BitTorrent isch subba

Marco

Isch heb die ganze Jore haufäwais Gigabite nuffglade, heid schon iwwa
20 Gigabeid über BitTorrent mit Transmission.

Seid 2016 mach isch des mit Linux-ISOs, seid 2021 hewwa ma VDSL mid
verzisch Megabid nuffladegschwinischkeid un ab do hewwi so rischdisch
nufflade kenne.

Beschwerd hodd sisch noch koina.

Marco

Ulli Horlacher

Marco <mo...@posteo.de> wrote:
> Isch heb die ganze Jore haufäwais Gigabite nuffglade, heid schon iwwa
> 20 Gigabeid über BitTorrent mit Transmission.

BitTorrent und schpaeziell transmission isch SCHEISSGFAEHRLICH.
Oimol falsch klickt und schon hosch a Abmahnung ueber mehrere dausend
Euros am Hals.
So isches pvs bassiert.

> Seid 2016 mach isch des mit Linux-ISOs, seid 2021 hewwa ma VDSL mid
> verzisch Megabid nuffladegschwinischkeid un ab do hewwi so rischdisch
> nufflade kenne.

Wieso verschicksch du iberhaupt Linux-ISOs ond warum so omschtaendlich mit
transmission?

> Beschwerd hodd sisch noch koina.

Hosch halt Glick kett.

--
+ Ulli Horlacher + fram...@tandem-fahren.de + http://tandem-fahren.de/ +

Marco Moock

Am 25.01.2023 um 11:23:40 Uhr schrieb Ulli Horlacher:

> [...]
> Euros am Hals.
> So isches pvs bassiert.

> Wieso verschicksch du iberhaupt Linux-ISOs ond warum so

Mir häwwe flädreid - die muss ma a emol nutze, sodass die Leitung
glieht.

> Hosch halt Glick kett.

Wer soll sisch bschwere - des isch freii Softwer, die derf ma vabreide
wie ma grad will, dendeweg mache des Debain, Ubuntu usw. a uff die Art.

Ulli Horlacher

Marco Moock <mo...@posteo.de> wrote:

> Mir häwwe flädreid - die muss ma a emol nutze, sodass die Leitung
> glieht.

Des ghot au oifacher:

https://flupp.belwue.de/tcpbm

> Wer soll sisch bschwere

Die Abmahnmafia.

Marco Moock

Am 25.01.2023 um 11:58:20 Uhr schrieb Ulli Horlacher:

> Die Abmahnmafia.

Isch lad odch awwa koi Filmä oda Musig hoach, bloß ebbes, wo ma vadale
derf. Dendeweg kenne die gar nex agtiv werre.

GMarco

I hao mid dera Abmahnmafia scho mal Aerger khet.
Rechtlich han i alles richtig gmacht, aber bis des klar gwea isch, han i
an Aawalt zahlt ond a baar Nechd ooruig gschlaofa.
Wenn e ao no da richtige Aawald verwischd haedd, dann haedd
der gar nix gkosched, weil er dann sei Honorar von der Abmahnmafia
haedd eiklaga kenna.
Weil i mi aber edd auskenn ka i ao edd saga, ob sich der Aawald auskennt.

Manchmal waer i fei scho wieder fr d Eifiehrung von der Todesschdraof!

Dr Marco

Ulli Horlacher

Wie scho gschrieba: oi falscher Klick ond scho isches bassiert.
I kenn koi andere Software, wo des so SAUGFAEHRLICH isch.

Ulli Horlacher

GMarco <GMa...@gmx.de> wrote:

> [...]
> Wenn e ao no da richtige Aawald verwischd haedd, dann haedd
> der gar nix gkosched, weil er dann sei Honorar von der Abmahnmafia

Ond wenn die bessere Aawald henn, hosch dobbelt verlora ond zahlsch no meh
drauf!

I war geschtern en dem Vortrag:

https://veranstaltungen-stadtbibliothek-stuttgart.de/index.php?zielgruppe=1&zweigstelle=ZB&id=8886

GMarco

Ulli Horlacher schrieb am Mittwoch, 25. Januar 2023 um 17:47:29 UTC+1:

> Ond wenn die bessere Aawald henn, hosch dobbelt verlora ond zahlsch no meh
> drauf!

So ganz so Amerikanische Verheldnis hammer zom Gligg no edd.
Klar hadd an guadr Aawald an werd, ond s kommt wahrscheinlich ao aof d Tagesform
vom Richdr a, aber em goßa ond ganza hann i scho no mehr Verdraua ens
deidsche Rechtssischdem, zomindeschd em Frgleich zo dem, was i so auf meine Dienschroisa
en Asien ond zo de Amis midgriagd hao. Hollywood isch bei oos no edd.

Rechd hasch normalerweise scho am Ende. D Fraog isch fr mi,
ob dr da Kampf bis do na aadoa willsch. Der Kampf aloi ka de scho ziemlich ferdig macha!
I hao mal ieberfloga. Hadd dui vom MIT was iber da Onderschied vom Fisching en verschiedene Lender ao frzehld?

Ond ganz oooabhengig da drfo. Wenns ebbes gibt, des wo gfaehrlich isch,
blos weil ma es edd frschdaod, dann sodd ma versucha es zom frschdanda,
ond edd oifach sich onder seim Bedd frschdegga!

Dr Marco

Ulli Horlacher

GMarco <GMa...@gmx.de> wrote:

> I hao mal ieberfloga. Hadd dui vom MIT was iber da Onderschied vom Fisching en verschiedene Lender ao frzehld?

Noi, da war zwenig Zeit.
Ihr Buch hat fascht 400 Seita ond der Vortrag ging bloss a Schtond lang.
Leider war a Psychopathin drbei gewaesa die schtaendig onedigs ond
opassends Zeug drzwischa geschria hot.
Des hot arg gnervt.