Wo fangts Allgai a?

Jürgen Dollinger

I woiss id ob ihr die Fernsehsendung "Die Rezeptsucherin"[1] kenned.
Do muass die Susanne aewwl en ra Stadt noch Leit suache wo ebbes mit ra
koched. Jetzt war se en Rot an der Rot. On no hoissts doch dass se
Allgaier Krautkrapfe koche soll ond se sei em Allgai.

I han mi jo scho vor oiniger Zeit gfrogt wieso s bei Wurzach hoisst es
sei em Allgai. I han dann mol en Wurzacher gfrogt der hot gmoint es sei
halt marketingmaessig besser, weil die wo vo weiter herkommet es Allgai
besser kenned als es Oberschwaebische.

Aber wieso es SWR Rot ens Allgai verlegt woiss i ned. Ond Krautkrapfe
han i als Stuagerter Rezept en ma Kochbuach[2] gfonda.

[1] https://www.swrfernsehen.de/die-rezeptsucherin/
[2] Kochen wie in Schwaben Original schwaebische Familienrezepte
--
J. Dollinger FAW/n Ulm | zeitnot@irc | http://zeitnot.home.pages.de
What did you do to the cat? It looks half-dead. -Schroedinger's wife

Guenther Fischer

On 17. Apr 2023, Jürgen Dollinger wrote
(in article <fpaugj-...@magrathea.ulm.ccc.de>):

> [...]
>
> [1] https://www.swrfernsehen.de/die-rezeptsucherin/
> [2] Kochen wie in Schwaben Original schwaebische Familienrezepte

Des muasch ons no erklära: Wo isch d Grenz zwischa Oberschwäbisch ond
Allgai?

Isch des d Autobah? Meine Freind en Leutkirch fahred oft noch Wurzach nom,
vielleicht grad so oft wia noch Wanga.

Em Wikipedia schdohd sogar, dass Wurzach zwischa Oberschwaben ond Allgäu
liegt - als weder-noch oder boides isch.

Ond en Kisslegg isch mr em West-Allgäu....

D Waldburg isch jo ao em Oberschwäbischa, aber d Leutkircher saget: „Onser
Graf“.

I blick do grad nedd durch - aber i ben jo ao nedd kadolisch....

Jürgen Dollinger

Guenther Fischer <ne...@spam.invalid> wrote:
> Des muasch ons no erklära: Wo isch d Grenz zwischa Oberschwäbisch ond
> Allgai?

Also wenn ma noch https://www.allgaeu.de/karte goht, isch Wurzach
Allgai ond Rot ned. Aber dees isch halt so a Gfiehl dees nma entwickelt:
Wenns so gruene Huegel hot ischs Allgai, wenns eher Taeler ond Felder
send ischs oberschwaebisch.

> Ond en Kisslegg isch mr em West-Allgäu....

Kisslegg daet i au zom Allgai zehle, aber es liegt an dr oberschwaebische
Barockstross!

> I blick do grad nedd durch - aber i ben jo ao nedd kadolisch....

I au ned. Reichsstaedter halt.