Herbschttour

Ulli Horlacher

Oct 11, 2021, 4:19:45 PMOct 11

Mir senn heit zrickkhert von onserer 4-Dages-Herbschttour:

1. Dag: Sindelfingen, Horb, Glatt (MONSCHTER-Kucha!), Neckartal, Rottweil
2. Dag: Rottweil, Donaueschingen, Donau, Engen, Konstanz
3. Dag: Konstanz, Friedingen, oberes Donautal, Sigmaringen
4. Dag: Sigmaringen, Laucherttal, Tuebingen, Schoenbuch, Sindelfingen

Insgesamt 420 km, ueberwiegend sonnig, Temperatura zwischa 16 ond 4 Grad.
Letzschteres war em Donaunebel :-}

Bildla: https://fex.flupp.org/fop/XG9vG4qd/Herbsttour.zip

--
+ Ulli Horlacher + fram...@tandem-fahren.de + http://tandem-fahren.de/ +

Guenther Fischer

Oct 14, 2021, 7:07:46 AMOct 14
On 11. Oct 2021, Ulli Horlacher wrote
(in article <sk25vk...@news.in-ulm.de>):

> [...]
> 4. Dag: Sigmaringen, Laucherttal, Tuebingen, Schoenbuch, Sindelfingen
>
> Insgesamt 420 km, ueberwiegend sonnig, Temperatura zwischa 16 ond 4 Grad.

Eine tolle Tour mit schönen Bildern. Einen Teil bin ich schon geradelt, den
Rest mit dem Autole,
Jetzatle ben i no auf en Motorroller omgschdiega. Des machd ao an riesiga
Schbass, weil mer ohne Aaschdrengonga voraa kommd ond sich manches wia midd
em Fahrrädle aafiehlt.

GMarco

Oct 15, 2021, 3:19:38 AMOct 15
Guenther Fischer schrieb am Donnerstag, 14. Oktober 2021 um 13:07:46 UTC+2:

> Jetzatle ben i no auf en Motorroller omgschdiega. Des machd ao an riesiga
> Schbass, weil mer ohne Aaschdrengonga voraa kommd ond sich manches wia midd
> em Fahrrädle aafiehlt.

I be ja scho seid e sechzea war aufm Roller onderwegs.
Isch fr mi a schdiggle weid a Freiheit, dao naafaara zom kenna, wo Audos edd na kenned.

Dr Marco

Ulli Horlacher

Oct 15, 2021, 5:13:11 AMOct 15
GMarco <GMa...@gmx.de> wrote:

> I be ja scho seid e sechzea war aufm Roller onderwegs.
> Isch fr mi a schdiggle weid a Freiheit, dao naafaara zom kenna, wo Audos edd na kenned.

Des klengt aber schwer illegal.
Wo darf a Motorrad fahra, wo a Audo ned fahra ko odr darf?

Guenther Fischer

Oct 15, 2021, 5:31:01 AMOct 15
On 15. Oct 2021, Ulli Horlacher wrote
(in article <skbgdq...@news.in-ulm.de>):

> Des klengt aber schwer illegal.
> Wo darf a Motorrad fahra, wo a Audo ned fahra ko odr darf?

Bei mir en dr Tiefgarasch uff mein Motorradparkblatz.... wer do naafehrd midd
ma Audo, der ieberleabd des edd.

Ansonschda: Illegal, scheissegal....

Guenther Fischer

Oct 16, 2021, 6:49:03 AMOct 16
On 15. Oct 2021, GMarco wrote
(in article<d5a8e50f-af6d-4c05...@googlegroups.com>):
Frieher war älles besser... mr hodd nirgends a Verboddschild gseha, ond
wenn, no hodd mr s ignoriert.

I ka mi no an oi Schild erinnera: "Durchfahrt verboten!" Dronter der Schbruch
„Anlieger frei“. So midd sieba hodd mr zwor scho lesa kenna, aber mr hodd
nedd gwissd, was an Anlieger isch.

Irgendwia ben i noch a bissale romfroga druff komma: Dr alte Franka Paul - dr
„Vetter“ - hodd mi druff brocht. Der hodd gern d Bibel schdudiert ond no
hodd er mir als erstes dia zehn Gebote ronterpredigt. Ond schliesslich hodd
er gmoind, des wär an Freibriaf für oochrischdliche oogäubige Sinder, von
denne grad en dera Schdroß einige wohna dädad. Dia derfad sogar oogschdroft
liaga, uff Hochdeutsch: „Anlüger frei“.

