A&P-Homepage

Wolfgang Hartter

Hallo Jürgen,
die A&P-Homepage ist (z.Zt.?) nicht erreichbar...
http://magrathea.ulm.ccc.de/~juergen/aup/aup_1.html
Was ist los?

BTW: Ich wünsche schöne Weihnachten gehabt zu haben und alles Gute fürs
neue Jahr!

--
An scheena Gruass vo Messinga
Wolfgang Hartter

Maria Horlacher

Wolfgang Hartter <whar...@gmx.de> wrote:
> Hallo Jürgen,
> die A&P-Homepage ist (z.Zt.?) nicht erreichbar...
> http://magrathea.ulm.ccc.de/~juergen/aup/aup_1.html
> Was ist los?

Grad schee, dass dr Wolfgang sich gmeldet hod.
Dabei hau I mir lenger ieberlegt ob e doch em aeffle. und.pferdle schreibe
sodd.
I ben doch oine vom alda Schlag no hau I mi et vordrenga wella.

> BTW: Ich wünsche schöne Weihnachten gehabt zu haben und alles Gute fürs

Wolfgang aelles wia emmer, bloss a weng waggliger send mir worra :-((

> neue Jahr!

Mir probierets oifach mol no wird scho werra.

Aelle mo do reiguggad wenscht dr "Paul v. Staufen" mit seim Hofschtaat
a guads nuis Johr ond falled bloss ed uff Gosch :-)

Viele Grieassle vom Eile

--

Maria Horlacher - ei...@flupp.org - http://www.flupp.org/eile/

Guenther Fischer

On 27. Dec 2019, Wolfgang Hartter wrote
(in article <qu4a69$f71$1...@news.albasani.net>):

> BTW: Ich wünsche schöne Weihnachten gehabt zu haben und alles Gute fürs
> neue Jahr!

Da däd i mi grad aaschliassa: Bleibad xond ond monter!

----------------------------------
Es gibt nur eine Erde...

Jürgen Dollinger

Wolfgang Hartter <whar...@gmx.de> wrote:
> Hallo Jürgen,
> die A&P-Homepage ist (z.Zt.?) nicht erreichbar...
> http://magrathea.ulm.ccc.de/~juergen/aup/aup_1.html
> Was ist los?

Mir hend DNS Probleme ghet, heit hot ma so moderne Sache wie dynamische
DNS Eitraeg drmit ma Zertifikate von lets encrypt automatisiert, ond
koiner verstohts so reacht ond no gohts schief. I han a Weile braucht
bis i rausghet han was i do mache muass.

I han no a anders Problem mit meine magrathea-Seite: Wenn ma mol andere
ulm.ccc.de Adresse en seim Browser aufgrufe hot no druckts oim via HSTS
a Zwangs-https nei, ond weil magrathea net es lets encrypt Zertifikat
hot no goht gar nix meh, bis ma auf die Idee kommt a "private browsing"
Fenschter aufzommache oder iber schellesbeck.de zom gange.

Kaum wars nui Johr abroche han i wieder a anders Problem ghet,
do hot oiner gmoint dass es a guate Idee waer es Webinterface vo
meine Mailinglischte zom missbrauche ond ond emmer wieder ebbern zom
subscribe eizomlade 100 mol am Dag. Han i au scho wieder gfixed aber
d Probleme ganget net aus.

Eich aelle a guats nuis no!

--
J. Dollinger FAW/n Ulm | zeitnot@irc | http://zeitnot.home.pages.de
What did you do to the cat? It looks half-dead. -Schroedinger's wife