/17/01
to
"@nkhoŽ" wrote:
>
> Okay, ik heb zwaar de pest erin.
> Treinkaartje voor niks gekocht.

Errr....



> Kom ik in helmond, geen vampieren, geen buffy, geen bronze.
> Waarom noemen ze het dan potdomme HELMOND (HELLMOUTH)

Hehehe...daar komt m'n moeder wel toevallig vandaan..

> Hahahahahhahahahahahha. >=o)

Beetje melig?

Mattia
ReplyMeister[tm]

@nkhoŽ

unread,
Feb 18, 2001, 11:54:33 AM2/18/01
to

> Beetje melig?

beetje? hmm dan moet ik toch beter mijn best doen.

> Mattia
> ReplyMeister[tm]
>


@nkhoŽ

unread,
Feb 18, 2001, 1:28:27 PM2/18/01
to

"Mattia Valente" <mae.v...@std.vu.nl> schreef in bericht
news:3A8E6A83...@std.vu.nl...

Hmmm, heb jij al buffy of angel episodes gesignaleerd op de nederlandse
televisie ?
Zo lang zonder laat je gekke dingen doen.
Okay, charmed is er nu weer wel, dat dempt de pijn een beetje. >=o)


0 new messages