Google グループは Usenet の新規の投稿と購読のサポートを終了しました。過去のコンテンツは引き続き閲覧できます。

Was fr an Njuhsserver soll i nemma?

閲覧: 35 回
最初の未読メッセージにスキップ

GMarco

未読、
2023/12/18 10:00:352023/12/18
To:
Hallole,

I be di ledschde baar Jaohr mit groups.google.com ganz guad emmer ens njuhsnedd neikomma. Am fuffzeada Februar im naeggschda jaohr schalded Guugle des ab.

I han a baar ausbrobierd, ond di moischde welled Geld, ond drfier ka ma ganz schnell pornos lada. Meine Pornos grieg i woandersch her, deshalb mag i frs usenet eigendlich koi Geld ausgea.

Keed mir oiner an Koschdalosa Server empfehla, der wo zumindeschd aeffle und pferdle ond di deidsche de.talk.... mid drauf had?

Dr Marco

Marco Moock

未読、
2023/12/18 10:22:032023/12/18
To:
Am 18.12.2023 um 07:00:33 Uhr schrieb GMarco:

> Keed mir oiner an Koschdalosa Server empfehla, der wo zumindeschd
> aeffle und pferdle ond di deidsche de.talk.... mid drauf had?

solani.org, eternel-september.org, i2pn2.org biede des alles koschdelos
o.
Du brausch bloß än Njusrida, zum Beispiel dä Fanderbert.

Wolfgang Hartter

未読、
2023/12/18 10:34:442023/12/18
To:
Am 18.12.23 um 16:00 schrieb GMarco:

I han news.solani.org - seit Jahren broblemlos ond koschd nix.
En Thunderbird han i älle meine Mail-Konda aaglegt ond für a.a.u.pferdle
a oigas Konto, des mo wie normaler E-Mail-Account behandla wird (ohne
extra Newsreader).

Hod äbber Luschd oder kennd äbber, mo en meim virtuella Chor midsenga
daed? Infos onder www.hartter.de.
Losnad au mol meine Videos uf YouTube a...

An schena Gruass vo Messinga
Wolfgang Hartter

Diedrich Ehlerding

未読、
GMarco meinte:

> Keed mir oiner an Koschdalosa Server empfehla, der wo zumindeschd
> aeffle und pferdle ond di deidsche de.talk.... mid drauf had?

https://www.solani.org/

Der kostet nichts. Da musst du dich einmal anmelden, dann bekommst du
eine Userid und ein Passwort, und dann kannst du "news.solani.org" als
Server in deinen Newsreader eintragen (etwa Thunderbird) und diese
Zugangsdaten einsetzen. Der hat sowohl aeffle und pferdle als auch de.*
(und noch sehr viel mehr).

(Ich hoffe, hier findet sich einer, der das ins Schwäbische übersetzt,
wenns allzu unverständlich ist; ich kann leider nur Schwäbisch lesen.
Ich hatte zwar angefangen mit "Der koscht nix. Du muscht di do oimal
aamelda", aber dann hab ich mich nicht getraut weiterzuschreiben)
--
gpg-Key (DSA 1024) D36AD663E6DB91A4
HTML-Mail wird ungeleſen entſorgt.

GMarco

未読、
2023/12/19 15:10:082023/12/19
To:
Subber dange an aelle mit ihre Vorschlaeg.

I hann da edernal-sebdember mal ausbrobierd, ond der hadd mir auf Aaahib
gfalla. An Njuhsreader han i ja au no oin khet, der wo sich gar nemme
auf Windous aelf inschdalliera lesst. Drfier hanne no an alda
Sonderboerd romliega khet, ond me erschd mal wieder neifenda missa en
des alde glomb. Isch aber no oifacher, als sich ens nuimodische neizomfenda.

Naja, auf jeden fall ben i wieder onlain ond zwar ohne guugl. Eigendlich
a ganz guads Gfiel.

Dr Marco

GMarco

未読、
2023/12/19 15:12:202023/12/19
To:
Am 18.12.2023 um 16:21 schrieb Marco Moock:

Marco Moock

未読、
2023/12/19 15:14:342023/12/19
To:
Am 19.12.2023 um 21:10:06 Uhr schrieb GMarco:

> [...]
> alda Sonderboerd romliega khet, ond me erschd mal wieder neifenda
> missa en des alde glomb. Isch aber no oifacher, als sich ens

Was willsch dann du mit demm uralte Donnavoggel?

