S2 is uit maar de prijzen verschillen nogal met die op het net en zelfs
onderling in de shops hier in nederland. Free Record is op dit moment het
duurst met 279,95 en Ro-disc vraagt 264,95 en die staan er nu ook niet
bepaald om bekend goedkoop te zijn. Als ik dit met PLay 247 vergelijk waar
ik 227,- maar hoef te betalen vind ik dit belachelijk.
Wat is dit balen weet iemand waar ik in nederland een betere prijs dan die
van Ro-disc of Free Record kan krijgen.
Ik heb voor S1 al de volle pond betaald maar deze keer wil ik toch ff om me
heen kijken zodat ik niet weer veel te veel betaal.
Thanks,
Ray
Nou, ik heb echt geen idee, om eerlijk te zijn. Misschien zul je meer
reacties krijgen in bijv. nl.media.dvd of een dergelijke groep. Volgens
mij hebben haast alle regs hier 'gewoon' via het net bestlet, want dat
is bijna altijd goedkoper.
Mattia
--
"By the by, the answer to how I keep from losing it is I make sure to
paper the cracks in plumbing so the ooze from Saturn can't communicate
with my lungs anymore. Hmmm. I may be too late."
--Joss Whedon, Bronze Posting Board, 1998
>Ray wrote:
>>
>> Hi,
>>
>> S2 is uit maar de prijzen verschillen nogal met die op het net en zelfs
>> onderling in de shops hier in nederland. Free Record is op dit moment het
>> duurst met 279,95 en Ro-disc vraagt 264,95 en die staan er nu ook niet
>> bepaald om bekend goedkoop te zijn. Als ik dit met PLay 247 vergelijk waar
>> ik 227,- maar hoef te betalen vind ik dit belachelijk.
>> Wat is dit balen weet iemand waar ik in nederland een betere prijs dan die
>> van Ro-disc of Free Record kan krijgen.
>> Ik heb voor S1 al de volle pond betaald maar deze keer wil ik toch ff om me
>> heen kijken zodat ik niet weer veel te veel betaal.
>
>Nou, ik heb echt geen idee, om eerlijk te zijn. Misschien zul je meer
>reacties krijgen in bijv. nl.media.dvd of een dergelijke groep. Volgens
>mij hebben haast alle regs hier 'gewoon' via het net bestlet, want dat
>is bijna altijd goedkoper.
>
>Mattia
www.dvdoutlet.nl voor 249 gulden (excl. verzendkosten).
www.dvdzone2.com heeft hem voor 196 gulden (excl. verzendkosten),
zelfde dvd alleen Franse covers ????
Pieter Klene
Mattia en Pieter thanks,
Ik heb gisteren toch maar ff bekeken hoe veel het me kost om een CC aan te
schaffen want het net bied inderdaad toch wel vaak een uitkomst voor DVD.
Visa is nu een heel jaar gratis en daarna 80,- per jaar maar ik weet niet
hoe het met dekking zit tegen internet fraude dat zit bij american express
ez blue heel goed. Het vervelende is dat deze CC niet ondersteund wordt door
bijvoorbeeld PLay247 dus dat schiet ook niet op.
Hmmm het blijft vervelend maar 280,- in de winkel vind ik echt belachelijk.
De Makro is heel goed qua prijzen maar ik kan niet zolang wachten om de box
te kopen ik wil hem nu hebben ;-)
Dat de free recordshop nu zo duur is valt me heel erg tegen aangezien ze met
andere dvd's soms zelf goedkoper zijn dan bijvoorbeeld PLay247.
Alleen met de verzamel boxen vragen ze steeds het uiterste en dat is echt
balen. Maar goed ik kijk wel ff around.
In ieder geval thanks voor de reply,
Ray