Weihnachtsgrieas

GMarco

Hallole,

alle frehliche Weihnachda, di wo dohanna no mitlesed!
Ond an guada Rudsch wensch I nadierlich ao!
Viel Xondhoid eich aelle!

Dr Marco

Marco Moock

Am 27.12.2022 um 23:08:28 Uhr schrieb GMarco:

> Hallole,
>
> alle frehliche Weihnachda, di wo dohanna no mitlesed!

Desch awwa ä bisslö schbed, mir hewwe dä 28.

> Ond an guada Rudsch wensch I nadierlich ao!

Hoffentlisch ned, isch bin wus gladdeis bei uns ghadd hodd schon zwa mol
higfalle mim Räddl, des mussi ned nochemol hawwe.

vun nem annare Marco vun außerhalb, awwa a aus Bade-Würddebärg.

Ulli Horlacher

Marco Moock <mo...@posteo.de> wrote:

> Hoffentlisch ned, isch bin wus gladdeis bei uns ghadd hodd schon zwa mol
> higfalle mim Räddl, des mussi ned nochemol hawwe.

Ja, hosch koine Schpeiksroifa?!

--
+ Ulli Horlacher + fram...@tandem-fahren.de + http://tandem-fahren.de/ +

Marco Moock

Am 28.12.2022 um 08:03:15 Uhr schrieb Ulli Horlacher:

> Ja, hosch koine Schpeiksroifa?!

Noch ned, isch wun jo a ned in Sibiriä un wegem KLimawandl werds eh
immer wärmer. Und des wars eschde Mol, wu uffm Weg Gladdeis war un isch
mit Räddl ens Gschäfft gmissd hebb. Sunscht schaff isch von dehoam,
awwa än dem Dag hew i hald nach de Lehrling gugge misse, denne hewwi
bissl SMTP mit sendmail beigebrocht un mir hewwa hald vorhär ausgmachd,
dass isch vorbeikumm. Dann häwwi hald fahre misse un em Feldweg war
hald gar ned gud fahre.

Wenn isch awa jez Spaiks aoschaff, dann gibds bschdimmt koa Gladdeis
mer, bis die brischsich sin.

Marco
PS: aioe ist bei mir in de.* gesperrt, weil von da sehr viel Müll
kommt und es den Betreiber nicht kümmert.

Ulli Horlacher

Marco Moock <mo...@posteo.de> wrote:

> bissl SMTP mit sendmail beigebrocht

Betreibet ihr UNIX-Archaelogie? :-)

> Wenn isch awa jez Spaiks aoschaff, dann gibds bschdimmt koa Gladdeis
> mer, bis die brischsich sin.

Des isch so wie mitm Regaschirm: hosch koin drbei, regnets ned, hosch koin
drbei, no schiffts was ra ko!

Marco Moock

Am 28.12.2022 um 11:59:21 Uhr schrieb Ulli Horlacher:

> Betreibet ihr UNIX-Archaelogie? :-)

Des lief schun uff Debian. Un isch mag sendmail.

Awa mir hewwe noch alde AIX-Serva än de Uni. Laut HINFO sin des
RS/6000-370.

Ulli Horlacher

> Des lief schun uff Debian. Un isch mag sendmail.

Manche moeget sich auch auspeitscha lassa ;-)
Gschmaeckr senn verschieda.

> Awa mir hewwe noch alde AIX-Serva än de Uni. Laut HINFO sin des
> RS/6000-370.

A RZ-Museum! :-)

Marco Moock

Am 28.12.2022 um 12:24:53 Uhr schrieb Ulli Horlacher:

> A RZ-Museum! :-)

Un leida isch die Softwär a uralt - irgend ä AIX vun anno dubagg, awa
werd noch produgdiv gnutzt und die wu zustännisch sin, wolle/könne des
ned ersetze.

Ulli Horlacher

Marco Moock <mo...@posteo.de> wrote:

> Un leida isch die Softwär a uralt - irgend ä AIX vun anno dubagg, awa
> werd noch produgdiv gnutzt und die wu zustännisch sin, wolle/könne des
> ned ersetze.

Ond die letztschte (security-)updates senn von 1999?
"My uptime isch mir heilig!" ;-)

Marco Moock

Am 28.12.2022 um 13:17:19 Uhr schrieb Ulli Horlacher:

> Ond die letztschte (security-)updates senn von 1999?
> "My uptime isch mir heilig!" ;-)

Des wasi ned genau - awa schun länger ned uffm aktuelle Stand und
dendeweg ä Risiko - was eweg sodd.

GMarco

Marco Moock schrieb am Mittwoch, 28. Dezember 2022 um 08:35:48 UTC+1:

> Desch awwa ä bisslö schbed, mir hewwe dä 28.

I hao gfeierd

> Hoffentlisch ned, isch bin wus gladdeis bei uns ghadd hodd schon zwa mol
> higfalle mim Räddl, des mussi ned nochemol hawwe.

