Frohe Ostern

Maria Horlacher

Wensch Euch aelle recht frohe Oschtern!
Au wenn es en deam Johr anderscht ausfellt, aber dr Has derf oinaweg lega.

Mei Grof ond I geniessad des scheene Wetter uf dr Terasse.
Do mir jo zo de Alde ond Vorgeschaedigte gherad bleibad mir ganz brav
dahoim, deand Haendle halda ond zwischadnei au hendla.
So wias halt em richtiga Leba isch :-)

Grieassle vom Eile

--

Maria Horlacher - ei...@flupp.org - http://www.flupp.org/eile/

GMarco

Am Donnerstag, 9. April 2020 22:38:53 UTC+2 schrieb Maria Horlacher:
> [...]
> Do mir jo zo de Alde ond Vorgeschaedigte gherad bleibad mir ganz brav
> dahoim, deand Haendle halda ond zwischadnei au hendla.

I hao grad no gmergd, dass mr zwar fr alle Oschderhase bsorgd hend, blos edd fr d Sandra. Hoffendlich glabbd dees no.

I wensch ao aelle guade ond xonde Oschdra.

Mir werred Oschdra ao drhoim bleiba.
Onser Bfarrer machd Jutjub-Videos:
https://www.youtube.com/watch?v=u0oH8tmkTKs

Dr Marco

Wolfgang Hartter

Am 09.04.20 um 22:33 schrieb Maria Horlacher:
> Wensch Euch aelle recht frohe Oschtern!

Au vo mir scheene Oschdra ond viel fröhliche Oschderoier.

Als Risikoperson >65 ond Raucher bleib i nadierlich au dohoim - "Bleibe
im Lande und rede dich nährlich!" (oder hoissd's "nähre dich redlich!"
?) ;-)
Ledschd Woch han e a baar Daag Fiaber g'heed, ed viel, aber dennoch.
Aber außer Fiaber keinerlei andere Beschwerda. Ob dees allerdings dr
Corona-Virus war, ka ma ed sage; weil's Fiaber (oi Mol 38,8 aber sonschd
äwwl so om de 38) ed hoch war, hod ma mi ed teschdad. Dr Doggdr hod aber
g'moid, i kennd gligglich sei, wenn's dr Corona-Virus gwäa ischd.
Was däd mr's nudsa, wenn e's wissd? Wichdiger wär, zom wissa, ob ma
immun ischd, aber do drfier geid's jo em Momend no koine verlässlichd
Teschd.
Am meischda fehld mr mei Sengerei - i seng normalerweis ein 2 Chör. S
Senga am Karfreidig ischd nadierlich ausgfalla. Dia Broba fallad zor
Zeid au aus. A geplant's Konzert em Juli wird mangels Broba ond
ieberhaupbd sicher au en's Wasser falla.

Also: Abwarda ond dohoim bleiba.

--
An scheena Gruass vo Messinga
Wolfgang Hartter