Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

[dutch] baggerzooi

1 view
Skip to first unread message

Mighty

unread,
Mar 6, 2000, 3:00:00 AM3/6/00
to
Echt kut dat Net 5 nu is gestopt met Buffy 4th season episodes
en dat we 4 weken moeten wachten op season 5 episodes.
Net nu we aan het inlopen waren op die amerikanen (nog _maar_
19 afleveringen achter met BTVS). Nu moet ik 4 weken naar
dat toch iets suffere Angel kijken, maar goed daar lopen
we nog maar 12 (oid) afleveringen achter.

Mattia Valente

unread,
Mar 7, 2000, 3:00:00 AM3/7/00
to

Uuh..seizoen 3 is net afgelopoen, we krijgen seizoen 4 te zien. Seizoen
5 duurt nog een jaartje (minimaal...)

Natuurlijk moeten we hopen dat Net5 ook echt op 2 April (Zondag Avond)
uitzend...Ik geloof het pas als ik het zie. Ik ben er wel vrij zeker van
(heb zelf e-mail bevesteging gekregen, alhoewel een beetje een
terughoundende)

Mattia

Marc

unread,
Mar 7, 2000, 3:00:00 AM3/7/00
to
> Echt kut dat Net 5 nu is gestopt met Buffy 4th season episodes
> en dat we 4 weken moeten wachten op season 5 episodes.
> Net nu we aan het inlopen waren op die amerikanen (nog _maar_
> 19 afleveringen achter met BTVS). Nu moet ik 4 weken naar
> dat toch iets suffere Angel kijken, maar goed daar lopen
> we nog maar 12 (oid) afleveringen achter.

Ik kwam er net tot mijn schrik achter dat 't was afgelopen! Balen!

Ik moet zeggen, die aflevering van gisteren was echt echt echt hardstikke
gaaf! Veel humor (jongens die Buffy een stuk vinden, en moeders die aan
Giles denkt), spanning (de schutter) en actie (altijd leuk om te zien hoe
Buf vecht).

Balen dus vandaag.
Ik ga over 3 weekjes naar Amerika op vakantie, es kijken of ik daar nog wat
Buffy spul kan kopen! (buffy mok of zoiets).

Marc

Jorrit van Rijn

unread,
Mar 7, 2000, 3:00:00 AM3/7/00
to

>> Echt kut dat Net 5 nu is gestopt met Buffy 4th season episodes
>> en dat we 4 weken moeten wachten op season 5 episodes.


Inderdaad, echt mega vet klote shit kut dat Net 5 de uitzending heeft
gestaakt! Buffy was gvd het bloody hoogtepunt van me dag! Ze kunnen van mij
sterven met hun zooitje! wat moet ik nou tussen 18:10 en 19:00 !?!!!!!!

Yorrit


Peter Kleiweg

unread,
Mar 7, 2000, 3:00:00 AM3/7/00
to
Jorrit van Rijn skriver...

Taallessen nemen?

--
Peter Kleiweg | P e t r o n o m i c o n |
e-mail: invalid -> nl | http://www.let.rug.nl/~kleiweg |
Guardian of Spike's Innocence, and his Dislike of Puppies
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
I just love to see you squirm.
-- Jenny, The Dark Age


Brenda

unread,
Mar 8, 2000, 3:00:00 AM3/8/00
to
Kut? Dat is nog zwak uitgedrukt. Nu ze Buffy niet meer uitzenden komt bij
mij de TV niet eens meer aan, omdat ze toch alleen maar bagger uitzenden.
Trouwens weet iemand nog een leuke site waar je Buffy video's en dergelijke
kan downloaden?


Peter Kleiweg <kle...@let.rug.invalid> schreef in berichtnieuws
Pine.LNX.4.21.00030...@kleigh.nl...

Marc

unread,
Mar 8, 2000, 3:00:00 AM3/8/00
to
> Inderdaad, echt mega vet klote shit kut dat Net 5 de uitzending heeft
> gestaakt! Buffy was gvd het bloody hoogtepunt van me dag! Ze kunnen van
mij
> sterven met hun zooitje! wat moet ik nou tussen 18:10 en 19:00 !?!!!!!!

Jerry Springer?
Simpsons?
Newsgroups lezen?

Marc

Misha

unread,
Mar 8, 2000, 3:00:00 AM3/8/00
to
> Euh......naar alle afleveringen van Startrek: The Next Generation kijken

want dat is wat Net 5 nu uitzend ipv btvs...of natuurlijk naar BH90210
kijken...:(

> Inderdaad, echt mega vet klote shit kut dat Net 5 de uitzending heeft
> gestaakt! Buffy was gvd het bloody hoogtepunt van me dag! Ze kunnen van mij
> sterven met hun zooitje! wat moet ik nou tussen 18:10 en 19:00 !?!!!!!!
>

> Yorrit


Mattia Valente

unread,
Mar 8, 2000, 3:00:00 AM3/8/00
to

Marc wrote:
>
> > Inderdaad, echt mega vet klote shit kut dat Net 5 de uitzending heeft
> > gestaakt! Buffy was gvd het bloody hoogtepunt van me dag! Ze kunnen van
> mij
> > sterven met hun zooitje! wat moet ik nou tussen 18:10 en 19:00 !?!!!!!!
>

> Jerry Springer?
> Simpsons?
> Newsgroups lezen?
>
> Marc

SPRINGER?!?!?!

Simpsons, ja. Dawsons creek, gaat wel. Angel, best te kijken. Roswell,
ook niet bepaald slecht. Newgroups, definately..

Mattia

Mattia Valente

unread,
Mar 8, 2000, 3:00:00 AM3/8/00
to
Nou ja, er is altijd nog de BBC...oude afleveringen, S2 (Becoming deel 1
deze week als ik hed goed heb..)

