Äfflestreff in Esslinga

Guenther Fischer

So, jetzt wär des so weit: Am 11. Juni treffet mir ons in Esslinga in dr
Altstadt.

Treffpunkt ab 10:30 Uhr im "Café am Rathaus". Des Café macht am 10 Uhr
auf ond mer ka draussa ond drenna gmiatlich hocka. Mir wartet garantiert
bis 11 Uhr dort uff da Letzschde mo kommt.

Anfahrt: Mit der Eisabah bis zom Hauptbahnhof Esslingen (S-Bahn oder
Eilzug). Wer aus em Bahnhof rauskommt, lauft oifach leicht rechts ond no
gradaus in d Fußgängerzone "Bahnhofstraße". Des isch d
Haupteikaufsschdroß von Esslinga.
Ganz durchmarschiera ond mr kommt no am Schelztor vorbei in d
Agnes-Straß ond dann in d Abt-Fulrad-Straß. Dann lauft mr zwischa
Marktplatz und Stadtkirch d Schdroß entlang ond kommt direkt an s neue
Rathaus. Von dort sieht mr scho a ma Haus aagschrieba "Café" ond a
kloiners Schild "Café am Rathaus".
Oifach gugga, wo d Leut aussehad wia Äffla oder Pferdla - do isch mr
richtich.

Mit em Auto isch es aigentlich bis Esslinga ganz oifach:
1.
Autobahn von München: In "Wendlingen" d Autobahn verlassa ond Richtung
Wendlingen-Plochingen-Essslingen auf dr Schnellschdass fahra. Mr kommt
auf d B10 ond fährt do bis "Esslingen-Mitte".
2.
Von Schuegert kommt mr auf der Autobahn aus dr andera Richtong ond fährt
bis zur Ausfahrt "Esslingen". Dann goht es über a guat ausbaute Schdraß
über d Fildra ronter en s Neckartal. Mr kommt dort direkt an d Kreuzung
mit der B10 ond biagt links ab auf d B10 Richtung Schduegert. Oi
Ausfahrt weiter isch "Esslingen-Mitte".
3.
Wer uff dr B10 von Schduegert aus kommt, fährt oifach bis
"Esslingen-Mitte".

Älle drei hend no de gleich Aafahrt: Über d Neckarbrück in Richtung
Esslingen-Zentrum. Noch dr Brück ka mer entweder an der erschda Ampel
glei links abbiaga ond en s Parkhaus "Altstadt" fahra. Des koschded aber
ond mr muass zom Rathaus scho a Schduck laofa.
Wer edd verschrocka isch, der fährt jetzt emmer de Schilder
"Altstadtring" noch ond fährt grad oimol om d Altstadt rom (emmer lenks
halta). beim Schild "Rathaus/Marktplatz" biagt mr links ab auf d
"Agnespromenade" ond kommtg an da Marktplatz. Parkplätz gibt s am
Marktplatz gnuag. Ond jetzt laoft mr oifach am Rathaus vorbei zom Café.

Mir ganget no so ab 11 Uhr nauf auf d Burg, wer will, ka ao midd em Auto
fahra. Dr Ausblick uff d Schdadt od da Necker lohnt sich uff jeden Fall.

Aaschliessend laufed mr wieder nonder en s Schdädtle ond ganged en da
Palmsche Bau zom Mittagessa. Wer will, ka sich s jo scho mol aagugga:
http://www.palmscher-bau.de/
A Schbeisekart gibt s ao (reichhaltig ond preiswert)
<http://www.schlemmerregion.de/rp_restaurant_speisekarte.afp?!_1TI0M54QH
&rid=_0W31CKE6Z&p=>

Mir mached noch em Essa no an kurza Rondgang durch d Schdadt ond zom
Abschluß ganged mir en d Schdadtkirch St. Dionysius. Wer will, brengt
sei Fernglas mit, dui Kirch hot wonderscheene 700 Johr alte
Kirchafenschder - mit de älteschde in Deutschland. Zom Abschluß ganged
mer no en da Ondergrond: D Schdadtkirch isch 1963 ausgraba worda ond mer
sieht dia alte Grondmaura von vor 1200 Johr en ma kleina Museum.
Koi Sorg, das goht recht schnell - d Führong isch richtig guat gmacht
ond mr lernd einiges dabei.

Wer will, ka aaschliessend no en da Biergarta hocka oder flaniera.

Oder noch Untertürkheim ins neue Daimlermuseum fahra. Des hodd bis 18:00
offa.

Heidi Faul

"Guenther Fischer" <guen...@fischerplast.de> schreef

> So, jetzt wär des so weit: Am 11. Juni treffet mir ons in Esslinga
> in dr
> Altstadt.

