Wouter
"@nkhoŽ" <ankhor@*remove*wanadoo.nl> wrote in message
news:39f48b8c$0$15508@reader3...
> Afgezien van het feit dat het de eerste aflevering was van
> Angel en niet de aflevering die het had moeten zijn lijkt me.
Nee, hoor, *dat* was nog wel volgens plan. Vorige week hadden we
het einde van seizoen 1 en die gaan ze nu eerst herhalen voordat
ze aan S2 beginnen. (De ondertiteling was overigens van afl 12
`Expecting' als ik het goed heb...)
--
J o N a T H a N
Jonathan Black wrote:
> (De ondertiteling was overigens van afl 12
> `Expecting' als ik het goed heb...)
Ja, ik kwam later invallen (heb deze aflevering al 4 a 5 keer gezien en
wilde wel weer eens een voyager meepikken), en begon dus ook meteen te
kijken welke aflevering dit was....
Volgens mij ook expecting ja..Iemand een ander idee??
Mazzel,
George
Het ontbreken van ondertitels is geen ramp. Dat interesseert me niet.
Wat wel ergert is verkeerde ondertitels. Je kan het niet helpen om er toch
naar te kijken en dat stoort verschrikkelijk. Dus excuses voor het
ontbreken van de ondertitels als ondertitel is het meest stupide wat ik ooit
heb beleefd (op dit gebied, I do have a life). Dit is trouwens zeker niet
de eerste keer dat ze dit flikken.
Zou een e-mailtje helpen ? Waarschijnlijk niet, maar misschien stuur ik
toch één.
Bye, Rob
Geel en groen is misschien een beetje overdreven.
> Bijvoorbeeld aan het ontbreken van de ondertitels
> en dan de excuses in een ondertitel voor het ontbreken
> van de ondertitels.
Het enige wat mij stoorde was het feit dat ze niet gewoon uit beleven,
en dat dat idioote bericht steeds in beeld bleef. En al die spoilers
voor diegenen die nu pas beginnen (het was de ondertitling van
"Expecting"...Doyle was dus al dood en zo.
> Leuk die vercommercerialisering, nu kan ieder amateur
> clubje een bagger produkt leveren, kijk maar eens
> naar de upc`s, casema`s en daar reken ik nu fox 8 ook maar toe.
Nou nou, rustig..het gebeurt wel eens; niet zo'n groot probleem, als het
maar niet te vaak gebeurt, IMHO. F8X doet het meestal wel goed, hoor..
Mattia
ReplyMeister[tm]
Expecting. Heel definately surely so. Dat was al heel snel duidelijk,
IMHO.
Ondertiteling van:
Wesley: "I also packed along a 'Word Puzzle 3-D' if either of
you has the nerve to take me on."
en
Sarina "Hi. I'm Sarina. Nice axe."
Wesley laughs: "Uh, ah, no, this old thing..."
en natuurlijk
Wesley: "What about the fact that they thought we were gay?"
Angel: "Adds mystery."
Waren vrij duidelijke aanwijzingen ;-)
Mattia
heeft wel gekeken, en opgenomen. Nu nog Hero en de collectie is
compleet.
Volgens mij was het van alles wat. Ik had zelfs het idee dat op een gegeven
moment één zinnetje wel klopte (zij het een seconde te vroeg). Maar er zat
zeker Expecting bij.
Wat ik irritanter vond was dat ze de titels gewoon lieten doorlopen terwijl
ze wisten dat ze niet klopten. Dat leidde ongelofelijk af. Ik snap trouwens
niet dat ze off-line niet even de goede ondertitels konden pakken. De
techniek staat blijkbaar toch voor iets.
Bye, Patrick
Ik denk dat ik het ook doe. Dat ze een uur lang niet zien dat ze de
ondertitels uit een verkeerde aflevering te pakken hebben. Dat ze daarmee
mensen zitten te spoilen die voor het eerst kijken. Dan moet je toch wel
een enorme minachting hebben voor wat je zelf uitzendt, zou ik zo denken.
Een mailtje lijkt me wel weer op zijn plaats. Gelukkig niet naar Ruth van
Baayen dit keer. Naar wie wel eigenlijk?
ninia
ik dus wel, misschien heb ik een kortere lont. :o)
> > Bijvoorbeeld aan het ontbreken van de ondertitels
> > en dan de excuses in een ondertitel voor het ontbreken
> > van de ondertitels.
>
> Het enige wat mij stoorde was het feit dat ze niet gewoon uit beleven,
> en dat dat idioote bericht steeds in beeld bleef. En al die spoilers
> voor diegenen die nu pas beginnen (het was de ondertitling van
> "Expecting"...Doyle was dus al dood en zo.
Hmm heb de ondertitels niet echt gevolgd natuurlijk. :o)
en je moest ook wel verdomd snel lezen dan af en toe. :o)
> > Leuk die vercommercerialisering, nu kan ieder amateur
> > clubje een bagger produkt leveren, kijk maar eens
> > naar de upc`s, casema`s en daar reken ik nu fox 8 ook maar toe.
>
> Nou nou, rustig..het gebeurt wel eens; niet zo'n groot probleem, als het
> maar niet te vaak gebeurt, IMHO. F8X doet het meestal wel goed, hoor..
hmmm ik heb die ondertitels van het verontschuldigen voor geen ondertitels
al wat vaker gezien dacht ik, okay, niet bij angel, okay.
> Mattia
> ReplyMeister[tm]
>
>