Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: Vi on parempi kuin Emacs

1 view
Skip to first unread message

Matti Wallenius

unread,
Jan 27, 2009, 11:01:26 AM1/27/09
to
Jostain kumman syystä Rauma käyttää maassamme sähköä 10-kertaa enemmän
asukasta kohden, kuin jopa ahne Helsinki.

Samaa rataa Rauma/TVO ahnehtii myös prosessivesinään ensin Kokemäenjoen
vesiä. Sitten ryystää Eurajoen ja saa ns. Saaren massiivipadosta vielä alati
ahnehtien myös UPM-kymmenen prosessivesiä aina Lapijoesta asti.

Näistä raakavesistään ei toki sen enempää TVO/Rauma/UPM-kymmenen maksa toki
"tuottajille"!

0 new messages