Heubach-Konstanz

Ulli Horlacher

Aug 26, 2021, 11:14:12 AMAug 26
Geschtern bin I beim beschta Fahrradwetter Heubach-Konstanz gradelt und
hann a baar Bildla gmacht:

https://fex.flupp.org/fop/YBTifboO/Tourbilder.zip

Wer erkennt den Bach? :-)

--
+ Ulli Horlacher + fram...@tandem-fahren.de + http://tandem-fahren.de/ +

Ulli Horlacher

Aug 26, 2021, 1:12:15 PMAug 26
Ulli Horlacher <fram...@tandem-fahren.de> wrote:
> Geschtern bin I beim beschta Fahrradwetter Heubach-Konstanz gradelt und
> hann a baar Bildla gmacht:
>
> https://fex.flupp.org/fop/YBTifboO/Tourbilder.zip

Die Floischkichle senn extra fir mei Tour-Verpflegong gmacht worda ond
henn subbr gschmeckt!

Bei Kilometer 180 hots no a Hanuta gaeba :-)

Jürgen Dollinger

Aug 28, 2021, 12:08:02 PMAug 28
Ulli Horlacher <fram...@tandem-fahren.de> wrote:
> Wer erkennt den Bach? :-)

Donau?

Kommentar einer Wienerin der man die Donau im Ulm zeigt: Och ist die
suess! Danach gabs Linsen mit Spaetzle. Kommentar: Was die heissen
Wienerle?

--
J. Dollinger FAW/n Ulm | zeitnot@irc | http://zeitnot.home.pages.de
What did you do to the cat? It looks half-dead. -Schroedinger's wife

Ulli Horlacher

Aug 28, 2021, 1:05:52 PMAug 28
Jürgen Dollinger <juergen-u...@schellesbeck.de> wrote:

> Donau?

Knapp drneba! :-)
Tipp: ca 20 km vor Ulm!

> Kommentar einer Wienerin der man die Donau im Ulm zeigt: Och ist die
> suess!

Dann soll sie mal nach Immendingen :-)

Frank Zeeb

Aug 28, 2021, 1:19:49 PMAug 28
Am 28.08.2021 um 19:00 schrieb Ulli Horlacher:

> Knapp drneba! :-)
> Tipp: ca 20 km vor Ulm!

Es hot e Eisebah em Hentergrond. Also kennt es im Umfeld von Schelklenge
sei. Ach oder Schmiech.

Gruß
Frank

Ulli Horlacher

Aug 28, 2021, 2:26:20 PMAug 28
Des isch weiter als 20 km!

Ond lang ned so schee wie DO.

Noch'n Tipp: do gibts a Wassernymph, ganz beruehmte!

Frank Zeeb

Aug 29, 2021, 3:56:54 AMAug 29
Am 28.08.2021 um 20:21 schrieb Ulli Horlacher:
> Frank Zeeb <neb...@online.de> wrote:

> Des isch weiter als 20 km!
>
> Ond lang ned so schee wie DO.
>
> Noch'n Tipp: do gibts a Wassernymph, ganz beruehmte!

Blaubeure wär laut Google Maps 19,1 km. Der Ba-Ibergang über d Blau wär
zwische Blabeure und Gerhause.

Gruß
Frank

Ulli Horlacher

Aug 29, 2021, 5:09:13 AMAug 29
Gsucht isch aber dr Bach! :-)
Ond Bahn-Ibergang war auf koim meiner Bildla drauf.
Es wared au a bissle weniger als 20 km vor Ulm.

Ulli Horlacher

Aug 29, 2021, 5:12:27 AMAug 29
Ulli Horlacher <fram...@tandem-fahren.de> wrote:

> Gsucht isch aber dr Bach! :-)

Mr sodd au laesa, was mr zitiert :-}

Ja, des isch die Blau. Bloss koi "Ba-Ibergang". Des isch der neue Radweg
em Blautal. Den hots no ned gaeba wo I no en Ulm gwohnt hann.

Ulli Horlacher

Aug 29, 2021, 5:20:16 AMAug 29
Ulli Horlacher <fram...@tandem-fahren.de> wrote:
> Geschtern bin I beim beschta Fahrradwetter Heubach-Konstanz gradelt und
> hann a baar Bildla gmacht:
>
> https://fex.flupp.org/fop/YBTifboO/Tourbilder.zip

Letschta Oktober bin I die Tour anderschrom gfahra, des war au schee:

https://fex.flupp.org/dox/fram...@tandem-fahren.de/Herbsttour-2020?ACTION=browseit

Bloss ned ganz so warm, gschtartet ben I domols em Bodaseenebel bei 4 Grad.
Vor Pfullendorf isch no d'Sonn rauskomma. Des isch halt scho 200 m iberm
See.

Onser Laendle hot scho scheene Ecka :-)

Jürgen Dollinger

Aug 29, 2021, 12:08:02 PMAug 29
Ulli Horlacher <fram...@tandem-fahren.de> wrote:
> Mr sodd au laesa, was mr zitiert :-}

Ond de oigne Bildla agucka, auf IMG_20210825_130132588.jpg isch hender
dir definitif a Schild vom obeschrankte Ba-Ibergang ond a Schranke (jo
dees widerspricht sich)! Bah han i koine gsaeh.

> Ja, des isch die Blau. Bloss koi "Ba-Ibergang". Des isch der neue Radweg
> em Blautal. Den hots no ned gaeba wo I no en Ulm gwohnt hann.

Fier d Blau hots mi zu grad deicht, drom han i auf Donau tippt, on weil
du so demonstrativ Baechle gsagt hosch :)