Schee hosch des beschrieba. Daed soga ih fenda aber ja em Moment
isches nichts mit in die Ferne schweifen. Des Fittnesscentrum hätte
nemlich au ganz gern besucht. Die Fitness Gallery in da Kollwitzstr.
gehört nemlich au zu unserem Cirkel (Fittness Company). Mir kennad
mit onserer Karte in ganz Europa koschdalos neiganga. En Heilbronn
beim Intersport do warad mir scho. Des isch au toll. Schade en viel
Spass an alle wenscht die Heidi

Guenther

Guenther Fischer <guen...@fischerplast.de> wrote:

I denk, s Wetter han i ao guad bschdellt für morga.
Ih könnet komma!
Nomol dr Aafahrtweg:

Heidi Faul

> Guenther Fischer <guen...@fischerplast.de> wrote:
> I denk, s Wetter han i ao guad bschdellt für morga.
> Ih könnet komma!

Ih wensch eich aelles guada ond oin schena dag. Allerdings so hoiss
musses au net ohbedengt werda. Bei ons hots grad runde 28° ond uf
meiner Veranda warad des, allerdings mit aelle Türa ond Fenschder
zua, 47,5° Jetzt pflasche mee bloss no uf mei Liege em Schada ond
lass aelle 5e grad sei. Heidi

Ulli Horlacher

Jun 11, 2006, 1:40:55 PM6/11/06
Guenther Fischer <guen...@fischerplast.de> wrote:
> So, jetzt wär des so weit: Am 11. Juni treffet mir ons in Esslinga in dr
> Altstadt.

Ond des senn meine Bilder drzu:

http://tandem-fahren.de/Mitglieder/Ulli+Beate/Aefflestreffa-Esslingen/

--
+ Ulli Horlacher + fram...@tandem-fahren.de + http://tandem-fahren.de/ +

Heidi Faul

Jun 11, 2006, 1:54:48 PM6/11/06

"Ulli Horlacher" <fram...@tandem-fahren.de> schreef in bericht

> Ond des senn meine Bilder drzu:
>
> http://tandem-fahren.de/Mitglieder/Ulli+Beate/Aefflestreffa-Esslingen/

Ha du bischd au oiner von da superschnelle. Schee hoschd des gmacht.
Heidi

Matthias Kohrs

Jun 11, 2006, 3:45:34 PM6/11/06
Guenther Fischer wrote:
> So, jetzt wär des so weit: Am 11. Juni treffet mir ons in Esslinga in dr
> Altstadt.

Schee wars. I ben wieder drhoim, war grad rechtzeitig em Garta bei meine
Leut als 's Floisch fertich grillt war.

Was isch mit euch, senn ihr no onterwegs? Wie lang henner no gmacht?
Oder hocket er gar no?

Grüssle vom Matthias, dem 's Eile auftraga hot sich zrückzumelda

Hartmut 'Hardy' Schiszler

Jun 11, 2006, 3:20:31 PM6/11/06

#5: Än scheene Riggä kann au endziggä!

Hardy

--
Ja, Tante Emma ist nicht tot. Sie trägt jetzt oft nur Schnäuzer oder
Kopftuch (oder beides) (:-[)~

Olaf vom Goasberg

Ulli Horlacher schrieb:

> Ond des senn meine Bilder drzu:
>
> http://tandem-fahren.de/Mitglieder/Ulli+Beate/Aefflestreffa-Esslingen/

Morga Ulli,
des isch jo wirglich schnell ganga mit dene Foto, dankschee.
Dr Olaf v. Goasberg

Maria Horlacher

Jun 12, 2006, 5:57:08 PM6/12/06
Matthias Kohrs <Matthia...@t-online.de> wrote:
> [...]

Dabei hau I vergessa mi beim Ginder zu bedanka, fier sei guada Fuehrong.
Heidanei des isch gar et mei Schtil :-(

Vo lauder lassmeaumit, isch mr dees nauskomma.
So gohds halt wenn d Maedle so viel jonga Buaba sieht :-)

> Grüssle vom Matthias, dem 's Eile auftraga hot sich zrückzumelda

Ond Du bischt dr oizig, mo mir gfolgad hat!!

Gfait hau mi grad, als I glesa hab, daß Eich mei Braeschtlengsxaelz
schmeckt.
Guad sag I, dass Ihr mir gfolgt hend, weil I gsait hau, des sei zom
sofortiga Gebrauch geeignet.

Seit heida Morga hau I sganz Haus vool mit Bsuach ond grad kurz vor
zwoelfe send se abdampft. Somit les I erscht grad Eire poschtings.
Mir hodd's gescht wieder mol saumaessig gfalla. Dia Schtadtfuerong war vom
Feinschten.
Wenn mir au am Obad d Fieass way doa hend, aber I hau au gwisst worom,
weil I de falsche Schuha a geht hau :-(

An aelle dia hend net dabei sei hend kenna, mir hend an Eich oinaweg
wenigschtens denkt.

Grieaßle vom Eile

--
Maria Horlacher - Am Pfarrgarten 42 - 73540 Heubach - ei...@watschel.belwue.de

- Zwangs-Homepage: http://www.schwobaleit.de/eile/ -

Matthias Kohrs

Maria Horlacher wrote:

> Gfait hau mi grad, als I glesa hab, daß Eich mei Braeschtlengsxaelz
> schmeckt.

Des gfallt mir au, des schteigert die Vorfreud. Weil, i habs no ned
aufgmacht.

