Arkasha
Arkasha wrote:
> Sorry dat ik dit over de newsgroup doe, maar ik gok er even op dat je dit
> eerder checkt dan je mail.
Geen punt. Stuur dit berichtje dan ook maar ff naar de groep en naar je
mail.....
> Klopt het dat jij ook alle "Angel" tot nu toe op videoband hebt
> en zo ja ,zou ik die kunnen lenen ?
Dat zou kunnen, ja. Alhoewel ik morgen nog wel een afleveringetje op één van
die banden moet opnemen......
Hoezo heb je ze eigenlijk (vandaah) nodig???
> Mail me indien je dit bericht nog vandaag (zondag) leest.
> Anders, laat maar.
Heb dit berichtje nu net pas gelezen anders had ik al wel eerder een
reply-tje gestuurd. Is het nog op tijd?
Mazzel,
George
Die volgens hem nog nooit een berichtje met zijn naam als titel heeft
gezien.....
Hmm, ziet er naar uit dat Deja nu ook al achter met het binnenhalen van mail
is want ik kan het aleen hier lezen.
> > Klopt het dat jij ook alle "Angel" tot nu toe op videoband hebt
> > en zo ja ,zou ik die kunnen lenen ?
>
> Dat zou kunnen, ja. Alhoewel ik morgen nog wel een afleveringetje op één
van
> die banden moet opnemen......
> Hoezo heb je ze eigenlijk (vandaah) nodig???
Ik had iemand ter logeren die wel geinteresseert in Angel is, zo ik dacht
dat ik hem even aan angel mini-marathon zou onderwerpen om hem een ware
Angel-addict te maken. ( hij heeft al al mijn Buffy banden afgekeken, dus
wat BtVS betreft zit het al goed)
> > Mail me indien je dit bericht nog vandaag (zondag) leest.
> > Anders, laat maar.
>
> Heb dit berichtje nu net pas gelezen anders had ik al wel eerder een
> reply-tje gestuurd. Is het nog op tijd?
Wel het nu al een beetje laat, maar mischien een andere keer. Het tenslotte
een goed doel.
> Mazzel,
> George
> Die volgens hem nog nooit een berichtje met zijn naam als titel heeft
> gezien.....
Happy to oblige.
Arkasha
>
Tja dat kan. Ik ben nu dit bericht wel weer op Deja aan het lezen (m'n
nieuwe newsserver loopt schijnbaar net iets achter op Deja...), dus het
zuigt niet zo erg als ik vorige maand verkondigde ;-)
> > > Klopt het dat jij ook alle "Angel" tot nu toe op videoband hebt
> > > en zo ja ,zou ik die kunnen lenen ?
> >
> > Dat zou kunnen, ja. Alhoewel ik morgen nog wel een afleveringetje
op één
> van
> > die banden moet opnemen......
> > Hoezo heb je ze eigenlijk (vandaah) nodig???
>
> Ik had iemand ter logeren die wel geinteresseert in Angel is, zo ik
dacht
> dat ik hem even aan angel mini-marathon zou onderwerpen om hem een
ware
> Angel-addict te maken. ( hij heeft al al mijn Buffy banden afgekeken,
dus
> wat BtVS betreft zit het al goed)
Aha. Dat is een mooi doel. Volgende keer ietsje eerder proberen, dan
weet ik het mischien op tijd. In ieder geval: If the problem rises
again, dan vind ik het helemaal niet erg om m'n banden een dagje af te
staan :-)
> > > Mail me indien je dit bericht nog vandaag (zondag) leest.
> > > Anders, laat maar.
> >
> > Heb dit berichtje nu net pas gelezen anders had ik al wel eerder
een
> > reply-tje gestuurd. Is het nog op tijd?
>
> Wel het nu al een beetje laat, maar mischien een andere keer. Het
tenslotte
> een goed doel.
Zeker. Iedereen, overal, moet verslaafd raken aan Angel en Buffy. Dat
kan natuurlijk wat lastiger worden met het huidige seizoen [ducks],
maar toch.... ;-)
> > Mazzel,
> > George
> > Die volgens hem nog nooit een berichtje met zijn naam als titel
heeft
> > gezien.....
>
> Happy to oblige.
Thanks :-)
Mazzel,
George
"My tapes are your tapes"
Buffy to a demon in "All Tapes are Evil"
Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.