Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

[Dutch] Bericht van Net5:

0 views
Skip to first unread message

Mattia Valente

unread,
Oct 3, 2000, 3:00:00 AM10/3/00
to
Nou, er is net wat binnengekomen. Beetje vreemd antwoord, maar goed, het
zal wel.

---begin---

Beste Mattia,

Vriendelijk bedankt voor je mail. Aangezien wij begonnen wij met het
uitzenden van een nieuwe reeks afleveringen blijkt dat de producent de
vooruitblikken niet heeft meegestuurd. Wij zijn hier druk mee bezig en
hopelijk wordt dit probleem zo snel mogelijk opgelost. Wij gaan verder
met
het uitzenden van het vijfde seizoen.

---end---

Ik had ook ff gevraagd of ze de rechten hadden voor S5, vandaar dat
laatste stukje ;-)

Mattia
ReplyMeister[tm]

Mattia Valente

unread,
Oct 3, 2000, 3:00:00 AM10/3/00
to
Mattia Valente wrote:
>
> Nou, er is net wat binnengekomen. Beetje vreemd antwoord, maar goed, het
> zal wel.
>
> ---begin---
>
> Beste Mattia,
>
> Vriendelijk bedankt voor je mail. Aangezien wij begonnen wij met het
> uitzenden van een nieuwe reeks afleveringen blijkt dat de producent de
> vooruitblikken niet heeft meegestuurd. Wij zijn hier druk mee bezig en
> hopelijk wordt dit probleem zo snel mogelijk opgelost. Wij gaan verder
> met
> het uitzenden van het vijfde seizoen.
>
> ---end---

Net nog een bericht binnengekregen:

Beste Mattia,

Ik heb je al eerder een mailtje gestuurd, maar helaas klopte deze
informatie niet. Exuses hiervoor.
Ik kreeg net van onze programma-afdeling te horen dat er vanuit Amerika
voor het nieuwe seizoen nieuwe versies van Buffy the Vampire Slayer
gemaakt zijn. Deze versies worden zonder deze vooruitblikken
geproduceerd
en bij ons aangeleverd. De versies met de vooruitblikken zijn alleen
voor
Amerika bestemdt. Wij zenden deze vooruitblikken helaas dus niet meer
uit.

Met vriendelijke groet,

Ruth van Baaijen
Communicatieafdeling SBS 6 / NET 5

Klingt alemaal vreemd, en is ook errug irritant..Grrrrrrrrrrr...damn
Fox....

Mattia
ReplyMeister[tm]

Fré Hoogendoorn

unread,
Oct 3, 2000, 3:00:00 AM10/3/00
to
Mattia Valente wrote:
>
> Mattia Valente wrote:
> >

<SNIP>

>
> Net nog een bericht binnengekregen:
>
> Beste Mattia,
>
> Ik heb je al eerder een mailtje gestuurd, maar helaas klopte deze
> informatie niet. Exuses hiervoor.
> Ik kreeg net van onze programma-afdeling te horen dat er vanuit Amerika
> voor het nieuwe seizoen nieuwe versies van Buffy the Vampire Slayer
> gemaakt zijn. Deze versies worden zonder deze vooruitblikken
> geproduceerd
> en bij ons aangeleverd. De versies met de vooruitblikken zijn alleen
> voor
> Amerika bestemdt. Wij zenden deze vooruitblikken helaas dus niet meer
> uit.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Ruth van Baaijen
> Communicatieafdeling SBS 6 / NET 5
>
> Klingt alemaal vreemd, en is ook errug irritant..Grrrrrrrrrrr...damn
> Fox....
>
> Mattia
> ReplyMeister[tm]

Staan deze 'vooruitblikken' of p-o-B ook op de koopvideo's? Ik kan me
voorstellen van niet, al zou ik ze persoonlijk er toch graag bijhebben.
Bij de tv-uitzending zijn niet alleen handig voor mensen met trage
reacties of video-apparaten, maar dienen ook om de kijker "in the mood"
te krijgen.

