Nur mal so

Matthias Kohrs

Dec 30, 2020, 1:57:30 AM12/30/20
Gute Morge Leut!

Wie gohts euch so, hot dr Santa was bracht?

Mir henn des Johr die Gschenkle abgschafft, abgesehe von de kloine,
die's no direkt vom Chrischtkind krieged.

Sonscht semmr halt ned älle gleichzeitig, sondern abwechselnd bei de
Eltern gwäse ond henns ruhig ogange lasse.

Grüssle vom Matthias

Ulli Horlacher

Dec 30, 2020, 6:29:12 AM12/30/20
Matthias Kohrs <matthia...@t-online.de> wrote:

> Wie gohts euch so, hot dr Santa was bracht?

Werkzeug ond Fahrradsacha!

> Sonscht semmr halt ned älle gleichzeitig, sondern abwechselnd bei de
> Eltern gwäse ond henns ruhig ogange lasse.

Wie bei ons.

--
+ Ulli Horlacher + fram...@tandem-fahren.de + http://tandem-fahren.de/ +

Maria Horlacher

Dec 30, 2020, 10:57:50 AM12/30/20
Matthias Kohrs <matthia...@t-online.de> wrote:
> Gute Morge Leut!

Nobad au!

> Wie gohts euch so, hot dr Santa was bracht?

Jo, jo so Kleinigkeita, aber swarad luschige Saechle dabei :-))

> Sonscht semmr halt ned älle gleichzeitig, sondern abwechselnd bei de
> Eltern gwäse ond henns ruhig ogange lasse.

So isch's brav.

Onser Bua isch komma, dorueber hend mir ons arg gfrait en deara eigschperrda
Zeit :-((
Mir bleibad weiterhin isoliert dahoim ond wardad geduldig bis mir greas
Licht hend zom negschtbeschta Impftermin.
Zom Veschpara hend mir emmer gnuag em Haus, dofuer sorgt de ganz
Nochberschaft. Au Woizabier hod mei Grof, dofuer isch gsorga.

Jetzad machads guad ond haltet Euch an dia Regla, no kommad aelle ogschora
davo.

Grieassle vo Eierm Eile

--

Maria Horlacher - ei...@flupp.org - http://www.flupp.org/eile/