Schwaebische Schoepfung

Jürgen Dollinger

Hallo Leit!
Mir kommed grad hoim von Hayinge. Em Nadurtheater semmer gwae, do gebed
se dees Johr de schwaebisch Schoepfung. Schee ischs gwae. Ausserm
Sebastian Sailer war au d Marie Antoinette mit drbei ond au emmer en
Bezug zur heitige Zeit, deesmol send welche aklebt wenn au ned ganz
freiwillig, ond gendert isch au worde.

Wenn ihrs no sehe welled missed ihr eich beeile: naechstes Wocheend
isch send de letzschde zwoi Vorstellonge. En Tip: ned en de erschte
Roihe sitza, do kommt d Sonn rei, weider obe sitzt ma em Schadda.

Mir wared scho lang nemme em Nadurtheater, es letschde Mol 2008 mit
em Holger Reuchlin zsamme. Domols hend se de Schwaaz Vere gschpielt.

--
J. Dollinger FAW/n Ulm | zeitnot@irc | http://zeitnot.home.pages.de
What did you do to the cat? It looks half-dead. -Schroedinger's wife

GMarco

Hallole,

mir hend recht oft a schwäbische Schoepfung.
Grad geschdern hammer a Flaedlessubb khet, ond dao had dann jeder sogar mehrere Schoepfleffl voll gschoebfd.

Dr Marco

Jürgen Dollinger

En meim Schoepfleffl war heit sogar dr Suendefall. En Pfannekuechedoig
mit Epfelschnitzle fier en Oierhaber. ;-)