> Guad sag I, dass Ihr mir gfolgt hend, weil I gsait hau, des sei zom
> sofortiga Gebrauch geeignet.

Ha, a Woch wirds heba, oder? Am Wochaend ben i bei meiner Freindin (da
bräucht mr jet bloß a "r" weglassa no wär der ganze Sinn entschtellt...),
no breng i der dees mit daß se no au was vom Äfflestreffa hot.

> Dia Schtadtfuerong war vom
> Feinschten.

Sell isch wahr. Von mir au nommole an herzlicha Dank.

Grüssle vom Matthias

Fredy Barth

D' Maria Horlacher hat gmoind:

> Ond Du bischt dr oizig, mo mir gfolgad hat!!

Mir hat koiner was ohgheißa, also koine Beschwerda bidde! ;-)
I han's zwar drotzdem macha wella, abber noh han i gsäha, dass dr Ulli seine
Bildla scho neigschdelld hat. Noh han i mr dengd, i nemm ao so a
Galleriebrogrämmle ond jag do meine Bildla gschwend durch.
Des Blede war bloß, dass die gphoto-Brogrammierer die neie Version komblett
ibberarbeidet hend ond deswäga des gallery-plugin, des dr Ulli emmer nemmt,
nemme drbei ischd.
Noh han i des halbe Internet abgsuachd noch was anderem ond des ond jenes
ausbrobiert, abber i han nix fir mi geeignetes gfonda.
Jetz mach i's hald so wie friher mit dr Hand am Arm ond des dauerd hald a
bissele. Ihr werrad's wohl hoffendlich vrwarda kenna! :-)

> Gfait hau mi grad, als I glesa hab, daß Eich mei Braeschtlengsxaelz
> schmeckt.
> Guad sag I, dass Ihr mir gfolgt hend, weil I gsait hau, des sei zom
> sofortiga Gebrauch geeignet.

Des hättsch net extra drzua saga miassa. Nochdem i den brobierd han, war mir
glar, dass der Xälz bei mir ned lang hebt. ;-)

I ben ibrigens besser hoimkomma als i denkt han. 'S isch scho a erhebndes
Gfihl, wenn mr merkt, dass es en meinara Firma no Leit gibt, die EBBES
dengad.
Zwischa Memmenga ond Kempda dend se doch zur Zeit 's Gleis erneiara. Deswäga
isch die komblette Schdregge gschberrd ond 's fahrad Busse schdadddessa.
Weil die Busse abber net so schnell send wie dr Zuag, gibt's do zwei
vrschiedene: Oin Schnellbus, der bis Kempta durchfährt ond der fir die Leid
gedachd ischd, die von Kempta aus weiderfahra wellad ond oiner, wo ibberal
hebt, der isch dann hald a halbe Schdond schbäder en Kempta.
Der Schnellbus fährt abber scho los bevor dr Zug aus Ulm do ischd, weil
sonschd die Ohschliß en Kempta net erreichd werrad. Bloß des hat
wahrscheinlich eh koiner gwissd ond deswäga isch do ao gar koiner
mitgfahra. No hen die den hald warda lassa, bis i mit em Zigle aus Ulm
komma ben ond no han i mit dem mitfahra kenna ond war dodurch 20 Minudda
friher drhoim.
Abber selbschd en dem Bus hat's no Leit gäbba, die gmoind hend, sie miassdad
rommaula.

Pfüagott, Fredy
--
"Und FREDY ist dann die Abkürzung für "Fährt Richtige Eilzüge
DYnamisch"?" (Bastian D. Bode in de.etc.bahn.misc)

Ulli Horlacher

Fredy Barth <fba...@spamfence.de> wrote:
> [...]

> ibberarbeidet hend ond deswäga des gallery-plugin, des dr Ulli emmer nemmt,

Deshalb hann I au wieder die alde Versio (gphoto-0.4.3) enschdalliert -
frieher war aeba aelles besser! :-)

Allerdings bin I drmit au ned recht zfrierda:
Mr ko die Reihafold der Bilder ned veraendra, koin Kommentar drzuschreiba
und koine Bilder in verschiedene Aufloesunga neihaenga.

Vielleicht schreib I mol selber was. Aber GUI-Programmierong mach I
eigentlich bloss en Notwehr :-)

Fredy Barth

Jun 13, 2006, 2:35:29 PM6/13/06
Dr Ulli Horlacher hat gmoind:

> Deshalb hann I au wieder die alde Versio (gphoto-0.4.3) enschdalliert -
> frieher war aeba aelles besser! :-)

Die guade alde Zeit hald! :-)
Do danoch han i s'halbe Internet abgsuachd ond's aber ned gfonda. :-(
Wahrscheinlich isch's en dr andera Hälfte! :-)

> Allerdings bin I drmit au ned recht zfrierda:
> Mr ko die Reihafold der Bilder ned veraendra, koin Kommentar drzuschreiba
> und koine Bilder in verschiedene Aufloesunga neihaenga.

Joh i weiß, aber fir gschwend mol so uff die Schnelle war's ned ganz
schlechd.

