Danksche Buaba

Rudi Horlacher [Paul von Staufen]

Aug 17, 2020, 11:43:38 AM8/17/20
Hallo Ihr em Affaschtall!

Es hod me jetzt doch reacht gfrait, dass Ihr mir zo meim 90 stn. gradlierd
hend.

Wolfgang Dei Vorschlag mit deam Weissbier hod mir guad doa :-)
Solang mir dees no schmeckt gohds mir no guad.

Ond nomol vielen Dank fuer die guade Wensch.

Euer Paul v. Staufen (Rudi)

--
/ Rudi Horlacher /
/__ /__

Guenther Fischer

Aug 18, 2020, 4:40:09 AM8/18/20
On 17. Aug 2020, Rudi Horlacher [Paul von Staufen] wrote
(in article <rhe89r...@news.in-ulm.de>):

> Wolfgang Dei Vorschlag mit deam Weissbier hod mir guad doa :-)
> Solang mir dees no schmeckt gohds mir no guad.

Do drenk i glei heut Middag ao a Heffewoiza auf Dei Gsondheit. Auf dass d
Hondert wirschd, Rudi! Aber bloos wenn d widd....

Heud ganged mr en s Rössle ond essad Gaisburger Marsch. D Wirdin said bloos
„Gaisi“ derzua.

I hoff, das mr draussa sitza ka! Mid dem Reaga hodds ganz schee abkiahlt.

----------------------------------
Es gibt nur eine Erde...

Rudi Horlacher [Paul von Staufen]

Aug 18, 2020, 11:02:35 AM8/18/20
Guenther Fischer <ne...@spam.invalid> wrote:
> [...]
>
> Do drenk i glei heut Middag ao a Heffewoiza auf Dei Gsondheit. Auf dass d
> Hondert wirschd, Rudi! Aber bloos wenn d widd....

Was werd I do au noi saga kenna.
No stoossa mir halt aus dr Ferne o .

> [...]
> ?Gaisi? derzua.
>
> I hoff, das mr draussa sitza ka! Mid dem Reaga hodds ganz schee abkiahlt.

Guenther Fischer

Aug 18, 2020, 4:03:34 PM8/18/20
On 18. Aug 2020, Rudi Horlacher [Paul von Staufen] wrote
(in article <rhgq8s...@news.in-ulm.de>):

> Was werd I do au noi saga kenna.
> No stoossa mir halt aus dr Ferne o .

Wenn des so isch - Prooschd! I han grad no a Gutmann Woiza eiskalt em Glas
mit ma Zitronaschnitzle. Dr Bildschirm hod a Glascheib. hosch gheerd, wia i
aagschdossa han?

Jetzadle, der Gaisi war wonderbar, aber mr hend schnell zahld, wia s regna
aagfanga hod!