De akduelle dudd doch a.

Guenther Fischer

未読、
2023/12/20 13:08:192023/12/20
To:
On 18. Dec 2023, GMarco wrote
(in article<fa4f8ed6-03bb-45e3...@googlegroups.com>):
I bee scho lang bei Individual.de. Des koschded weniger als an Eiro em Monad.
Isch jetzd nedd koschdalos, aber was nex koschdad daugd au nex. Noi, des isch
nadierlich falsch, aber I be midd dem Service scho zfrieda.

Midd de Newsreader uff em Mac isch des a bissale anderschd. Thoth war dr
ledschde klassische reader, aber der hodd nedd auf 64 bit ganga wella. Wohl
oder iebel ben i nomol suacha ganga. Noch drei Fehlinveschdiziona an Zeit ben
i bei Hogwasher glanded. Der dud reachd guad, oi mol inschdalliert ond
seither koine Problem....

GMarco

未読、
2023/12/21 4:50:372023/12/21
To:
Warom omgweena?

I han vor so fuffzeh jaohr oogfehr, weil bei Babba en ma Indernedkurs da
Donnervogel aufgschwaedsd griagd had, ond weil se den zwar aufgschwaedsd
aber bschissa erglaerd hend, ao neischaffa missa. I be normalerweise
oiner, wo blos Webgaeidwaeis benudsd. Jedsd kenn i hald die Version von
2007 oder so ehnlich, ond des, was der ka, roichd mir.

Dr Marco

Ulli Horlacher

未読、
2023/12/21 9:18:482023/12/21
To:
GMarco <GMa...@gmx.de> wrote:

> Warom omgweena?

Waega de Sicherheitsloecher!

> oiner, wo blos Webgaeidwaeis benudsd. Jedsd kenn i hald die Version von
> 2007 oder so ehnlich, ond des, was der ka, roichd mir.

Des roicht vor allem fir die Ohgreifer!
Des isch praktisch a "Hier bei mir kosch rei ond aelles hola!" Eiladong.

So uralts Prograemmle hond honderte von Sicherheitsloecher!

Liesch du denn koine Nochrichta?
Tausende von Organisationa ond au Privatleut werdet monatlich deswaega
g'hackt!

Emmr sei Software aktuell halta isch die wichtigschte Sicherheitsregel
iberhaupt, no WEIT vor aellem andra (Virascanner, Firewall, Backup, etc).

--
+ Ulli Horlacher + fram...@tandem-fahren.de + http://tandem-fahren.de/ +

GMarco

未読、
2023/12/22 5:21:262023/12/22
To:
Am 21.12.2023 um 15:15 schrieb Ulli Horlacher:

> Des roicht vor allem fir die Ohgreifer!
> Des isch praktisch a "Hier bei mir kosch rei ond aelles hola!" Eiladong.
>
> So uralts Prograemmle hond honderte von Sicherheitsloecher!

2007 war er nui.

Ond die 2023-er Wersio isch von 2023-er Brogrammierer. Ond außerdem
dobbeld so viel Quellkot. I ka mer edd vorschdella, dass en der 2023-er
Wersio weniger Fehler send. Ganz em gegadoil.

Briwad schreib i z moidschde, was i brauch, selber, aber em Gschaefd
muss i kaufda Sofdware eisetza. Ond oinz isch sicher: Abschdirds,
Fehlfunkdiona ond andere ganz offensichdliche Fehler nemmed so arg zua,
das a nuia Wersio einschbiela heid z daag im Brinzib EMMER erschd mal a
baar Woche ohahgnehme Ieberraschunga brengd. Des war frieer bei weidem
edd so schlemm.

Dr Marco

Ulli Horlacher

未読、
2023/12/22 7:03:442023/12/22
To:
GMarco <GMa...@gmx.de> wrote:

> 2007 war er nui.

Ond 1886 war der Telegraph nui.

> Ond die 2023-er Wersio isch von 2023-er Brogrammierer. Ond außerdem
> dobbeld so viel Quellkot. I ka mer edd vorschdella, dass en der 2023-er
> Wersio weniger Fehler send. Ganz em gegadoil.

En dr 2007er Versio senn aber em Gegasatz zur aktuella honderte von
Sicherheitsloecher BEKANNT ond werdet von ebenso viele Malware aktiv
ausgnitzt.

