Dr PvS isch tot

Ulli Horlacher

Feb 14, 2024, 6:54:49 AMFeb 14
I muss euch leider die traurig Nochricht saga, dass mei Babba, dr Paul von
Staufen, heut morga em Krankahaus Mutlangen (offiziell hoisst die sogar
Stauferklinik!) gschtorba isch.

I ben mit meiner Mama grad no rechtzeitig nokomma, er hot uns gsaeha, 3
Schnapper gmacht und isch eigschlofa.

93 isch er wora.

--
+ Ulli Horlacher + fram...@tandem-fahren.de + http://tandem-fahren.de/ +

andreas quast

Feb 14, 2024, 7:26:14 AMFeb 14
Am Wed, 14 Feb 2024 11:44:18 +0000 (UTC) schrieb Ulli Horlacher:

> [...]
> sogar Stauferklinik!) gschtorba isch.
>
> I ben mit meiner Mama grad no rechtzeitig nokomma, er hot uns gsaeha, 3

Herzliches Beileid von zwei traurigen Fischköpp. Lasst Euch die nächsten
Wochen nicht zu sauer werden. Wir hoffen mal - wie auch immer es für uns
alle nach unserem Ende weitergeht und was auch immer wir da persönlich
glauben - dass es ihm da gut geht und gut gefällt.
Eure
Christiane und Andreas

Wolfgang Hartter

Feb 14, 2024, 9:01:11 AMFeb 14
Am 14.02.24 um 12:44 schrieb Ulli Horlacher:
> I muss euch leider die traurig Nochricht saga, dass mei Babba, dr Paul von
> Staufen, heut morga em Krankahaus Mutlangen (offiziell hoisst die sogar
> Stauferklinik!) gschtorba isch.

Mei herzlicha Anteilnahme!
I erinnre mi äwwl gern an die Treffa ond die Schdonda mid am Rudi.

An scheena Gruass von Messinga
Wolfgang Hartter

Guenther Fischer

Feb 15, 2024, 3:29:56 AMFeb 15
On 14. Feb 2024, Ulli Horlacher wrote
(in article <uqi92iU...@usenet.in-ulm.de>):

> [...]
> Stauferklinik!) gschtorba isch.
>
> I ben mit meiner Mama grad no rechtzeitig nokomma, er hot uns gsaeha, 3

Mei herzlichs Beileid.
Dr Rudi - aka Paul von Staufen - war oiner von ons, a Kerle halt wia er em
Buach schdoht. Mr hod Gäul schdehla kenna midd em.
Er wird bei ons bleiba en onsere Gedanka ond en onsere Erinneronga....

GMarco

Feb 19, 2024, 8:48:30 AMFeb 19
Am 14.02.2024 um 12:44 schrieb Ulli Horlacher:
> [...]
> Stauferklinik!) gschtorba isch.
>
> I ben mit meiner Mama grad no rechtzeitig nokomma, er hot uns gsaeha, 3

Von mir au mei herzliches Beileid.

Dr Marco