Brenda wrote:
>
> Kut? Dat is nog zwak uitgedrukt. Nu ze Buffy niet meer uitzenden komt bij
> mij de TV niet eens meer aan, omdat ze toch alleen maar bagger uitzenden.
> Trouwens weet iemand nog een leuke site waar je Buffy video's en dergelijke
> kan downloaden?
>
> Peter Kleiweg <kle...@let.rug.invalid> schreef in berichtnieuws
> Pine.LNX.4.21.00030...@kleigh.nl...
> > Jorrit van Rijn skriver...
> >
> > >
> > > >> Echt kut dat Net 5 nu is gestopt met Buffy 4th season episodes
> > > >> en dat we 4 weken moeten wachten op season 5 episodes.
> > >
> > >

> > > Inderdaad, echt mega vet klote shit kut dat Net 5 de uitzending heeft
> > > gestaakt! Buffy was gvd het bloody hoogtepunt van me dag! Ze kunnen van
> mij
> > > sterven met hun zooitje! wat moet ik nou tussen 18:10 en 19:00 !?!!!!!!
> >

Claudia van der Lely

unread,
Mar 8, 2000, 3:00:00 AM3/8/00
to

Mattia Valente heeft geschreven in bericht <38C64765...@std.vu.nl>...

>
>
>Marc wrote:
>>
>> > Inderdaad, echt mega vet klote shit kut dat Net 5 de uitzending heeft
>> > gestaakt! Buffy was gvd het bloody hoogtepunt van me dag! Ze kunnen van
>> mij
>> > sterven met hun zooitje! wat moet ik nou tussen 18:10 en 19:00 !?!!!!!!
>>
>> Jerry Springer?
>> Simpsons?
>> Newsgroups lezen?
>>
>> Marc
>
>SPRINGER?!?!?!
>
>Simpsons, ja. Dawsons creek, gaat wel. Angel, best te kijken. Roswell,
>ook niet bepaald slecht. Newgroups, definately..
>
>Mattia

charmed...
op het internet alle geluidjes downloaden zodat je toch nog een beetje buufy
the vampire slayer in huis heb heb ik ook gedaan!

groetjes claudia
>
>

Marc

unread,
Mar 9, 2000, 3:00:00 AM3/9/00
to
> charmed...
> op het internet alle geluidjes downloaden zodat je toch nog een beetje
buufy
> the vampire slayer in huis heb heb ik ook gedaan!

Voor Charmed hoef ik geen Buffy geluidjes te downloaden -- dat vind ik ZO
ook al een ontzettend leuke serie (Tiffany)!

Marc

Hooresi

unread,
Mar 9, 2000, 3:00:00 AM3/9/00
to

"Peter Kleiweg" <kle...@let.rug.invalid> schreef in bericht
news:Pine.LNX.4.21.00030...@kleigh.nl...

> Jorrit van Rijn skriver...
>
> >
> > >> Echt kut dat Net 5 nu is gestopt met Buffy 4th season episodes
> > >> en dat we 4 weken moeten wachten op season 5 episodes.
> >
> >
> > Inderdaad, echt mega vet klote shit kut dat Net 5 de uitzending heeft
> > gestaakt! Buffy was gvd het bloody hoogtepunt van me dag! Ze kunnen van
mij
> > sterven met hun zooitje! wat moet ik nou tussen 18:10 en 19:00 !?!!!!!!
>
> Taallessen nemen?

volgen?

Hooresi

unread,
Mar 9, 2000, 3:00:00 AM3/9/00
to

"Mattia Valente" <mae.v...@std.vu.nl> schreef in bericht
news:38C64718...@std.vu.nl...

> Nou ja, er is altijd nog de BBC...oude afleveringen, S2 (Becoming deel 1
> deze week als ik hed goed heb..)

nee,'hed' heb je niet goed, dat moest nou net 'het' zijn. :oP :o)

Maar wel even kijken op de BBC, ook al kijk ik liever die late afleveringen
(laat, als in in , `s nachts) waarin niet geknipt is.

Maar nu kijk ik dus maar ST NG, ook al heb ik die herhalingen
óok wel in den treuren heb gezien op de BBC. :o)

Hooresi

unread,
Mar 9, 2000, 3:00:00 AM3/9/00
to

"Misha" <mi...@soneramail.nl> schreef in bericht
news:38C61A42...@soneramail.nl...

> > Euh......naar alle afleveringen van Startrek: The Next Generation kijken
>
> want dat is wat Net 5 nu uitzend ipv btvs...of natuurlijk naar BH90210
> kijken...:(

Hmm, dan maar weer married with children :o)


Joris Mak

unread,
Mar 16, 2000, 3:00:00 AM3/16/00
to
On Mon, 6 Mar 2000 22:00:40 +0100, "Mighty" <mig...@stones.com> wrote:

>Echt kut dat Net 5 nu is gestopt met Buffy 4th season episodes
>en dat we 4 weken moeten wachten op season 5 episodes.

>Net nu we aan het inlopen waren op die amerikanen (nog _maar_
>19 afleveringen achter met BTVS). Nu moet ik 4 weken naar
>dat toch iets suffere Angel kijken, maar goed daar lopen
>we nog maar 12 (oid) afleveringen achter.
>


Hmmz..
Over de vraag, wat moet ik nou doen totdat Buffy weer begint...
Je kan natuurlijk ook de afleveringen downloaden van #bu...
Ik heb ongeveer heel angel s1 en buffy s4 al gezien, en de kwaliteit
is stukken beter dan ik dacht. (ASF tenminste).

Joris...

0 new messages