Aber wenn du moinsch du woisch es bessr als die Fachleit no bleib bei deim
alda osichra Glomb. Aber schrei henderher ned rom, wenn g'hackt wirsch.
I hann di gwarnt.

GMarco

未読、
2023/12/22 8:21:462023/12/22
To:
Am 22.12.2023 um 12:55 schrieb Ulli Horlacher:

> Ond 1886 war der Telegraph nui.

Ond? Wie viele Wira ka ma sich eifanga, wenn ma heid an Telegraf benudsd?

> Aber wenn du moinsch du woisch es bessr als die Fachleit no bleib bei deim
> alda osichra Glomb. Aber schrei henderher ned rom, wenn g'hackt wirsch.
> I hann di gwarnt.

Hasch ja irgendwie rechd, aber iber da Sonderbird han i mi hald vor ma
Weile so richtig aufgregd, ond der, den wo i jedsd nemm isch sowieso
eher a Ibergangslesong. Dan will i scho gar edd no mehr Zeid
inweschdiera en di nujschde Wersio.

Was geids denn so an Njusrieder, di wo wirglich nex andres kenned als
Njus aazomgugga? Do han i no koin Zeid khet, des mal zom suacha. So a
Oierlegenda Wollmichlsau wie da Sonderbird blos frs Njuslesa isch
sowieso edd ds schlauschde, muss i zugea. Deshalb wird des koi Leesong
fr d Eewigkoid.

Dr Marco

Marco Moock

未読、
2023/12/22 8:53:322023/12/22
To:
Am 22.12.2023 um 14:21:42 Uhr schrieb GMarco:

> Ond? Wie viele Wira ka ma sich eifanga, wenn ma heid an Telegraf
> benudsd?

Des isch halt ebbes annares als än Kombjuda, wu mim Indaned fabunne
isch.

> [...]
> ma Weile so richtig aufgregd, ond der, den wo i jedsd nemm isch
> sowieso eher a Ibergangslesong. Dan will i scho gar edd no mehr Zeid

Dann nemm halt de Beddaberd:
http://www.betterbird.eu/downloads/index.php

> Was geids denn so an Njusrieder, di wo wirglich nex andres kenned als
> Njus aazomgugga?

http://pan.rebelbase.com/

Ulli Horlacher

未読、
2023/12/22 9:31:052023/12/22
To:
GMarco <GMa...@gmx.de> wrote:

> Ond? Wie viele Wira ka ma sich eifanga, wenn ma heid an Telegraf benudsd?

Den ko mr subbrleicht abhoera ond gfaelschte Nochrichta absetza.
Aber du hosch ja sicherlich nix zom verberga ond wenn onder deim Nama
Schtraftata gmacht werdet isch dir des jo au egal.

> Was geids denn so an Njusrieder, di wo wirglich nex andres kenned als
> Njus aazomgugga?

tin

Guenther Fischer

未読、
2023/12/22 12:32:432023/12/22
To:
On 22. Dec 2023, GMarco wrote
(in article<2af174a4-f3ad-93d9...@gmx.de>):
Au weia, Marco.
Des isch jo scho arg leichtsennig, was Du do von dr gibsch.
Wenn Du a neia Versio aabodda griagsch, ob koschdalos oder ao nedd, dann hodd
des jo an Grond.
Dr Grond isch maischdens, dass es Deiner Sicherheit dient oder dass Fehler
ausgmerzt send.

Des midd dr Sicherheit hodd enzwischa scho dr bleedesche Bolidigger begriffa
ond lessd sich helfa.
Ond Du bisch jo aigendlich blitzgscheid ond kasch dr selber helfa!
Dua s hald....

GMarco

未読、
2023/12/29 15:27:592023/12/29
To:
Am 22.12.2023 um 15:28 schrieb Ulli Horlacher:

> Den ko mr subbrleicht abhoera ond gfaelschte Nochrichta absetza.
> Aber du hosch ja sicherlich nix zom verberga ond wenn onder deim Nama
> Schtraftata gmacht werdet isch dir des jo au egal.

Noi, I hao nix zom verberga. Du vielleicht?

Ond onder meim Nama Schdraftata macha, dees isch beschdimmd nedd erlaubd!

Dr Marco

Ulli Horlacher

未読、
2023/12/29 16:20:262023/12/29
To:
GMarco <GMa...@gmx.de> wrote:

> Noi, I hao nix zom verberga. Du vielleicht?

