Re: A&P-Homepage

Maria Horlacher

Beinoh rom:

Lieabe Leit

Dr Fredy hod heut Geburtstag;

Dozua sag I herzlichen Glueckwunsch ond aelles Guade.
Bleib xond ond fahr emmer dein grada Weag.

Grieassle vom Eile ond vom PvSt

--

Maria Horlacher - ei...@flupp.org - http://www.flupp.org/eile/

Matthias Kohrs

Am 17.03.2020 um 22:26 schrieb Maria Horlacher:
> Beinoh rom:
>
> Lieabe Leit
>
> Dr Fredy hod heut Geburtstag;

Herzliche Glückwünsche nochträglich!

vom Matthias

Guenther Fischer

On 17. Mar 2020, Maria Horlacher wrote
(in article <r4rf9j...@news.in-ulm.de>):

> [...]
>
> Dr Fredy hod heut Geburtstag;
>
> Dozua sag I herzlichen Glueckwunsch ond aelles Guade.
> Bleib xond ond fahr emmer dein grada Weag.

Jeddzetle: Älles Guate zom Geburtsdag, Freddy!

Zuafällig han e grad reiguggd, s isch jo kaum meh was los do.

Hoffentlich goht s Euch älle guad ond ihr hend Euch koin Virus eigfanga....

Gruass vom Günther

----------------------------------
Es gibt nur eine Erde...

Maria Horlacher

Guenther Fischer <ne...@spam.invalid> wrote:

> Zuafällig han e grad reiguggd, s isch jo kaum meh was los do.

Schad dromm, aber schdemt :-(

> Hoffentlich goht s Euch älle guad ond ihr hend Euch koin Virus eigfanga....

Ons gohds bis jetzt no guad.
Mir bleibad em Haus ond onsere Nochber rengs rom hend ihre Dienschte a
boda, wenn mir was brauchad schtellet se's ons vor Tuer.
Des isch halt a feine Sach wenn ma sodde Nochber hod.

Mei Devise isch scho emmer so gwea:
Ed de Leit wenn se oim an Gfalla deand EBBES geba, viel besser isch wenn
ma em Vorraus a Freid macht.
Mei Baba hod allaweil gsait: Mit dem Hut in der Hand kommscht du durchs
ganze Land.
Also bleibad emmer recht freundlich, no hender au guade Leit en dr Not.

En deam Senn grieass I Euch aelle recht freundlich.
Gangad hald en deara schweiriga Zeit anander aus am Weag.

s'Eile

GMarco

Am Dienstag, 17. März 2020 22:31:13 UTC+1 schrieb Maria Horlacher:
> Beinoh rom:
>Bleib xond ond fahr emmer dein grada Weag.

mhm, vor aellem xond. Dees isch zor Zeid ds wichdigschde!

I missd am Mondag no zom Zahardsd... hoffendlich deffe dao no na!

Dr Marco

Jürgen Dollinger

Maria Horlacher <ei...@flupp.org> wrote:
> [...]
>
> Mei Devise isch scho emmer so gwea:
> Ed de Leit wenn se oim an Gfalla deand EBBES geba, viel besser isch wenn

Du hosch jo aelleweil ebbes vo deine Fasnetskiachle de Nochber brocht :)

Was mi aergert isch d Hamschterei. Klopapier han i gnug drhoim, statt
Nudla ka ma jo Spaetzle mache, aber meine Dampfnudla han i mol verschobe
Hefe isch ned zom kriege, aber mol sehe dees wird au wieder. Wenn ma
nemme eikehre ka, merkt ma ersch wie oft ma dees macht, i be aewwl Mondag
Dienschtag en d Kantine gange Mittwoch Samschtag nochem Markt do a
Kloinigkeit bzw em Stecka, jetzt muass ma jeden Dag iberlege was ma
macht. Bleibt zom hoffe, dass die ganze Laede noch dr Krise no
existieret.

--
J. Dollinger FAW/n Ulm | zeitnot@irc | http://zeitnot.home.pages.de
What did you do to the cat? It looks half-dead. -Schroedinger's wife

GMarco

Am Sonntag, 29. März 2020 18:08:04 UTC+2 schrieb Jürgen Dollinger:

> [...]
> J. Dollinger FAW/n Ulm | zeitnot@irc | http://zeitnot.home.pages.de
> What did you do to the cat? It looks half-dead. -Schroedinger's wife

D erfahrene Hausfrau wois sich dao z helfa. Nemm schdadd Hefe a Paeggle Baggbulfr, ond die Dambfnudla werred a bissle feinporiger(wia hoisd jedsd dees auf Schwaebisch?), aber ma ka se essa.

Dr Marco