> Vielleicht schreib I mol selber was.

Do miaßd i erschd mol ohschdändich brogrammiera lerna, aber i glaub do
wird's eh Zeid drzua.

> Aber GUI-Programmierong mach I eigentlich bloss en Notwehr :-)

Dass no koiner uff die Idee komma ischd, fir KDE sowas zom scheiba, wonderd
mi. Sonschd gibt's doch ao fir alles EBBES.

Message has been deleted

Ulli Horlacher

Jun 13, 2006, 5:34:21 PM6/13/06
Manfred Daeumling <mdaeu...@hotmail.com> wrote:

> Sieh i it ei warum i no linear bogrammiera sott. GUI macht s Leaba
> oifachr, au fir dr Brogrammierer.

GUI isch 90% Klickibunti ond Schnickschnack fir Leit die ned laesa kennad
ond sich nix merka kenned. In de meischde Faell ohnedig wie a Kropf.

Mein Programm senn grad anderschrom: 90% Funktio und 10% Benutzerfiehrong.

Ulli Horlacher

Jun 13, 2006, 5:38:17 PM6/13/06

> Do danoch han i s'halbe Internet abgsuachd ond's aber ned gfonda. :-(

Kosch mitm Linux i386 binary was ohfanga?

http://tandem-fahren.de/Mitglieder/Framstag/tmp/gphoto-0.4.3-17.i386.rpm

> Joh i weiß, aber fir gschwend mol so uff die Schnelle war's ned ganz
> schlechd.

Deshalb verwend I's emmr noh ond no nix anderes. Dr Leidensdruck isch no
ned gross gnug :-)

Message has been deleted

Tilman Schmidt

Am 13.06.2006 22:17 hot dr Daeumling Manfred gschrieba:

> Warum? :-))
>
> Etzat im Ernscht.

> Sieh i it ei warum i no linear bogrammiera sott. GUI macht s Leaba
> oifachr, au fir dr Brogrammierer.

Des ko i gar net beschdädiga. I han scho wondrbare
Kommandozeilaprogrämmla gschrieba, dia mo oiwandfrei ihrn Zweck erfillt
hend, abr dia Leit schreiet halt noch ra grafischa Oberfläch, ond no
ganged dia Schwierigkeita los: mol bassd dr Refresh net, no isch dia
Schriftart widr ned recht, dia Rollbalka hoklad, selles Dialogböxle sodd
liabr net modal sei, odr vielleicht grad, dr Mauszeigr wird ned zom
Sandührle wenn's Programm am Denka isch, odr ned widr normal wenns drmit
ferdich isch - älles Problem dia mo mid dr eigendlicha Uffgab vom
Programm koi bissle was zom dond hend ond wo abr dia Leid wo's benitza
wellad endlos dranogoschat. S End vom Lied isch, dass mr da eigentlicha
Zweck vom Programm vrnochlässigt ond bloß no an dr Oberfläch rompoliert.

Mei Erfahrong
dr Tilman

Message has been deleted

Guenther

Manfred Daeumling <mdaeu...@hotmail.com> wrote:

> Genau aus deem Grund schreib i meine Brogrämmla blooss fir mi, mit dr
> oina odr andra klitzekloina Ausnahm. Und doh kah i blooss wiedrhola:
> mit GUI isch alles leichtr, bsondrs s'debugga, Funktionalität isch
> bessr, so event driven und object orientiert.
>
> In welchem Font doh was schtoht isch mir sch....egal.

Wenn i des so les, no muass i schmonzla. Dia Diskussiona han i so
zwische 86 ond 94 so oft ghedd, dass se mir oifach läschdig wared (MSDOS
ond Mac). Wo no s Windows gloffa isch, hend de gleiche Leut ihre
Argument älle vergessa ond gsaid: Mir hend des jetzt ao ond viel besser
ond schneller ond billicher ond dr Mac isch näkschdes Johr pleite.
S isch aber uff oimal ganz anderschd komma: Linux isch schneller,
billiger ond besser gwea ond dr Schdreid isch wieder von vorna losganga:
klickibunti oder text. I han zuagiggd ond mi gfrait...
I fend s emmer nett, wenn i midd meim Mac en s Rechenzentrum marschier
ond midd em Adminischdrator a Programm inschdallier: Der muass midd
Windows XP schaffa, machd aber (schiergar) sei ganze Arbet von ra Linux
Workstation aus ond hockt sich an da Mac na ond ackert do en dr Shell
druff rom wia em Linux (isch jo schiergar gleich). Henderher duad ällas
wieder so, wia s soll.
I muss do iebrigens bloos na, weil i so a bleedes Cisco-Progrämmle han
für da Netzwerkzuagriff. Ond des fonkzioniert hald oifach edd so, wia es
soll.

Wolfgang Hartter

Tilman Schmidt wrote:

> [...]
> Kommandozeilaprogrämmla gschrieba, dia mo oiwandfrei ihrn Zweck erfillt
> hend, abr dia Leit schreiet halt noch ra grafischa Oberfläch, ond no

[...]

