Dr PvS isch em Krankahaus

Ulli Horlacher

Mei Babba isch em Krankahaus, weil er kaum no Luft kriegt.
I werd ihn heut bsucha. Ihm isch do beschtemmt langweilig, Internet hot er
do ned. Er daed sich aber beschtemmt iber Mails freia, die ihm ausdruckt
mitbreng. So als kloiner Hinweis ... ;-)

--
+ Ulli Horlacher + fram...@tandem-fahren.de + http://tandem-fahren.de/ +

Marco

Am 28.11.2023 um 07:11:34 Uhr schrieb Ulli Horlacher:

> Mei Babba isch em Krankahaus, weil er kaum no Luft kriegt.

Des hert sisch awwa ned gud oa.

> I werd ihn heut bsucha. Ihm isch do beschtemmt langweilig, Internet
> hot er do ned.

Hodda kä Mobilfunkmodem va de Leptob unn ä Simmkard?

> Er daed sich aber beschtemmt iber Mails freia, die ihm
> ausdruckt mitbreng. So als kloiner Hinweis ... ;-)

Wenn du äm s ganze Usened ausdrugge musch, do werd sich de
Druggahersteller awwa iwwa die viele Padrone freijä.

Druggsch du a dä E-Mail-Spam aus?

Ulli Horlacher

Marco <mm+use...@dorfdsl.de> wrote:

> Des hert sisch awwa ned gud oa.

Isch au gar ned gud...

> Hodda kä Mobilfunkmodem va de Leptob unn ä Simmkard?

Hot er ned ond des daed auch nix brenga, weil in dem Krankahaus gibts koin
Mobilfunkempfang. Des isch a oinzigs Funkloch.

> Wenn du äm s ganze Usened ausdrugge musch

Bloss die persoenliche an ihn grichtete Sacha,

Guenther Fischer

On 28. Nov 2023, Ulli Horlacher wrote
(in article <uk43r6...@news.in-ulm.de>):

> [...]
> do ned. Er daed sich aber beschtemmt iber Mails freia, die ihm ausdruckt
> mitbreng. So als kloiner Hinweis ... ;-)

Wensch hald em Rudi a guade Besserong.

Em Krankahaus sodd mr xond werda, nedd en s Indernedd glotza.
Wobei dia heut älle WLAN abiaded. Gega Aufpreis sogar s achnelles
Indernedd...

Rudi, denk an a kiahls Woizabier ond Lensa midd Schbätzla ond
Soidawirschdla, no gohd s Dir glei besser!
Griass vom Ginder, midd ma schbeziella Gruass ao von dr Texas-Helga

GMarco

Guenther Fischer schrieb am Mittwoch, 29. November 2023 um 21:08:24 UTC+1:
> On 28. Nov 2023, Ulli Horlacher wrote
> (in article <uk43r6...@news.in-ulm.de>):
> Wensch hald em Rudi a guade Besserong.

Au von mir a guada Besserong. Hoffendlich isch er bis Weihnachda wieder drhoim!

> Em Krankahaus sodd mr xond werda, nedd en s Indernedd glotza.
> Wobei dia heut älle WLAN abiaded. Gega Aufpreis sogar s achnelles
> Indernedd...

Inderned hilfd beim xond werra.
Also zomindeschd ds richtige Inderned, bevor der ganze WWW-Mischd aagfanga hadd.
Deshalb scheene grias ausm Njuhsned! Dao, wo sich de alde Hasa dreffed.

Dr Marco

Ulli Horlacher

GMarco <GMa...@gmx.de> wrote:

> Au von mir a guada Besserong. Hoffendlich isch er bis Weihnachda wieder drhoim!

Seit letzter Donnerstag!
S'ghod em aber ned gud.
Ohne Treppelift waered mir aufgschmissa.