Uuh..seizoen 3 is net afgelopoen, we krijgen seizoen 4 te zien. Seizoen
5 duurt nog een jaartje (minimaal...)
Natuurlijk moeten we hopen dat Net5 ook echt op 2 April (Zondag Avond)
uitzend...Ik geloof het pas als ik het zie. Ik ben er wel vrij zeker van
(heb zelf e-mail bevesteging gekregen, alhoewel een beetje een
terughoundende)
Mattia
Ik kwam er net tot mijn schrik achter dat 't was afgelopen! Balen!
Ik moet zeggen, die aflevering van gisteren was echt echt echt hardstikke
gaaf! Veel humor (jongens die Buffy een stuk vinden, en moeders die aan
Giles denkt), spanning (de schutter) en actie (altijd leuk om te zien hoe
Buf vecht).
Balen dus vandaag.
Ik ga over 3 weekjes naar Amerika op vakantie, es kijken of ik daar nog wat
Buffy spul kan kopen! (buffy mok of zoiets).
Marc
Inderdaad, echt mega vet klote shit kut dat Net 5 de uitzending heeft
gestaakt! Buffy was gvd het bloody hoogtepunt van me dag! Ze kunnen van mij
sterven met hun zooitje! wat moet ik nou tussen 18:10 en 19:00 !?!!!!!!
Yorrit
Taallessen nemen?
--
Peter Kleiweg | P e t r o n o m i c o n |
e-mail: invalid -> nl | http://www.let.rug.nl/~kleiweg |
Guardian of Spike's Innocence, and his Dislike of Puppies
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
I just love to see you squirm.
-- Jenny, The Dark Age
Peter Kleiweg <kle...@let.rug.invalid> schreef in berichtnieuws
Pine.LNX.4.21.00030...@kleigh.nl...
Jerry Springer?
Simpsons?
Newsgroups lezen?
Marc
want dat is wat Net 5 nu uitzend ipv btvs...of natuurlijk naar BH90210
kijken...:(
> Inderdaad, echt mega vet klote shit kut dat Net 5 de uitzending heeft
> gestaakt! Buffy was gvd het bloody hoogtepunt van me dag! Ze kunnen van mij
> sterven met hun zooitje! wat moet ik nou tussen 18:10 en 19:00 !?!!!!!!
>
> Yorrit
Marc wrote:
>
> > Inderdaad, echt mega vet klote shit kut dat Net 5 de uitzending heeft
> > gestaakt! Buffy was gvd het bloody hoogtepunt van me dag! Ze kunnen van
> mij
> > sterven met hun zooitje! wat moet ik nou tussen 18:10 en 19:00 !?!!!!!!
>
> Jerry Springer?
> Simpsons?
> Newsgroups lezen?
>
> Marc
SPRINGER?!?!?!
Simpsons, ja. Dawsons creek, gaat wel. Angel, best te kijken. Roswell,
ook niet bepaald slecht. Newgroups, definately..
Mattia
Brenda wrote:
>
> Kut? Dat is nog zwak uitgedrukt. Nu ze Buffy niet meer uitzenden komt bij
> mij de TV niet eens meer aan, omdat ze toch alleen maar bagger uitzenden.
> Trouwens weet iemand nog een leuke site waar je Buffy video's en dergelijke
> kan downloaden?
>
> Peter Kleiweg <kle...@let.rug.invalid> schreef in berichtnieuws
> Pine.LNX.4.21.00030...@kleigh.nl...
> > Jorrit van Rijn skriver...
> >
> > >
> > > >> Echt kut dat Net 5 nu is gestopt met Buffy 4th season episodes
> > > >> en dat we 4 weken moeten wachten op season 5 episodes.
> > >
> > >
> > > Inderdaad, echt mega vet klote shit kut dat Net 5 de uitzending heeft
> > > gestaakt! Buffy was gvd het bloody hoogtepunt van me dag! Ze kunnen van
> mij
> > > sterven met hun zooitje! wat moet ik nou tussen 18:10 en 19:00 !?!!!!!!
> >
charmed...
op het internet alle geluidjes downloaden zodat je toch nog een beetje buufy
the vampire slayer in huis heb heb ik ook gedaan!
groetjes claudia
>
>
Voor Charmed hoef ik geen Buffy geluidjes te downloaden -- dat vind ik ZO
ook al een ontzettend leuke serie (Tiffany)!
Marc
volgen?
nee,'hed' heb je niet goed, dat moest nou net 'het' zijn. :oP :o)
Maar wel even kijken op de BBC, ook al kijk ik liever die late afleveringen
(laat, als in in , `s nachts) waarin niet geknipt is.
Maar nu kijk ik dus maar ST NG, ook al heb ik die herhalingen
óok wel in den treuren heb gezien op de BBC. :o)
Hmm, dan maar weer married with children :o)
>Echt kut dat Net 5 nu is gestopt met Buffy 4th season episodes
>en dat we 4 weken moeten wachten op season 5 episodes.
>Net nu we aan het inlopen waren op die amerikanen (nog _maar_
>19 afleveringen achter met BTVS). Nu moet ik 4 weken naar
>dat toch iets suffere Angel kijken, maar goed daar lopen
>we nog maar 12 (oid) afleveringen achter.
>
Hmmz..
Over de vraag, wat moet ik nou doen totdat Buffy weer begint...
Je kan natuurlijk ook de afleveringen downloaden van #bu...
Ik heb ongeveer heel angel s1 en buffy s4 al gezien, en de kwaliteit
is stukken beter dan ik dacht. (ASF tenminste).
Joris...