Do juggds me doch en de Fenger.
Ihr händ jo so reachd. Wenn a Compjuder-User koi Kommandozeile bediena ka,
no soll er's doch bleiba lau. ;-)

Dees ischd wia beim Audo:
Es langad doch a Karosserie, an Modor mid ra Schaldschdang (an Schaldknübbel
brauch mer ed, a Bauschdahl langad vollkomma), 2-3 Pedal ond an Hocker
dren. Ond s Wichdigschd: meeglichschd viel Knautschzone dromrom - weaga dr
Sicherheit.
Ällas dees langad, dass a Audo funktioniert. Dees ischd zweggmäßig, viel mai
brauchd ma ed.
Gommiroifa? Scheiba? Tuera? Womeeglich no a Laggierung ond polschdrade Sids?
Dees ischd doch ällas Luxus, ma muass es pfleaga ond verursachd doch blooß
Aerger, wenn's ed duad oder he ischd! Wenn Audo fahra, no Audofahra pur!
An ällam Weitra, was ma do einbaut, mäggrad doch d Leid blooß rom, wellad
sogar individuelle Farba, au no bei de ploschdrade Sids ond bei dr
Enna-Ausschdaddung. Oder sogar no a Audomadig-Getriebe (brauchd ma dees
überhaubd? - Oi Gang tät jo au langa...)!

Leid, Leid - guad i han maßlos ueberdrieba, aber:
Es kommd drauf a, fuer wen so a Brogrämmle gedachd isch, ob fuer
Seinesgleicha (=Freaks, professionell) oder fuer da "Normalverbraucher". Em
erschdera Fall ka ma nadierlich drvo ausganga, dass d Zielgrubbe sich
auskennd, deshalb brauchd ma jo au eddamol a Dokumendadsio drzua ;-). A
andrer Fall isch aber bei Brogramm, die mo fuer d Allgemeinheid gedachd
send.
Wenn oim dia GUI-Meeglichkeida zor Verfuegung schdandad - ond fuer de
maischde Leid ischd dees a Erleichderung ond/oder erhoeht da opdischa
Eidrugg (händ ihr vellig oonaidigerweis au Bloama em Gaarda oder sogar en
dr Schdub?) - no sodd ma dia au nudsa, wenn dees mid a bissle guadam Willa
machbar ischd.
Wenn oine moinad, se miasse minimalistisch onderweags sei, no ischd dees
denne ihr Sach - aber dees vo de andre Leid au zom verlanga? Do han i äwwl
s G'fiehl, dass do a bissle Arroganz mit drbei ischd - amol drvo abgesah,
dass manchs Kommandozeila-Brogramm wirklich (fuer da Programmier) oifacher,
schneller ond praktikabler (also eigendlich viel besser) sei ka, wenn's
aabrochd ischd.
Wenn dr Normalverbraucher mit ma GUI-Brogramm (ond wenn's "Windows" hoissd)
viel besser z'reachd kommd, no soll der dees kriaga.
Ansonschden onderschdell i oifach Ueberheblichkeid, dass ma denne DAUs zeiga
will ond ka, dass se eigendlich nix kennad ond was fuer a Mordskerle ma
doch ischd ond au vo Hand Audo fahra ka. Ma machd denne oifach s Leaba
schwer, au wenn's anderschd ging, ond lachd sich ois ens Feischdle. Dees
wird nadierlich nia em Leaba oiner zuagee ond mid älle Middl ond
wordgewaldig vo sich weisa (wardad's ab, was do druff fuer Andworda
kommad...)!!

Sorry - hod sei miassa...

--
An scheena Gruass vo Messinga
Wolfgang Hartter, der mo grad für Normaluser a groessers wxPython-Programm

Tilman Schmidt

Jun 15, 2006, 7:45:46 PM6/15/06
Am 15.06.2006 14:48 hot dr Hartter Wolfgang gschrieba:

> Dees ischd wia beim Audo:

[...]

> Leid, Leid - guad i han maßlos ueberdrieba, aber:

Noi, ed ibrdrieba - drnebaglangt. Abr Audovrgleich send jo arg beliebt
en dr Kombjuderei, ond dass ze oigendlich nia schdemmad, stört scheints
neamerd.

> Es kommd drauf a, fuer wen so a Brogrämmle gedachd isch, ob fuer
> Seinesgleicha (=Freaks, professionell) oder fuer da "Normalverbraucher".

Noi, dodrom goht's grad ed. A Kommandozeilabrogrämmle kann au fir an
Laia guad zom Benütza sei ond ois mit ra grafischa Oberfläche ohmeglich.
Do kommt's druf a, ob dr Brogrammierer sei Handwerk guad gnug vrschtoht,
dass sei Brodukt fir denjeniga vrschdändlich isch, der drmit omganga muaß.

