Dr Rudi von Staufen hodd Geburdsdag

Guenther Fischer

Liaber Rudi,

älles Guade zon Ehradag! Hoffendlich bisch xond ond monder, wia mir Di
kennad - a Woiza am Dag isch hald doch a guada Medizin!

Em Moi han i mol d Helga en Texas bsuacht. I soll Euch Älle Grüass saga.
Weil s koine schwäbische Wirtschäftla geit, hend mr hald mexikanisch gessa.
Des isch ao nedd schlecht!

An Gruass vom Günther

Wolfgang Hartter

Lieber Rudi,

au vo Messinga ällas Guade, Z'friedaheid ond haubdsächlich Xondheid!

An scheena Gruass vom Wolfgang

GMarco

Ach Du grüne neune, dees han i ganz verschwitzt.

Von mir au alles Guade noch nachträglich!

Dr Marco

Jürgen Dollinger

GMarco <GMa...@gmx.de> wrote:
> Ach Du grüne neune, dees han i ganz verschwitzt.

Grad schwaetz i mid em Marco, der mi auf den thread aufmerksam gmacht
hot. Ned blos de Geburtsdag vom Rudi han i verpasst sondern au de
60. Hochzeitstag vom Eile ond Rudi. Was nuetzt der beschte Kalender wenn
ma ned druff guckt.

Aelles Guade nochdraeglich!

--
J. Dollinger FAW/n Ulm | zeitnot@irc | http://zeitnot.home.pages.de
What did you do to the cat? It looks half-dead. -Schroedinger's wife

GMarco

Jürgen Dollinger schrieb am Montag, 22. August 2022 um 21:08:03 UTC+2:

> 60. Hochzeitstag vom Eile ond Rudi.

Heidanei, des isch ja vier mal so lang, wie I mid meiner Sandra zamma benn.

Do felld mir a (echtes) Inderfjuh ei, wo se an Ma, der wo, glaub i scho siebzig Jaohr verheiraded war gfraogd hend,
ob er sich en denne 70 jaohr scho mal gwinschd had, sich zom scheida lassa.
D Andword war: "Ombrenge hädd e se scho a baar mal wella, aber verlassa nie!"

Dr Marco

Maria Horlacher

Ond wiessad Ihr was mei Rudi zo mir an deam Dag zo mir gsagt hod?
I hab zo ihm gsagt: Rudi i dank dr dass so lang mit mir ausghalda hosch.
Sei ANTWORT schpontan: Mit dir daed i's no hondert Johr aushalda.
Gell Leit des isch a Wort :-)

Ond jetzt dank I Eich, dass Ihr so feschte an ons denkt hend.

Grieassle vom Eile

--
Maria Horlacher - ei...@flupp.org - http://www.flupp.org/eile/