Fré

Jonathan Black

unread,
Oct 3, 2000, 3:00:00 AM10/3/00
to
Fré Hoogendoorn wrote:

> Staan deze 'vooruitblikken' of p-o-B ook op de koopvideo's?
> Ik kan me voorstellen van niet, al zou ik ze persoonlijk er
> toch graag bijhebben.

I'm pretty sure van wel. Ze zijn niet eens netjes weg te halen,
want zoals gezegd ze lopen gewoon naadloos over in de eerste
nieuwe scene van de aflevering. Als je goed luisterd hoor je aan
het begin van Net5's versie van This Year's Girl nog net de
laatste nooit van de p-o-B-muziek uitsterven. Als er om één of
andere reden echt speciale versies voor het buitenland gemaakt
zouden worden (wat natuurlijk onzin is), zou dat niet op deze
amateurischtische wijze gebeuren.

> Bij de tv-uitzending zijn niet alleen handig voor mensen met
> trage reacties of video-apparaten, maar dienen ook om de
> kijker "in the mood" te krijgen.

Juist.

--
J o N a T H a N


Jonathan Black

unread,
Oct 3, 2000, 3:00:00 AM10/3/00
to
Mattia Valente wrote:

[...]


> Wij gaan verder met het uitzenden van het vijfde seizoen.
> ---end---
>

> Ik had ook ff gevraagd of ze de rechten hadden voor S5,
> vandaar dat laatste stukje ;-)

Hmm, trouwens wat betekent dat nou eigenlijk, "Wij gaan verder
met het uitzenden van het vijfde seizoen."? Dat ze straks in
november als S4 afgelopen is meteen doorgaan met S5? Zou leuk
zijn :)

Mattia Valente

unread,
Oct 3, 2000, 3:00:00 AM10/3/00
to

Optimist...nee, ik had gewoon gevraagd of ze de rechten voor S5 al
hadden gekocht. Ja dus.

:-)

Mattia

Mattia Valente

unread,
Oct 3, 2000, 3:00:00 AM10/3/00
to
Jonathan Black wrote:
> Fré Hoogendoorn wrote:
> > Staan deze 'vooruitblikken' of p-o-B ook op de koopvideo's?
> > Ik kan me voorstellen van niet, al zou ik ze persoonlijk er
> > toch graag bijhebben.
>
> I'm pretty sure van wel. Ze zijn niet eens netjes weg te halen,
> want zoals gezegd ze lopen gewoon naadloos over in de eerste
> nieuwe scene van de aflevering. Als je goed luisterd hoor je aan
> het begin van Net5's versie van This Year's Girl nog net de
> laatste nooit van de p-o-B-muziek uitsterven. Als er om één of
> andere reden echt speciale versies voor het buitenland gemaakt
> zouden worden (wat natuurlijk onzin is), zou dat niet op deze
> amateurischtische wijze gebeuren.

Hmmm...ga je nog een ander mailtje sturen? Eentje waar je wat
duidelijkere taal gebruikt (moet wel, schijnt, aangezien dit bericht
niet helemaal doorgedrongen is..)

> > Bij de tv-uitzending zijn niet alleen handig voor mensen met
> > trage reacties of video-apparaten, maar dienen ook om de
> > kijker "in the mood" te krijgen.
>
> Juist.

What you both said.

