Was doch am Pferdle so eifaellt :-)

Maria Horlacher

Jan 10, 2024, 5:08:52 PMJan 10

Pferdle frogt s'Aeffle:
Was hosch denn vom Chrischtkendle griagt?
Aeffle sagt: An Ranza vom viele Essa :-)

S'Eile hot a Schpaessle gmacht ond schickt Euch an scheena Gruass vo dr
Oschtalb, mo es grad saumaessig kalt isch!

--
Maria Horlacher - ei...@flupp.org - http://www.flupp.org/eile/

Ulli Horlacher

Jan 10, 2024, 6:45:24 PMJan 10
Maria Horlacher <ei...@flupp.org> wrote:

> S'Eile hot a Schpaessle gmacht ond schickt Euch an scheena Gruass vo dr
> Oschtalb, mo es grad saumaessig kalt isch!

Bloss -5 Grad, koi Problem zom Radla (Lauterburg, Tauchenweiler,
Bartholomae, ...).

--
+ Ulli Horlacher + fram...@tandem-fahren.de + http://tandem-fahren.de/ +

andreas quast

Jan 12, 2024, 5:26:50 AMJan 12
Am Wed, 10 Jan 2024 23:39:39 +0000 (UTC) schrieb Ulli Horlacher:

> Bloss -5 Grad, koi Problem zom Radla (Lauterburg, Tauchenweiler,
> Bartholomae, ...).

auf dieser Strecke werden wir uns unseren "Ranzen" im Frühlingsurlaub
wieder abstrampeln. Neu-Jahrsgrüße von den hanseatischen Flachlandradler
an Eile und Rudi
von
Christiane und Andreas

Ulli Horlacher

Jan 12, 2024, 6:03:56 AMJan 12
andreas quast <bu3ro...@fr33n3t.de> wrote:

> auf dieser Strecke werden wir uns unseren "Ranzen" im Frühlingsurlaub
> wieder abstrampeln.

No musch aber ettliche Ronda fahra drmits was brengt, die Schtreck hot ja
bloss 30 km!

Ond ned schommla mitm Motor, gell! ;-)

andreas quast

Jan 12, 2024, 7:24:33 AMJan 12
Am Fri, 12 Jan 2024 10:58:46 +0000 (UTC) schrieb Ulli Horlacher:

> No musch aber ettliche Ronda fahra drmits was brengt, die Schtreck hot
> ja bloss 30 km!

Der Bauch wird aber im Frühjahrsurlaub mindestens 5kg leichter. Da muss
ich aber weiter ausholen:
Nachdem wir das elterliche Haus im Reich der Konditorei Köhler verkauft
haben, sind wir mit einem rollenden tinyhouse (T6 mit Fahrradträger)
ambulant unterwegs. Hirtenteich/Lauterburg ist Pflicht, um *nachhause* zu
kommen. Dann geht es so über 5 Wochen durch den Osten der Republik zurück.
Dort gibt es jede Menge Flusstäler und Bahnstrecken für stromfreie
Flachlandradler.
Obwohl wir nicht solche Strecken fahren wie Ihr, wird jeden Tag geradelt/
gewandert. Man lebt auf engem Raum anders und braucht am Abend keine
Süßigkeiten/Kekse - das Fett kommt weg - bis zum nächsten Winter.

PS. Schwäbisch ist leider immer noch nicht...
aq

Ulli Horlacher

Jan 12, 2024, 8:54:06 AMJan 12
andreas quast <bu3ro...@fr33n3t.de> wrote:
> Am Fri, 12 Jan 2024 10:58:46 +0000 (UTC) schrieb Ulli Horlacher:

> Der Bauch wird aber im Frühjahrsurlaub mindestens 5kg leichter.

Des schaff I ned. Umso meh I radel/wander deschto meh Appettit krieg I :-}

> sind wir mit einem rollenden tinyhouse (T6 mit Fahrradträger) ambulant

VW Bus? Der isch scho arg "tiny" um dren zom laeba ond seis bloss Urlaub!
Henn Ihr wenigschtens a Vordachzelt drbei?

