Christoph Gartmann <
gart...@nonsense.immunbio.mpg.de> wrote:
> A "Steige" isch a halbhohe Holzkischte, no isch a "Steigle" a kloine Kischte.
> Aber a "Diebsteigle" kenn i au it.
> I kenn no a "Stoiga", des isch an Weg wo an steil bergauf goht. No kennt's au
> no a kloine Stoiga sei.
Dees mit der Schreibweis isch jo em schwaebische emmer problematisch. En
Biberach gibts a schteile Schtross die wird "Hardsteigstrasse"
gschriebe, sage duat ma halt d Hardschdoig.
Die allwissende Muellhalde moint zom Thema Steige onder anderem
* eine steile Fahrstraᅵe, siehe Steige (Weg)
* eine flache Kiste aus Holz oder Pappe fᅵr den Transport von Obst
oder Gemᅵse, siehe Steige (Behᅵlter)
--
J. Dollinger Uni Ulm | zeitnot@irc |
http://zeitnot.home.pages.de
What did you do to the cat? It looks half-dead. -Schroedinger's wife