I han des no scho so verschdanda, aber mei Großmutter, d Bas vom Vetter,
hodd mir no erklärt, dass mr dem Paul edd ällas glauba derf, weil der so
vill en dr Bibel liest ond moint, dass es zo ällam an Bibelschbruch passend
geit. Ond des sei halt edd emmer so. Ond no hodd se mir da Onderschied
zwischa ma Anlieger ond ma Anlüger erklärt.
Des war gar edd so oifach, weil sich des uff Schwäbisch gleich aahört.

Jürgen Dollinger

Oct 16, 2021, 3:08:03 PMOct 16
Ulli Horlacher <fram...@tandem-fahren.de> wrote:

> Mir senn heit zrickkhert von onserer 4-Dages-Herbschttour:
>
> 1. Dag: Sindelfingen, Horb, Glatt (MONSCHTER-Kucha!), Neckartal, Rottweil

Send ihr au durch Starzach Boerstingen komme? Wer em do em Lamm eikehrt
derf meim alte Schulfreind Ralf en Scheene Gruss saga. Do ka ma au
ibernachte.

--
J. Dollinger FAW/n Ulm | zeitnot@irc | http://zeitnot.home.pages.de
What did you do to the cat? It looks half-dead. -Schroedinger's wife

Jürgen Dollinger

Oct 16, 2021, 3:08:04 PMOct 16
Guenther Fischer <ne...@spam.invalid> wrote:
> I ka mi no an oi Schild erinnera: "Durchfahrt verboten!" Dronter der Schbruch
> „Anlieger frei“. So midd sieba hodd mr zwor scho lesa kenna, aber mr hodd
> nedd gwissd, was an Anlieger isch.

Mei Fahrlehrer hot mir dees so erklaert: Anlieger isch wer a Anliege
hot. M derf nei fahre aber halt ned blos durch. Genauer woiss is bis
heit ned.

Ulli Horlacher

Oct 16, 2021, 8:16:20 PMOct 16
Jürgen Dollinger <juergen-u...@schellesbeck.de> wrote:

> Send ihr au durch Starzach Boerstingen komme?

Noi, mir senn ibr Weitingen gfahra. Do ko mr gut ens Neckartal
nonderbrausa. Andersch rom senn mr des au schon (oefters) gfahra. Naufzus
dauerts a bissle laenger :-)

Des Schlosscafe en Glatt isch aber wirklich empfehlenswert! Nirgendwo
sonscht gibts so grosse Kucha!

Guenther Fischer

Oct 17, 2021, 9:04:55 AMOct 17
On 17. Oct 2021, Ulli Horlacher wrote
(in article <skfpn7...@news.in-ulm.de>):

> [...]
> dauerts a bissle laenger :-)
>
> Des Schlosscafe en Glatt isch aber wirklich empfehlenswert! Nirgendwo

... ond so a guada Schwarzwälder Kirschtort!

GMarco

Oct 18, 2021, 5:11:19 AMOct 18
Legal, Illegal? Scheissegal!

Noi, des schdemmd nadierlich edd!!!

Ganz oifach: a Zwoirad isch bei weidem gelendegengiger als di moischde Vierraeder.
I war amaole, so om 2006 rom en Augschburg, dodales Schneechaos. Koiner kommt mer durch
d Schdrausa send Schbiegelgladd. Mei Audo war onder a ra Schneedegge verschdeggd.

Nao hao e da roller ieber da Schneehaufa nieberghieft, ond mit de Fias auf em Boda s gleichgwicht
ghebt. I war drods kaum mehr als Schriddgeschwindigkeit schneller als jedes Audo :-)

Oder s Parga: Du deffsch da Roller auf em Gehweg abschdella,... wenn gnuag Bladds isch ond
no a baar andere Sache. Jedenfalls däffsch des mid em Audo edd.

Solche Sacha halt. Nix illegales, kennsch me doch!

Dr Marco

Ulli Horlacher

Oct 18, 2021, 5:23:41 AMOct 18
GMarco <GMa...@gmx.de> wrote:

> Oder s Parga: Du deffsch da Roller auf em Gehweg abschdella

NOI! Des isch a KFZ, des darfsch ned!