Dr Rudi von Staufen hodd Geburdsdag

Guenther Fischer

Aug 14, 2022, 6:34:59 AMAug 14

Liaber Rudi,

älles Guade zon Ehradag! Hoffendlich bisch xond ond monder, wia mir Di
kennad - a Woiza am Dag isch hald doch a guada Medizin!

Em Moi han i mol d Helga en Texas bsuacht. I soll Euch Älle Grüass saga.
Weil s koine schwäbische Wirtschäftla geit, hend mr hald mexikanisch gessa.
Des isch ao nedd schlecht!

An Gruass vom Günther

Wolfgang Hartter

Aug 14, 2022, 7:08:22 AMAug 14
Lieber Rudi,

au vo Messinga ällas Guade, Z'friedaheid ond haubdsächlich Xondheid!

An scheena Gruass vom Wolfgang

GMarco

Aug 22, 2022, 6:04:53 AMAug 22
Ach Du grüne neune, dees han i ganz verschwitzt.

Von mir au alles Guade noch nachträglich!

Dr Marco

Jürgen Dollinger

Aug 22, 2022, 3:08:03 PMAug 22
GMarco <GMa...@gmx.de> wrote:
> Ach Du grüne neune, dees han i ganz verschwitzt.

Grad schwaetz i mid em Marco, der mi auf den thread aufmerksam gmacht
hot. Ned blos de Geburtsdag vom Rudi han i verpasst sondern au de
60. Hochzeitstag vom Eile ond Rudi. Was nuetzt der beschte Kalender wenn
ma ned druff guckt.

Aelles Guade nochdraeglich!

--
J. Dollinger FAW/n Ulm | zeitnot@irc | http://zeitnot.home.pages.de
What did you do to the cat? It looks half-dead. -Schroedinger's wife

GMarco

Aug 26, 2022, 6:24:57 AMAug 26
Jürgen Dollinger schrieb am Montag, 22. August 2022 um 21:08:03 UTC+2:

> 60. Hochzeitstag vom Eile ond Rudi.

Heidanei, des isch ja vier mal so lang, wie I mid meiner Sandra zamma benn.

Do felld mir a (echtes) Inderfjuh ei, wo se an Ma, der wo, glaub i scho siebzig Jaohr verheiraded war gfraogd hend,
ob er sich en denne 70 jaohr scho mal gwinschd had, sich zom scheida lassa.
D Andword war: "Ombrenge hädd e se scho a baar mal wella, aber verlassa nie!"

Dr Marco

Maria Horlacher

Aug 26, 2022, 5:01:11 PMAug 26
Ond wiessad Ihr was mei Rudi zo mir an deam Dag zo mir gsagt hod?
I hab zo ihm gsagt: Rudi i dank dr dass so lang mit mir ausghalda hosch.
Sei ANTWORT schpontan: Mit dir daed i's no hondert Johr aushalda.
Gell Leit des isch a Wort :-)

Ond jetzt dank I Eich, dass Ihr so feschte an ons denkt hend.

Grieassle vom Eile

--
Maria Horlacher - ei...@flupp.org - http://www.flupp.org/eile/