Pfitzauf

Jürgen Dollinger

I mag mol wieder dees Thema Pfitzauf aufbrenga. Am Freitag ha i welche
gmacht. Am Sonndag drvor wared mr em Museumsdorf en Kuernbach, do gibts
au a Ausstellung wie ma frueher gessa hot, hauptsaechlich Getreidebrei,
ond do standet au Pfitzaufmodel. Do be i mit zwoi Dame ens Gespraech
komme ond han mei Leid klagt, dass meine Pfitzauf emmer henga bleibet en
de Foermla. Moint oine ob is scho mol mit Backbabier probiert hett. I
war jo skeptisch weil i denkt han dees Backbabier daet dann halt em
Pitzauf stecke bleibe. Jedefalls han is probiert ond es isch echt guaet
worre.

I han au denkt, dass mir dees no ned soo lang hier diskutiert hend ond
han mol en mei Archiv neiguckt, zehn Johr ischs her!

--
J. Dollinger FAW/n Ulm | zeitnot@irc | http://zeitnot.home.pages.de
What did you do to the cat? It looks half-dead. -Schroedinger's wife

GMarco

Jürgen Dollinger schrieb am Montag, 20. September 2021 um 03:08:03 UTC+2:
> I mag mol wieder dees Thema Pfitzauf aufbrenga. ...

Also I wois edd, obe s daomals gschrieba han, aber wenn i Pfiddsauf
mach, dann due d Förmla emmer mid Bresala (hochdeidsch: Panniermääl) ausschdreia.
Also zerschd eifedda, dann ausschdreia, dann Doig nei.

Des gadd eigendlich immer rechd guad raus.

I hao ao scho gmergd, dass es aus manche Taessla besser rausgad als aus andere.
Aber do hann i no koi Syschdem verschdanda. Nemme hald die, die wo besser ganged.

Mid Baggbabier ond Alufolie hanne scho eeewig her au mal rombrobierd.
Dao bäbbd aber emmer s Babierle an da Pfiddsauf. Was fr a Baggbabier nemmsch du?

Dr Marco

Jürgen Dollinger

GMarco <GMa...@gmx.de> wrote:
> Also I wois edd, obe s daomals gschrieba han, aber wenn i Pfiddsauf
> mach, dann due d Förmla emmer mid Bresala (hochdeidsch: Panniermääl) ausschdreia.
> Also zerschd eifedda, dann ausschdreia, dann Doig nei.

Eigfetted han i scho au. Jetzt mit em Backpapier han i onderm Backpapier
drmits am Foermle hebt ond obe druff fier de Gschmack en Butter do.
Bresala kennt i mol probiere.

Ka aber a bissle daure: d Christiane mag id soo oft Pfitzauf,
emmer wenns drom goht ma kennt so ebbes (zur Wahl zB Waffle, Dampfnudla,
Pfitzauf, Ofeschlupfer) mache sagt se i soll halt Dampfnudla mache.

> I hao ao scho gmergd, dass es aus manche Taessla besser rausgad als aus andere.
> Aber do hann i no koi Syschdem verschdanda. Nemme hald die, die wo besser ganged.

I nemm halt die Metallfoermle von meiner Muatter. Aus de irdene gohts
generell besser raus, aber die gebet koi so a scheens Muster. I ka jo
nomol dees Bildle vo domols zoige:
http://www.schellesbeck.de/~juergen/stuff/kochbuch/Pfitzaufmodel.jpg
Inzwische han i nomol zwoi andere irdene, en Sechser aus Silikon, ond
dees Muffinblech wo dronter liegt nemm i nemme her, dees hot so a
Beschichtong wo sich am Aufloese isch.

Dr Vollstaendigkeit halber no den Abschnitt aus em Luise Heinlein
Kochbuach mit handschriftliche Amerkunge von meiner Muatter:
http://www.schellesbeck.de/~juergen/stuff/kochbuch/Pfitzaufrezept.jpg

Es gibt jo au die Yorkshire Pudding was im Grund britische Pfitzauf
send, blos dass die koi Sieassspeis drus machet. Die nemmed Oel zom
fette ond mached dees ersch ganz hoiss vor se de Doig nei dent. Isch
halt a reachte Sauerei.

> Mid Baggbabier ond Alufolie hanne scho eeewig her au mal rombrobierd.
> Dao bäbbd aber emmer s Babierle an da Pfiddsauf. Was fr a Baggbabier nemmsch du?

Gut&Guenstig Backpapierzuschnitte vom Edeka. Nadierlich send die ned fir
Pfitzauffoermle zugschnitta, i han dann oifach mit dr Scher ebbes
rausgschnitta.

GMarco

Jürgen Dollinger schrieb am Mittwoch, 22. September 2021 um 18:08:09 UTC+2:
> GMarco <GMa...@gmx.de> wrote:

> Bresala kennt i mol probiere.

Musse glei no a Warnong hendrherschigga.
Es schmeggd dann scho a bissle andersch, wenn dao Bresala dannabaebbed.

> Ka aber a bissle daure: d Christiane mag id soo oft Pfitzauf,
> emmer wenns drom goht ma kennt so ebbes (zur Wahl zB Waffle, Dampfnudla,
> Pfitzauf, Ofeschlupfer) mache sagt se i soll halt Dampfnudla mache.

Muasch ra mal saga, dass es xond isch, wemma sich abwaexlongsreich ernaehrd.
Also edd blos Dambfnudla sondern ao mal Pfiddsauf.

> Inzwische han i nomol zwoi andere irdene, en Sechser aus Silikon, ond
> dees Muffinblech wo dronter liegt nemm i nemme her, dees hot so a
> Beschichtong wo sich am Aufloese isch.

Dees isch mal a guada Idee. Mei mir liegd a Sillikonfoermle f Maffins scho eewig rom,
ond Maffins send bei oos edd so Fafforidda. Aber dao mal Pfiddsaufdoig nei...
Subber! Dees wedd brobierd!

> [...]
> send, blos dass die koi Sieassspeis drus machet. Die nemmed Oel zom
> fette ond mached dees ersch ganz hoiss vor se de Doig nei dent. Isch

Mid de englische Redsebbd benn i emmer skebbdisch.
Ieberall dao wo d Englender Kolonialherra wared, hadd mer bisher ds Essa edd gschmeggd.
Aber des hoisd ja edd audomadisch, dass se bleed send. Ka ma mal brobiera...

Dr Marco