> [...]
> dr Schdub?) - no sodd ma dia au nudsa, wenn dees mid a bissle guadam Willa

I helf jetzad scho zwanzg Johr lang beruflich Leit en da Stiefl mit ihre
Kombjudr, ond i ko dr saga, dia grafische Oberflächana hend des Gschäft
ned leichter gmacht sondrn schwerer. Beinara GUI geits no viel meh
Meglichkeita, was mr älles falsch macha kann, als bei ma Befehl, den mr
eitippt - ond weniger klare Rickmeldonga, was jetzt abr au schiefganga
isch. I kennd dr Gschichtla vrzehla - abr no goht dohanda doch widr s
Gemaule los, mir dädad ällfort bloß iebr Kombjudr schreiba.

> [...]
> schneller ond praktikabler (also eigendlich viel besser) sei ka, wenn's

So a Leddagschwätz. Wer verlangt denn was von wem? Dr Ulli ond i hen
doch bloß gsagt, dass mir selber koine GUI-Brogrämmla schreiba wollat,
wenn's ned sei muaß. Sonschd nix. Wer des will, derf. Wer's benütza
will, derf des au. Dui Arroganz seh i do ganz woanderschd, nemlich bei
denne wo oifirallemol feschdglegt hend dass a Fenschderlesbrogramm emmer
ond iebraal besser isch als ois, wo mr eitippa muaß, was mr vo dera
Maschee will.

> Wenn dr Normalverbraucher mit ma GUI-Brogramm (ond wenn's "Windows" hoissd)
> viel besser z'reachd kommd, no soll der dees kriaga.

Jo, wenn's so isch, gern. Abr er kriagts halt au, wenn er drmit eba ned
besser zrechtkommt, sondern schlechter.

> Ansonschden onderschdell i oifach Ueberheblichkeid, dass ma denne DAUs zeiga
> will ond ka, dass se eigendlich nix kennad ond was fuer a Mordskerle ma
> doch ischd ond au vo Hand Audo fahra ka.

So en Schofscheiß. Saudomms Leddagschwätz, des. Dia erschde vier Wörter
saged älles: Du onderschdellsch oifach. Genau des isch's. Was soll mr do
no drzua saga.

> Ma machd denne oifach s Leaba
> schwer, au wenn's anderschd ging, ond lachd sich ois ens Feischdle.

Hosch du schommol em Support gschafft? Hosch schomol jeamerd am Telefon
durchs Autluck g'lotst, wenn sei Mehlbox fort war, weil er an dr falscha
Stell mit dr Maus gwackelt hot? I scho. Ond no willsch du mir vrzehla,
was arrogant ond ibrheblich isch ond wer do wem s Leba schwermacht?

> Dees
> wird nadierlich nia em Leaba oiner zuagee ond mid älle Middl ond
> wordgewaldig vo sich weisa (wardad's ab, was do druff fuer Andworda
> kommad...)!!

Jo, genau, du bisch dr oinzige, der Reacht hot, ond wenn jemerd was
dagega secht, no will er's bloß ned zuageba. Soviel zom Thema Arroganz.

> Sorry - hod sei miassa...

Danke gleichfalls.

Guats Nächtle
Tilman

Ulli Horlacher

Jun 15, 2006, 8:38:07 PM6/15/06
> [...]

> I helf jetzad scho zwanzg Johr lang beruflich Leit en da Stiefl mit ihre
> Kombjudr, ond i ko dr saga, dia grafische Oberflächana hend des Gschäft

Dito bei mir.

Mei Erfahrung isch, das vor aellem aeltere Leit mit GUIs gar ned gud
zrecht kommad. Die senn mit rein texscht-basierte Syschtem VIEL besser
bedient.

Ulli Horlacher

Jun 15, 2006, 8:43:11 PM6/15/06
Manfred Daeumling <mdaeu...@hotmail.com> wrote:

> Meine au - ehr 100% Funktion, abr mit GUI.

Wenn GUI a Selbschtzweck isch, no scho :-)

> I hon irgendwenn in de 90gr den Sprung von Pascal auf Delphi gmacht -

Des isch doch so a proprietaerer Mischt, der ned amole a netzwerkfaehige
GUI hot?
Und des nennschd du 100% Funktio?

Wenn scho GUI, no muss des plattformohabhaengig sei und netzwerkfaehig.
Sonscht machts ja gar koin Sinn.

Wolfgang Hartter

Tilman Schmidt wrote:

> Noi, ed ibrdrieba - drnebaglangt. Abr Audovrgleich send jo arg beliebt
> en dr Kombjuderei, ond dass ze oigendlich nia schdemmad, stört scheints
> neamerd.

Worom ischd der Vergleich falsch?
I han drmid saga wella, dass Minimalismus zwar zweggmaessig ischd, aber ed
oobedengt bequem...

> Do kommt's druf a, ob dr Brogrammierer sei Handwerk guad gnug vrschtoht,
> dass sei Brodukt fir denjeniga vrschdändlich isch, der drmit omganga muaß.

DEES ischd wohl dr schbingende Punkd.
Fehlermeeglichkeida auszuschliassa ond abzufanga ischd imho bei GUI viel
aufwendiger.
Dass viele Brogramm mid Fungdsiona überfrachdad send, dia mo ma em Leaba nia
brauchd ond no nadierlich zur Verwirrung beidraagad, ischd a ganz andra
Sach.