Dees isch doch s guade am Wender.
Wenns de dao naabriegeld, dann bisch normalerweise digg aazooga.

Dr Marco

GMarco

Ulli Horlacher schrieb am Mittwoch, 28. Dezember 2022 um 09:08:17 UTC+1:

> Ja, hosch koine Schpeiksroifa?!

Mir hend frier emmer bendl om d Roifa gwiggld.
Mid Riggdriddsbrems gaod dees. Midd Felgabremsa edd.

Dr Marco

Ulli Horlacher

Seit 30 Johr gibts Trommel ond Scheibabremsa fuers Fahrraedle.
Guda Morga :-)

Guenther Fischer

On 28. Dec 2022, Ulli Horlacher wrote
(in article <tohisl...@news.in-ulm.de>):

> Seit 30 Johr gibts Trommel ond Scheibabremsa fuers Fahrraedle.
> Guda Morga :-)

An Weihnachda ka mr sich hald so richdich schandlich dua!

GMarco

Ulli Horlacher schrieb am Mittwoch, 28. Dezember 2022 um 15:17:39 UTC+1:

> Seit 30 Johr gibts Trommel ond Scheibabremsa fuers Fahrraedle.
> Guda Morga :-)

Hallole

Woisch, bei mir held a Fahrraedle lenger.
Mei ledschds Fahrrad han i 1992 kaufd.
Nuije Roifa hads vor feif oder segs jaohr gea.

Noi, wenn i mirs rechd ieberleg. schdemmd edd.
I hao mer den Sommer a Saxonette kauft.
Allerdings Baujahr 1989 oder so ehnlich. Also no elder :-)

Dr Marco

Ulli Horlacher

GMarco <GMa...@gmx.de> wrote:

> I hao mer den Sommer a Saxonette kauft.

A ehrlichs Mofa ond koi so Bscheisser-Fahrrad! ;-)

GMarco

Nix da. Mit der Saxonette deff i ao dao schdenga, wo Mofas edd na deffed.
Mofa isch fir mi nix. A Saxonedde isch genau s richdige!
Ausserdem war dui scho daomals en de Achzger mit oim Lidder auf honderd Kilomeder
Umweldvorbild! Ma braucht koine Seldene Erda aus Kinderarbeit...
I wois gar edd wo e aafanga soll drmid, wie toll di Saxonedde isch!

Dr Marco

Ulli Horlacher

GMarco <GMa...@gmx.de> wrote:

> Mofa isch fir mi nix. A Saxonedde isch genau s richdige!

A Saxonedde isch per Definitio a Mofa : a MOtor-FAhrrad.

> Ausserdem war dui scho daomals en de Achzger mit oim Lidder auf honderd Kilomeder

Je noch Wedder brauch ich I 1-2 Lidder -- Apfelschorle oder Tee :-)

GMarco

Ulli Horlacher schrieb am Freitag, 30. Dezember 2022 um 13:12:26 UTC+1:

> A Saxonedde isch per Definitio a Mofa : a MOtor-FAhrrad.

Heidenei, jetzt han i wieder was glernt.

Erschd haedde sage mechta, dass die Saxonette koi Mofa isch,
aber grad mal nachgleasa: Du hasch recht, die Saxonette isch
rechtlich a Mofa. Aber: Es gibt von 1993 a Leichtmofa-Ausnahmeverordnung,
dass grad die Saxonette a baar Sonderrechte griagd, z.B. deff ma auf Radweg fahra (ed emmer!),
ond ma braucht trotzdem dass des a Mofa isch koin Helm,...
Aber ma braucht zom Beischbiel a Bedriebserlaubnis, des was ma beim Fahrrad edd brauchd.

Warom muss ma dia Gsez emmr so komblizierd macha?

Dr Marco

Jürgen Dollinger

Ulli Horlacher <fram...@tandem-fahren.de> wrote:
> Ond die letztschte (security-)updates senn von 1999?

Security by obsolence isch doch em Herby sei Schpezialitaet.

--
J. Dollinger FAW/n Ulm | zeitnot@irc | http://zeitnot.home.pages.de
What did you do to the cat? It looks half-dead. -Schroedinger's wife

GMarco

Also i benuds regelmaessig a Derive Version von 1988.
Domals had a kombleddes Compuderalgebrasischdem en 200 Kilobeids nei bassd!

Dr Marco

Ulli Horlacher

GMarco <GMa...@gmx.de> wrote:

> Also i benuds regelmaessig a Derive Version von 1988.
> Domals had a kombleddes Compuderalgebrasischdem en 200 Kilobeids nei bassd!

Domols henn die Leid au no brogrammiera kenna!
Heutzutag wird doch bloss no zammaklickt :-(

Zu meiner Studizeit hot dr Zentralcomputer der Uni 12 MB RAM kett und do
drauf henn bis zu 100 User gleichzeitig drauf gschafft.
Heutzutag werdet scho 12 GB fuer bloss oin User knapp!
Des isch doch adipoes!

