Schnaepple

Ulli Horlacher

Oct 15, 2021, 5:55:17 AMOct 15
Vielleicht henns au mitkriegt: neba dr "Chipkrise" gibts au grad a
Nochschub-Broblem bei de Fahrraeder. Mr kriegt kaum no was ond des au no
zu schtark gschtiegene Preis. A Verbesserung der Lage isch ned en Sicht.
Dr weltgroeschte Fahrraddoilherschteller Shimano hot sei Broduktio bis
2024 ausverkauft :-}

Bleed wenn mr grad a nuis Fahrraedle kaufa will...
Aber do hann I jetzt a Schnaepple gmacht :-)

A Freund von mir schafft (wieder) em a Fahrradlada und den hann I gfrogt,
ob er ned zufaellig a guenschtigs Rennraedle do hot.

Hot er! Genau oins. In meiner Groesse! Ond au no 20% reduziert!
Des gfaellt dem Schwob!
Nogfahra, ausprobiert, basst, kauft.

Jetzt ko I mein Hoimoffiz-Ranza besser em Zaun halda :-)

--
+ Ulli Horlacher + fram...@tandem-fahren.de + http://tandem-fahren.de/ +

Guenther Fischer

Oct 15, 2021, 6:06:35 AMOct 15
On 15. Oct 2021, Ulli Horlacher wrote
(in article <skbiso...@news.in-ulm.de>):
Heddsch bei mir ao ois griaga kenna - a Cannondale CADD4 en stahlblau, super
gepflegt.