> I helf jetzad scho zwanzg Johr lang beruflich Leit en da Stiefl mit ihre
> Kombjudr

Do ka i mithalda ;-)

> So a Leddagschwätz. Wer verlangt denn was von wem?

Legt derjenige, der des Brogramm schreibt, ed feschd, wia's aussieht ond
welche Meeglichkeida (auf fuer Ei-/Ausgabe) dr Benudser hod?

> Dr Ulli ond i hen
> doch bloß gsagt, dass mir selber koine GUI-Brogrämmla schreiba wollat,
> wenn's ned sei muaß.

Ond i han g'said, dass ma de Leid a GUI biada sodd, wenn's vertretbar ond
aagmessa ischd ond dass drbei d Zielgrubbe a Rolle schbield.

> So en Schofscheiß. Saudomms Leddagschwätz, des.

Na... Danke.
Mei Erfahrung ischd hald, dass viel Entwickler d Fähigkeida vo ihre End-User
nemme kennad ond "vo ihresgleicha" ausgangad ond entschbrechend reagierad.
Wenn de diverse Mailinglischda liest, kaschd dees ed beschdreida.

> Hosch du schommol em Support gschafft?

Jo

> [...]

> Jo, genau, du bisch dr oinzige, der Reacht hot, ond wenn jemerd was
> dagega secht, no will er's bloß ned zuageba. Soviel zom Thema Arroganz.

Klar doch ;-)
Dr liebe Godd woiss ällas, a Lehrer woiss ällas besser ;-)

Anscheinend hoschd Du mid Deira Klientel andre Erfahrunga wie i mid meiner.
Bei mir send dees haubdsächlich Lehrer, die mo sich (dr Ulli ka dees sicher
beschdädiga) meischdens bsonders dabbich aaschdellad, b'sonders wenn se no
au no meischdens a g'faehrlichs Halbwissa midbrengad. Wahrscheinlich g'hair
i sogar au do drzua (wer ed?). Noch Dutzende vo
Fortbildungsveranschdaldunga mit hunderten vo Teilnehmer sag i dees oifach,
dass dees MEINE Erfahrunga send.

Message has been deleted

Guenther

Wolfgang Hartter <whar...@gmx.de> wrote:

> [...]
> nemme kennad ond "vo ihresgleicha" ausgangad ond entschbrechend reagierad.
> Wenn de diverse Mailinglischda liest, kaschd dees ed beschdreida.

Des isch grad so richdig. Wenn i d Entwicklong vo Windows ond office
aagugg, no hend sich do Leut vergaloppiert, dia ihre Benutzer ieberhaupt
nemme kennna wellad. Dia sollad gfelligscht so denka ond schaffa, wia d
Brogrammierer des wellad.
Mr sieht den Aasatz am beschda do derbei, dass es seit langem koi
Handbuach mehr geit, des mitgliefert wird. De erschde Handbüacher für
Word wared 150 Seita lang ond mer hodd s verschdanda beim lesa. S
letzschde, des i middgriagd han, hodd meh Seita wia d Bibel ghedd ond mr
hodd nemme gwissd, wo mr suache soll ond des was dren gschdanda isch,
des hodd koi normaler Mensch meh verschdanda.

> Klar doch ;-)
> Dr liebe Godd woiss ällas, a Lehrer woiss ällas besser ;-)

:-) Des isch richdich...

> [...]
> i sogar au do drzua (wer ed?). Noch Dutzende vo
> Fortbildungsveranschdaldunga mit hunderten vo Teilnehmer sag i dees oifach,

Des gilt heut für jeden Aawender, der nedd grad daagdäglich bloss midd
oim Programm schafft ond midd dem reschdlos zfrieda isch. Dem isch s
nehmlich egal, ob des GUI isch oder Tekschd-bedient. Haubdsach s duad.

Jetzt isch es aber laider so, dass zwecks dr Schdandardisierung viel
Leut zwonga werded, midd beschdimmde Brogramm z schaffed. Bei ons derf
mr zom Beischbiel nedd midd WordPerfect schaffa, des muass Word sei. Mr
derf ao koin Mac kaofa, weil der koi Windows derbei hodd. Mr muass ao
midd Excel Diagramm macha, dass dia jeder ausdauscha ond verendera ka.
Ond mr griagd an jeda Mischd als Access Databank, weil dui jo ao jeder
hodd ond garandiert edd midd omganga ka.
Ond so weider. I han zwoi Mitarbeiter, dia kannsch koi Tabelle mit Excel
macha lassa. Em Word kannsch jedesmol z erschd zoiga, wia des goht.
I kennd zr Sau naus. Aber für Schualonga langds no ao wieder nedd. Des
wär jo ao z viel verlangd: Dia ganged bis noch Fenfe obends...

Matthias Kohrs

Jun 16, 2006, 12:36:04 PM6/16/06
Guenther wrote:

> [...]
> hodd nemme gwissd, wo mr suache soll ond des was dren gschdanda isch,
> des hodd koi normaler Mensch meh verschdanda.