GMarco

Ulli Horlacher schrieb am Montag, 9. Januar 2023 um 10:06:56 UTC+1:

> [...]
> drauf henn bis zu 100 User gleichzeitig drauf gschafft.
> Heutzutag werdet scho 12 GB fuer bloss oin User knapp!

Naja, kommd a bissele drauf a, was da machsch.
I kaa die zwoi Terabyte von onsra Woergsdeischn
en dr Firma ao loggr aloi filla. S geid Algoridma,
di wo ma mid mehr Schboicher gigandisch schneller macha ka.

Aber I wois was da moisch: 35 Gigabytes Inschdaller fr an
Dsescharbkompeiler, der wo ao edd viel meh machd, als
dr Borlad Dseblusblus, der wo auf drei Diskedda bassd had.

Also er machd vielleichd scho mehr, aber Erschdends
brauch i es edd, ond zwoidens machder gands beschdimmd edd
dausend mal so viel (= 35 Gigabeids em Frhaeldnis zo 35 Megabeids)

Dr Marco

Guenther Fischer

On 9. Jan 2023, Ulli Horlacher wrote
(in article <tpgl62...@news.in-ulm.de>):

> [...]
> drauf henn bis zu 100 User gleichzeitig drauf gschafft.
> Heutzutag werdet scho 12 GB fuer bloss oin User knapp!

Oinerseits hosch rechd, andererseits ao nedd.

Alloi wenn i fodografier brauch i ordentlich Schbeicher für Bilder, die so
oogfähr a frühers Dia wared. Bloos dass mr do heut deutlich meh Farbschdufa
abschbeicherd, dass mr ao a gscheide Bildverarbeidong macha ka.

Ond mr fodografierd schliesslich ao meh, vor ällem wenn d Leut „Bildla"
mechdad. „Knipsa" hoissd des.

Ond dann geid es nadierlich ao Musik, inzwischa wellad se des besser han wia
em Original - uff jeden Falle besser als a LP oder a CD.... Lossless hald.

Ond Video - Film - Kino soll jo ao älles meeglich sei.... am beschda OLED 4K
Ultra HD. Nix so lombigs Zeugs wia LED Full HD...

Desweaga isch no a heudiger PC midd 16 GB Arbeitsschbeicher ond 1 TB
EssEssDee normal.

Ond weil des Zuigs ao no bedienbar bleiba soll fir nicht-digidalisierte
Konsuhmer muass mr ao Brogrämmla derfier han.

Nadierlich älles Billich-Billicher-Scheissbillich. Oder glei ommasooschd.

Gang hald mol en da Mediamarkt ond heer bei ma “Beratungsgeschbräch“
zua. Do heersch bloos „gail,saugail, obergail“.

Mr muass hald saga: D Leut wellat s so - no griaged se s halt ao!

GMarco

Guenther Fischer schrieb am Montag, 9. Januar 2023 um 18:54:49 UTC+1:
> [...]
> oogfähr a frühers Dia wared. Bloos dass mr do heut deutlich meh Farbschdufa
> abschbeicherd, dass mr ao a gscheide Bildverarbeidong macha ka.

Do muasch zwischa Schbeicherblads fr Dada ond Schbeicherblads fr Brogrammschniggschnagg onderschoida.
Bi Dir sends Bildla, bei mir sends Simulationa oder ganze Filma, die wo i verarbeida dua.
Der Dadaschbeicherbladsverbrauch isch scho sinnvoll ond hilfreich.
Dr Ulli hadd aber wahrscheinlich den Schbeicherbladsverbrauch gmoind, der vom
honderd mal d gleicha Funktion aber aus ra andra Bibliodeeg reikobiera moind.

Dr Marco

Guenther Fischer

On 10. Jan 2023, GMarco wrote
(in article<a9a2c31e-402d-4062...@googlegroups.com>):
Jo, scho.

Bloos isch es nadierlich so, dass dr Ulli nedd midd Klicki-Bunti schafft. Des
brauchd nehmlich em Bedriebssyschdem ordentlich Resourca ond bei de Brogramm
oft noh meh, wenn dia Herrschafta oigene Aasichda zom Thema
Benutzerschnittschdell hend.

Ond s geit ao viele Funkziona en de heutige Betriebssyschdem, di edd a jeder
brauchd. Aber se miassad hald inschdallierd sei, weil se ebber braucha kennd.

I han no no a Bedriebssyschdem, des verschiedene Prozessora onderschdiddzd,
des nemmd ao Blatz ei. Ond d Brogramm kennad des nadierlich ao, nomol
Exdrablatz.

Ond schliesslich geid es Schrifta ond so kleine
Exdra-Hendergrond-Brogrämmla, mo s Leba oifacher mached - aber dia wellad ao
Blatz....

Ond so weider...

aber jetzt isch gnuag, en sieba Schdond schaff i wieder - am Combjuder...