Faeisbug isch wegg

GMarco

Oct 6, 2021, 1:09:52 PMOct 6
Ds Feisbugg war wegg, ond koiner von meine Kender, mei Frao ond ao I hends gmergd. Dees hammer erschd midgriagd, wo mers em Schbiegel gleasa hend.

Des machd Hoffnung, dass mei Gschwaeds doch edd ganz omasooschd isch.

Dr Marco

Guenther Fischer

Oct 7, 2021, 3:36:31 AMOct 7
On 6. Oct 2021, GMarco wrote
(in article<c86f0ec1-549b-49ec...@googlegroups.com>):
Uff s Fatzabuach kennd mr scho verzichta. Dia kennad jo nedd mol Schwäbisch.
Ond von Mauldascha, Drollenger mit Lemberger oder gar Zwiebelroschdbroda mid
Broodkardoffla fendsch dort ao nix.

Maria Horlacher

Oct 7, 2021, 4:18:06 AMOct 7
Selle send aellas Kuldurbanausa, moint Eier Eile

--

Maria Horlacher - ei...@flupp.org - http://www.flupp.org/eile/

Frank Zeeb

Oct 7, 2021, 12:15:43 PMOct 7
Am 07.10.2021 um 09:36 schrieb Guenther Fischer:

> Uff s Fatzabuach kennd mr scho verzichta. Dia kennad jo nedd mol Schwäbisch.
> Ond von Mauldascha, Drollenger mit Lemberger oder gar Zwiebelroschdbroda mid
> Broodkardoffla fendsch dort ao nix.

O doch, zom Beischbiel en der Gruppe "Die Knöpfleswäscherin kocht".

Gruß
Frank

Guenther Fischer

Oct 8, 2021, 3:58:18 AMOct 8
On 7. Oct 2021, Frank Zeeb wrote
(in article <is8kpd...@mid.individual.net>):
Des isch jo a ganz netta Gruppe! Wenn se jetzt no Schwäbisch schwätza
dädet, no wär des perfeckd...

GMarco

Oct 8, 2021, 11:56:53 AMOct 8
Guenther Fischer schrieb am Donnerstag, 7. Oktober 2021 um 09:36:31 UTC+2:

> Uff s Fatzabuach kennd mr scho verzichta. Dia kennad jo nedd mol Schwäbisch.
> Ond von Mauldascha, Drollenger mit Lemberger oder gar Zwiebelroschdbroda mid
> Broodkardoffla fendsch dort ao nix.

On wenns fenda daedsch, ... daesch wirglich was essa wo auf Feisbugg servierd wird?

Schbaedsla aufm Blaschidgdeller? Noi, der Vergleich bassd edd.

Eher a pinkes Xangbuach mid Werbong auf alle Seida
"Geh ruft es von dem Bergen" -- Meindl Wanderschuhe! Reintreten und glücklich sein!

Dr Marco

Frank Zeeb

Oct 8, 2021, 12:14:03 PMOct 8
irgendebbes isch hald emmer ...

Gruß
Frank

Guenther Fischer

Oct 8, 2021, 12:26:06 PMOct 8
On 8. Oct 2021, Frank Zeeb wrote
(in article <isb929...@mid.individual.net>):
Dr Herrgott hodd ons hald bloos noch Seinem Bild gmachd, desweaga send mr
älle a bissale fählerhaft.
Mr merkd des grad ieberall. Sogar de chrischdliche Pardeia send drvoh edd
gfeit....
Obwohl, d Frau Merkel hodd mit em Papschd ao ieber des Thema gschwätzt. Se
send sich oinig worda, dass mr einiges besser macha kennd - wenn mr halt
könnte ond wöllte...
I gang am gernschda ens Rössle, dia könned besser Schwäbisch kocha als em
Fatzabuach. Ond d Frau Geiger ka sowohl freindlich sei als ao bruddelig. Mr
woiss emmer, wia mr dra isch!

Guenther Fischer

Oct 8, 2021, 12:31:59 PMOct 8
On 8. Oct 2021, GMarco wrote
(in article<f7c134bb-71ab-4995...@googlegroups.com>):

> On wenns fenda daedsch, ... daesch wirglich was essa wo auf Feisbugg servierd
> wird?

Entweder koch i selber oder i gang essa, aber edd ens Feisbugg...
> Schbaedsla aufm Blaschidgdeller? Noi, der Vergleich bassd edd.

Blaschiggdeller muass jeddzad ao edd grad sei. Mr send jo am End edd ganz
kuldurlos...

> Eher a pinkes Xangbuach mid Werbong auf alle Seida
> "Geh ruft es von dem Bergen" -- Meindl Wanderschuhe! Reintreten und
> glücklich sein!
>
> Dr Marco

Auf em Bierdeggl em Rössle isch ao Werbong - aber edd fir da Meindl.

Ieberhaubd - i lauf uff Lowa, wenn s wissa widd...

GMarco

Oct 10, 2021, 3:30:37 AMOct 10
Guenther Fischer schrieb am Freitag, 8. Oktober 2021 um 18:31:59 UTC+2:

> Ieberhaubd - i lauf uff Lowa, wenn s wissa widd...

I laof gar edd, wenns edd ooobedingd sei muas :-)

Dr Marco

Guenther Fischer

Oct 10, 2021, 8:16:03 AMOct 10
On 10. Oct 2021, GMarco wrote
(in article<1914fad0-f51d-461f...@googlegroups.com>):
Do send mir oiner Moinong!

Maria Horlacher

Oct 10, 2021, 4:22:13 PMOct 10
Dr Marco fehrt doch en Porsche, wissad Ihr des gar nemme?
S'isch zwar scho a baar Jaehrle her, doch sell warad no Zeita, mo jeder
gwisst hod was fier a Audole ma fehrt ond ieberhaupt mo sich trifft!!!

Grieassle vom Eile

GMarco

Oct 11, 2021, 1:26:35 PMOct 11
Maria Horlacher schrieb am Sonntag, 10. Oktober 2021 um 22:22:13 UTC+2:

> [...]
> S'isch zwar scho a baar Jaehrle her, doch sell warad no Zeita, mo jeder
> gwisst hod was fier a Audole ma fehrt ond ieberhaupt mo sich trifft!!!

I denk no an d Schubfnudla mid Nudella, ond an den Schbaebdslesschaberlehrgang fr mei Liebschda.
Ja, des wared no Zeida.

Aber die Zeida heid send ao edd schlecht. Dr gloischde isch jedsd nei jaohr ond isch scho
groass gnuag, dass er mer vorhin gholfa hadd, Wellblech en da Garda naadraga.

Dr Marco