Dees von Wort 2.0 hot 1050 Seita ohne Ohang und Regischter. A Bibel hab
i jetzt grad ned gfonda zum vergleicha.

Durchglesa hab i beide ned ganz.

Grüssle vom Matthias, der Charles Dickens empfiehlt wenn oiner a
dicks Buch lesa will

Guenther Fischer

Jun 16, 2006, 12:45:11 PM6/16/06
Matthias Kohrs <Matthia...@t-online.de> wrote:

S Word 1.0 von 1985 war a ganz knappes Handbuach. Des Programm hodd mer
ao no überblickt, si isch uff oi 800k Diskette ganga. Ond mer hodd
domidd ällas mache könna, was mr braucht hodd. Heut bassd s Word grad no
uff a CD ond freiwillig guggd s di grad mol schee farbig aa ond a Männle
hubbfd durch d Gegend - älles andere muasch em rausquäla...

Jürgen Dollinger

Wolfgang Hartter <whar...@gmx.de> wrote:
> DEES ischd wohl dr schbingende Punkd.
> Fehlermeeglichkeida auszuschliassa ond abzufanga ischd imho bei GUI viel
> aufwendiger.

Wenn i Probleme han mit ma Programm, no han i festgschtellt dass es ganz
nitzlich isch wenn ma (au graphische Programm) von der Kommandozeil aus
startet weils do manchmol a Fehlermeldong henderlesst die sonsch em
Nirvana verschwendet.

> Dass viele Brogramm mid Fungdsiona überfrachdad send, dia mo ma em Leaba nia
> brauchd ond no nadierlich zur Verwirrung beidraagad, ischd a ganz andra
> Sach.

Oh jo. Ond dodrmit semmer wieder beim Subject. I han nemlich beim Treffe
en Esslenge Bildla gmacht ond han die welle zo ma Panorama zsammesetze.
Sollt jo mit dem gimp koi Problem sei han i denkt, aber dees Programm
macht so viel komische Sache blos ned dees was i will. I hans jetzt mit
em xv ond gimp durch mehrmoligs hin- ond hermodle nagriegt, aber
bsonders isch ned worde.

Ond obwohl i durchaus scho Bildverarbeitung von der Kommandozeile gmacht
han (giftoppm, pnmscale, pnmgamma, ...) isch dees nadirlich scho ebbes
wo ma definitiv a GUI han will.

--
J. Dollinger Uni Ulm | zeitnot@irc | http://zeitnot.home.pages.de

Jürgen Dollinger

Jun 22, 2006, 7:08:42 PM6/22/06
Nochdem der Manne 3 mei Seit wo i ihm vorab mol zoigt han verlinkt
hot, hend sichs jetzt scho oinige aguckt. S war aber no gar ned
fertig. Jetzt ischs soweit dass i sag ma ka mol gucka:

http://www.home.pages.de/~zeitnot/aup/esslingen/

Manfred Daeumling <mdaeu...@hotmail.com> wrote:
> Jirgen, wenn de mir dia Bildla schicksch nochat setz i dir se zsamma.
> Kahsch au irgenwdo oinzeln in Netz schtella nochat hol i se mir. Bei

Send direkt onder meim Panoramabildle verlinkt. Mol sehe was du draus
machsch.

Inzwische han i rausgfonde, dass es fier de gimp a speziells Plugin gibt
wo dees au ka. Aber net ausprobiert.

Message has been deleted

Jürgen Dollinger

Manfred Daeumling <mdaeu...@hotmail.com> wrote:
> http://www.manfreddaeumling.de/panorama_juergen.jpg

Mei isch dees riesig. I hans jo zersch au probiert mit de Originalbildle
aber hans aufgebe nochdem dr gimp gmoint hot oi Gigabyte fier Metadata
daet ned roiche. Aber ehrlich gsagt ka ma so a riese Bild au nemme
wirklich haendle, ausser vielleicht zom ausdrucke mit der entsprechende
Qualidaet, weil so en broite Bildschirm hot jo koiner.

> ibr 6 MB gross. Sieht guad aus, a baar Saim sieht mr abr immr no. I

Saim send guet worde.

> hon s'Ganze uhabgschnitta lassa. Rechteckig rausschneida kahsch nochat
> selbr.

;-) Do bleibt no weniger als wie bei meiner Versio. Aber i glaub i han
au en Hemmel auf der rechte Seit drzubschisse. Auf jeden Fall fellts
Rothaus onde raus. Aber wahrscheinlich misst ma auf so Sache scho beim
Photographiere gucka.

> S'Brogram hot d'Brennweite von deinra Kamera wissa wella - i hon 35mm

Dees hangt drvo ab wieviel i neizoomt han. Misst eigentlich en de
Exif-Data oime drinstande. Han blos dees Programm zom die lese blos aufm
Laptop ond der isch drhoim.

Message has been deleted

Fredy Barth

Dr Manfred Daeumling hat gmoind:

> Rechteckig rausschneida kahsch nochat selbr.

I däd's grad so lassa. Sieht doch endressant aus.