Jede Menge: Was I an Krankheita hann oder kett hann ghot die andre an
SCHEISSDRECK oh.

> Ond onder meim Nama Schdraftata macha, dees isch beschdimmd nedd erlaubd!

Ond was ned erlaubt isch, des macht ja au koiner, gell?
Aber wer senn no die, die em Gfaengnis hocket?
Jonger, du bisch vielleicht so was von naiv!

Guenther Fischer

未読、
2023/12/30 5:51:572023/12/30
To:
On 29. Dec 2023, Ulli Horlacher wrote
(in article <umncqh...@news.in-ulm.de>):

> Jede Menge: Was I an Krankheita hann oder kett hann ghot die andre an
> SCHEISSDRECK oh.

Wer wird denn gleich in die Luft gehen? Greife lieber zur .....

> Ond was ned erlaubt isch, des macht ja au koiner, gell?
> Aber wer senn no die, die em Gfaengnis hocket?
> Jonger, du bisch vielleicht so was von naiv!

Des war dr Marco doch scho emmer... so naiv...
Aber lass en doch en seim Glauba, s wird scho guad ganga!
Dr Florian ond dr Antonius helfed em sicher, wenn er so schdark em Glauba
isch.

I ben jo edd so - i denk eher: Hilf Dir selber, no hilfd dir ao dr Herrgott!

Marco Moock

未読、
2023/12/30 16:02:502023/12/30
To:
Am 29.12.2023 um 21:27:58 Uhr schrieb GMarco:

> Ond onder meim Nama Schdraftata macha, dees isch beschdimmd nedd
> erlaubd!

Des indressird den awwa iwahaubt ned, des mescht der oifach.

Des kannsch gu äm Spemm sehe, der isch a vabodde.

GMarco

未読、
2024/01/15 10:07:031月15日
To:
Am 29.12.2023 um 22:13 schrieb Ulli Horlacher:

> Jede Menge: Was I an Krankheita hann oder kett hann ghot die andre an
> SCHEISSDRECK oh.

Hallole,

wenn dee so isch, dann wird dir d elegdronischa xondhoidskard aber
ieberhaubd edd freia. Do hann i heid middag an Bericht drieber gleasa...

Deine Dada send per xeds gschidsd, also, zomindeschd a bissle. Dao darf
gar niemand nedd drauf zugreifa, ausser a baar forscher, d Grangakass,
die, die wo die Forscher aagschdelld hend, ond wer sonschd no unbedingd
an de Dada forscha will ...

I hoff, dass des edd so schdemmd, oder hann i des wirklich richtig
verschdanda?

Dr Marco

Marco Moock

未読、
2024/01/15 10:38:051月15日
To:
Am 15.01.2024 um 16:07:04 Uhr schrieb GMarco:

> [...]
> Grangakass, die, die wo die Forscher aagschdelld hend, ond wer
> sonschd no unbedingd an de Dada forscha will ...

Un dann hodds do ä paar Sichaheidsligge und dann kann jedes druff
zugreife, wu des schafft. Die annare kenne die Dade dann em Dargned
kafe.

Guenther Fischer

未読、
2024/01/15 16:42:101月15日
To:
On 15. Jan 2024, GMarco wrote
(in article <uo3hml$vef7$1...@dont-email.me>):
Wenn Du moinsch, das Deine Data jetzad sicher send, no muass i Di enddeischa.
Dei Krankheitsgschicht isch bei Deim Doggder en ma Kardeikaschda ond em
Combjuder.
Dia, mo des ganze bedienad ond wartet hend älle Zuagriff uff Dei Läba. Ond
wenn i an dia Combjuder von meim Doc denk, no isch des ao nedd grad a neies
Modell. I däd des als Windaus 95 dauglich eischduafa.
Aber lass mr des, i verdrau dem ao ällas aa, was i so an xondhaidliche
Broblem han..... ond er guggd sich des ao jedes mol gnao aa...

Marco Moock

未読、
2024/01/16 8:19:261月16日
To:
Am 15.01.2024 um 22:42:07 Uhr schrieb Guenther Fischer:

> [...]
> eischduafa. Aber lass mr des, i verdrau dem ao ällas aa, was i so an
> xondhaidliche Broblem han..... ond er guggd sich des ao jedes mol

Un bei vielä Dokda werd dä Kombjuda ned gsperrd, wenn de Dokda s Zimma
falässd. Do kann Jedes grad mache wasses will.

新着メール 0 件