Mattia
ReplyMeister[tm]

Joost Nagtegaal

unread,
Oct 4, 2000, 3:00:00 AM10/4/00
to
On Tue, 03 Oct 2000 15:31:02 +0200 =?iso-8859-1?Q?Fr=E9?=
Hoogendoorn <f.hoog...@ind.tno.nl> wrote:

>Mattia Valente wrote:
>>
>> Mattia Valente wrote:
>> >
>
><SNIP>
>
>>
>> Net nog een bericht binnengekregen:
>>
>> Beste Mattia,
>>
>> Ik heb je al eerder een mailtje gestuurd, maar helaas klopte deze
>> informatie niet. Exuses hiervoor.
>> Ik kreeg net van onze programma-afdeling te horen dat er vanuit Amerika
>> voor het nieuwe seizoen nieuwe versies van Buffy the Vampire Slayer
>> gemaakt zijn. Deze versies worden zonder deze vooruitblikken
>> geproduceerd
>> en bij ons aangeleverd. De versies met de vooruitblikken zijn alleen
>> voor
>> Amerika bestemdt. Wij zenden deze vooruitblikken helaas dus niet meer
>> uit.
>>
>> Met vriendelijke groet,
>>
>> Ruth van Baaijen
>> Communicatieafdeling SBS 6 / NET 5
>>
>> Klingt alemaal vreemd, en is ook errug irritant..Grrrrrrrrrrr...damn
>> Fox....
>>
>> Mattia
>> ReplyMeister[tm]
>

>Staan deze 'vooruitblikken' of p-o-B ook op de koopvideo's? Ik kan me
>voorstellen van niet, al zou ik ze persoonlijk er toch graag bijhebben.

>Bij de tv-uitzending zijn niet alleen handig voor mensen met trage
>reacties of video-apparaten, maar dienen ook om de kijker "in the mood"
>te krijgen.
>

>Fré

Op de koopvideo's die ik had (S1 t/m S3) staan ze niet.
Waarschijnlijk omdat de kijker niet een hele week heeft moeten
wachten op een nieuwe aflevering. Of omdat het niet waarschijnlijk
is dat de kijker voorgaande eps heeft gemist.

JN

+-+-+-+-+-+-+-+-+

Notice: Spelling mistakes left in for people who need to correct others to make their life fulfilled.


Jonathan Black

unread,
Oct 4, 2000, 3:00:00 AM10/4/00
to
Joost Nagtegaal wrote:

> Hoogendoorn <f.hoog...@ind.tno.nl> wrote:

> > Staan deze 'vooruitblikken' of p-o-B ook op de
> > koopvideo's? Ik kan me voorstellen van niet, al zou ik ze
> > persoonlijk er toch graag bijhebben. Bij de tv-uitzending
> > zijn niet alleen handig voor mensen met trage reacties of
> > video-apparaten, maar dienen ook om de kijker "in the mood"
> > te krijgen.
>

> Op de koopvideo's die ik had (S1 t/m S3) staan ze niet.

Huh?! Ik heb van het weekend nog zitten kijken naar de "What's My
Line?" two-parter op een van iemand geleende koopvideo. Deel 2
begint met Giles die "Last week, on Buffy the Vampire Slayer"
zegt, hoor.

Joost Nagtegaal

unread,
Oct 4, 2000, 3:00:00 AM10/4/00
to

Misschien de uitzondering die de regel bevestigt?

Jonathan Black

unread,
Oct 4, 2000, 3:00:00 AM10/4/00
to
Joost Nagtegaal wrote:

> Jonathan Black:


>
> > Joost Nagtegaal wrote:
> >
> > > Op de koopvideo's die ik had (S1 t/m S3) staan ze niet.
> >
> > Huh?! Ik heb van het weekend nog zitten kijken naar de
> > "What's My Line?" two-parter op een van iemand geleende
> > koopvideo. Deel 2 begint met Giles die "Last week, on Buffy
> > the Vampire Slayer" zegt, hoor.
>
> Misschien de uitzondering die de regel bevestigt?