> Obwohl wir nicht solche Strecken fahren wie Ihr

Mir mached bloss em Schnitt 100 km am Tag. Wenns arg hueglig wird au
weniger. Mir senn schliesslich ned auf dr Flucht sondern em Urlaub :-)

> Man lebt auf engem Raum anders und braucht am Abend keine
> Süßigkeiten/Kekse

I brauch des scho! ;-)

> PS. Schwäbisch ist leider immer noch nicht...

Mir senn hier tolerant ond freuet ons iber jeden der reiguckt ond
mitschwaetzt!

Maria Horlacher

Jan 12, 2024, 4:57:23 PMJan 12
Grad eba han I an Lichtblick...

Wia mi des jetzt freut, dass i vo Euch Nordlichter was glesa hab.
Mei Leitong isch au a weng laenger worra, aber jetzt hods zonda :-)

Viele herzliche Gruess au an Christiane vo ihrer alda Hoimat.

Eile mit Rudi

andreas quast

Jan 14, 2024, 7:51:22 AMJan 14
Am Fri, 12 Jan 2024 13:47:57 +0000 (UTC) schrieb Ulli Horlacher:

> VW Bus? Der isch scho arg "tiny" um dren zom laeba ond seis bloss
> Urlaub! Henn Ihr wenigschtens a Vordachzelt drbei?

Uns reicht das. Mit einem Hochdachbus in neutraler Farbe fällt man nicht
so auf wie mit den weißen Wohnmobilen, wenn man auf Wanderparkplätzen
lebt. Und dort trifft man die nettesten Menschen, wenn man sich eben nicht
campingtypisch verhält.

andreas quast

Jan 14, 2024, 7:59:20 AMJan 14
Am Fri, 12 Jan 2024 21:53:13 +0000 (UTC) schrieb Maria Horlacher:

> [...]
> Leitong isch au a weng laenger worra, aber jetzt hods zonda :-)
>
> Viele herzliche Gruess au an Christiane vo ihrer alda Hoimat.

Danke, seitdem wir immer oben in LauterBURG urlauben, sind wir nicht mehr
unten in Heubach gewesen, da das Auto dort am Hirtenteich angenagelt wird
und alles per Fahrrad bzw. Schuhsohle erreicht wird.
Lautern brauchen wir immer für den Kuchen (wenn der Holzofenbäcker
geschlossen hat) und für Gemüse/Obst. Frische Milch gibt's in Lauterburg
vom Hof.

Wir würden unsere nächste Anreise ja anmelden, wenn nicht jedesmal etwas
dazwischen käme: Krankheiten, Familie, Enkel oder auch mal eine Pandemie.
Zeiten ändern sich...

Dein
andreas

Ulli Horlacher

Jan 16, 2024, 3:14:32 PMJan 16
Ulli Horlacher <fram...@tandem-fahren.de> wrote:

> Bloss -5 Grad, koi Problem zom Radla (Lauterburg, Tauchenweiler,
> Bartholomae, ...).

Heut wieder do romgfahra:

https://fex.flupp.org/fop/EdK1Tj2e/Dienstag.zip

Marco Moock

Jan 16, 2024, 3:46:36 PMJan 16
Am 16.01.2024 um 20:10:24 Uhr schrieb Ulli Horlacher:

> Heut wieder do romgfahra:

Isch war heid a mim Rad fodd, awwa bloß in dä Stadt un en de Stroß war
oi Eisbladt, do war ned gud fahre.
Morjä solls jo a iwwaral Gladdeis gewwä. Mol gugge, wie ofds bumbd.

Ulli Horlacher

Jan 16, 2024, 5:13:59 PMJan 16
Marco Moock <mm+use...@dorfdsl.de> wrote:
> Am 16.01.2024 um 20:10:24 Uhr schrieb Ulli Horlacher:

> Isch war heid a mim Rad fodd, awwa bloß in dä Stadt un en de Stroß war
> oi Eisbladt, do war ned gud fahre.

Schpeiksroifa reglet des :-)