Tja, ik moet toegeven dat een deel van S2 de enige koopvideos
zijn die ik ooit met eigen ogen gezien heb, maar jij durft dus
met zekerheid te zeggen dat de terugblikken aan het begin van
afleveringen als Becoming 2, Grad Day 1, en vele vele andere
afleveringen die op TV wel terugblikken hadden, op de video's
ontbreken? Ik zou dat heel verbazingwekkend vinden en ik mag
hopen dat de DVDs anders zijn...

george van hal

unread,
Oct 4, 2000, 3:00:00 AM10/4/00
to

Jonathan Black wrote:

> Tja, ik moet toegeven dat een deel van S2 de enige koopvideos
> zijn die ik ooit met eigen ogen gezien heb, maar jij durft dus
> met zekerheid te zeggen dat de terugblikken aan het begin van
> afleveringen als Becoming 2, Grad Day 1, en vele vele andere
> afleveringen die op TV wel terugblikken hadden, op de video's
> ontbreken? Ik zou dat heel verbazingwekkend vinden en ik mag
> hopen dat de DVDs anders zijn...

Ik heb al een tijdje niet meer naar de boxed set videos gekeken, maar
als ik het me goed herinner staat voor elke aflevering die een p-o-b had
ook daadwerkelijk een p-o-b en dat is ook niet meer dan logisch lijkt
mij...

Mazzel,
George


Jonathan Black

unread,
Oct 4, 2000, 3:00:00 AM10/4/00
to
george van hal wrote:

Ja daar ging ik dus ook van uit, maar ik hoor nu ik Joost hier
zeggen dat het niet zo is en Saskia in nkSF dat Becoming 2 er
geen p-o-b heeft op de video (terwijl dat op TV echt wel zo was).
In S3 waren ook veel eps met een p-o-b. Ik denk (en hoop) dat
deze er wel gewoon opstaan op de video, anders zou jij dat wel
gemerkt hebben zou ik bijna zeggen. Nou ja, kijk maar als je zin
hebt. Ik merk overigens wel dat de transcripts geen betrouwbare
bron vormen om na te gaan of er al dan niet en p-o-b hoort te
zijn.

george van hal

unread,
Oct 4, 2000, 3:00:00 AM10/4/00
to

Jonathan Black wrote:

> Ja daar ging ik dus ook van uit, maar ik hoor nu ik Joost hier
> zeggen dat het niet zo is en Saskia in nkSF dat Becoming 2 er
> geen p-o-b heeft op de video (terwijl dat op TV echt wel zo was).
> In S3 waren ook veel eps met een p-o-b. Ik denk (en hoop) dat
> deze er wel gewoon opstaan op de video, anders zou jij dat wel
> gemerkt hebben zou ik bijna zeggen. Nou ja, kijk maar als je zin
> hebt. Ik merk overigens wel dat de transcripts geen betrouwbare
> bron vormen om na te gaan of er al dan niet en p-o-b hoort te
> zijn.

Ik ga zodra ik tijd heb even de boxed sets die ik heb (heel s1 en 2 en
box 1 van s3) nakijken op p-o-b's. Ik weet in ieder geval *zeker* dat er
tenminste een paar opstaan (had ik toen ik de videos kocht namelijk even
bij, ik geloof passion, gecheckt of er p-o-b's opstonden). Ik zal dan
dus binnenkort (weet niet precies wanneer) hier een lijstje posten welke
afleveringen in de boxed sets een p-o-b bevatten....

Mazzel,
George

Joost Nagtegaal

unread,
Oct 4, 2000, 3:00:00 AM10/4/00
to
On Wed, 04 Oct 2000 19:54:58 +0200 george van hal <hal0...@wxs.nl>
wrote:

Ik heb mijn boxed sets niet meer, dus ik kan het niet nakijken,
maar als ik het me goed herinner hadden lang niet alle eps een
p-o-B. Wel hebben de afleveringen die zwaar op het voorafgaande
leunen op de video een p-o-B. De tv-afleveringen hebben dat
allemaal (toch?). Mocht ik me ernstig vergissen, dan staat het
buiten kijf dat ik al mijn gedane beweringen terugneem. Misschien
dat Nicole M. het even kan nakijken (die heeft mijn video's nu).

0 new messages