Empfa

GMarco

Feb 25, 2021, 4:26:29 AMFeb 25
Hallole,

hadd sich von de Affa scho oiner empfa lassa?

I hann me ledschde woch glei dreimal en zwoi daag teschda lassa miasa...
G empfd benne no edda.

Dr Marco

Guenther Fischer

Feb 25, 2021, 5:51:19 AMFeb 25
On 25. Feb 2021, GMarco wrote
(in article<6842990f-6a1e-4f4d...@googlegroups.com>):
Bisch halt onser Teschd-Rekordler!

Wolfgang Hartter

Feb 25, 2021, 7:14:39 AMFeb 25
Am 25.02.21 um 11:51 schrieb Guenther Fischer:
> On 25. Feb 2021, GMarco wrote
> (in article<6842990f-6a1e-4f4d...@googlegroups.com>):

> Bisch halt onser Teschd-Rekordler!

Noi, bisher weder teschdad worra noch g'empfd...

Vielleicht hod dr Marco a beschdimmds Merkmal, was ehn b'sonders
verdächdig machd?
Do drzua fälld mr a Gschichd ei, dui mo vor viele Johr passierd ischd:

An Oschdra fahre mir normalerweis noch Frangreich zom Schifahra. Früher
mid 2 Audo. Em oina Audo warad älle Lebensmiddel, dia mo mr für dui Woch
midgnomma häbe.
Da ma do durch d Schweiz muass (mo s Midnemma vo Lebensmiddel verbodda
ischd), was dees an dr Grenz äwwl a bissle schbannend. Maischdens war
mer so em 3 Uhr nachts an dr schweizer Grenz.
I war dr erschde - der Grenzbeamde kommd aus seim Häusle -
Passkontrolle, Kofferraum auf; auspacka hämmer aber nix miassa.
Bei denne hender mir (dia mid de Lebensmiddel) hod er blooß kurz d Päss'
iberfloga. So weid do guad.
Em nächgda Johr: gleichs Procedere - bei mir genaueschde Kondrolle mit
Kofferraum-Kontrolle - bei de andre nix.
Als dees em dridda Johr genau so wieder bassierd ischd, han e dea
Grenzer g'frogad, worom grad i äwwl so genau kondrollierd werr, ob' i
beschdimmde Merkmal oder so äbbas hau oder weaga mei'm Bart, was en zo
ra genaura Kontrolle veranlassd.
Der hod no g'moind, dass midda en dr Naachd es so viel los sei. Jedsd
sei er schau a Weile do drenna g'sessa ond no häb er denkt, er schdand
amol wieder auf ond beweg' sich a bissle...

An scheena Gruass vo Messinge ond bx
Wolfgang Hartter

GMarco

Feb 25, 2021, 3:34:02 PMFeb 25
Wolfgang Hartter schrieb am Donnerstag, 25. Februar 2021 um 13:14:39 UTC+1:
> [...]
> sei er schau a Weile do drenna g'sessa ond no häb er denkt, er schdand
> amol wieder auf ond beweg' sich a bissle...

Onsere Bolizischda hand aber normalerweise scho an Rieacher drfier, oder Inschdingd.

Wo e no mid Schudendakarra onderweags war, ben e alle baar Monad mal kondrollierd
worra, wahrscheinlich weil se moined, dass Schudenda gera feired.
Aber moischdens blos Fenschder auf, Di Bolizischa rieached koi Hasch ond koin Alkohol,
Fierherschei zoiga ond weiderfahra.

Dr Marco

Guenther Fischer

Feb 25, 2021, 4:35:43 PMFeb 25
On 25. Feb 2021, Wolfgang Hartter wrote
(in article <s184bb$8of$1...@solani.org>):
Kennd mr sich grad so vorschdella.

I ben mol an a Schweizer Grenzschdazioh gfahra ond dr Beamte isch ganz weit
von seim Häusle weg gschanda - auf dr Schweizer Seit sozusaga.
I han denkt, do fahr i dem entgega ond han neba ihm ghalta ond mein Pass
nausgschdreggd.
Des war z vill denkd - er hdd mi aagfahra, ob i den weissa Schdrich nedd
gseha hedd.
Doch den han i scho gseha.
"DANN FAHREN SIE ZURUCK HINTER DEN SCHDRICH!"
I ben zrugg gfahra ond han zuaguggd, wia dr Schweizer Beamtete langsam auf mi
zuaglaufa isch, sich brovokant neba mei Auto gschdellt hodd ond laut ond
deitlich - aber betont langsam - gsagt hodd: „Den Pass bitte!“.
Langsam glesa ond für guat befonda, danoch: „Haaaben Sie was zu
verzollllen?
Nadierlich nedd.
"Dann fahren Sie weiter - Willkommen in der Schweiz!“

I war so kleilaut, i han nedd mol a „Grüezi“ rausbrochd....

----------------------------------
Es gibt nur eine Erde...

Maria Horlacher

Feb 26, 2021, 5:29:12 AMFeb 26
GMarco <GMa...@gmx.de> wrote:
> Hallole,
>
> hadd sich von de Affa scho oiner empfa lassa?

Hurraaa, mir send am 12.02. serscht mol gempft worra. Ond zwor aelle boide
uff oimol. Des isch grad so wia a Lotteriegwenn :-)
Am achta Maerz kommt de negscht Schpritz,drnoch derfa mir mit Abschtand
wieder uff d'Gass.
Wenn onsere Jonge des et ueber's Internet dean Termin net gmacht heddad,
waerad mir uff verlorem Poschta.

Wias bei deare Empferei zuaganga isch, verzehl I ab er et, des waer a
langa Gschicht ond I daed heut Obad no do sitza :-(

> I hann me ledschde woch glei dreimal en zwoi daag teschda lassa miasa...
> G empfd benne no edda.

Mei Grof war kurz drvor em Krankahaus ond isch krenker hoimkomma wia vorher.
Jetzt dua I ehn wieder uffbaebbla. Wichtig isch mir send gempft :-)

Teschtet isch erm Krankahaus oft. Do gangad se net zemberlich mit de Leut
om. Weil des en Nas nonder koi Schpaziergang isch :-(

Grieassle vom Eile ond I wensch Euch Xondheit!!

--

Maria Horlacher - ei...@flupp.org - http://www.flupp.org/eile/

GMarco

Feb 27, 2021, 12:30:09 PMFeb 27
Maria Horlacher schrieb am Freitag, 26. Februar 2021 um 11:29:12 UTC+1:

> Mei Grof war kurz drvor em Krankahaus ond isch krenker hoimkomma wia vorher.
> Jetzt dua I ehn wieder uffbaebbla. Wichtig isch mir send gempft :-)

Na dann wensch i ehm a guada Besserong.

Kochsch em oifach so lang Kamillatee, bis er freiwillig wieder xond wedd :-)

> Teschtet isch erm Krankahaus oft. Do gangad se net zemberlich mit de Leut
> om. Weil des en Nas nonder koi Schpaziergang isch :-(

Dees isch waor. Aber es geid Onderschied...
Beim erschda maol wars ganz vorsichtig ond sampfd,
dann hanne mr beim zwoida nex drbei denkt... ond dann hadd Dui des faschd so neighaot, dass
gmoid hasch, dui schabd henda an der Schaedeldecke.

Dr Marco

Maria Horlacher

Feb 27, 2021, 4:27:27 PMFeb 27
GMarco <GMa...@gmx.de> wrote:

> Na dann wensch i ehm a guada Besserong.

S,hod scho gholfa, Woizabier schmeckt am scho wieder. Nochdem I sei erscht
noch am Krankahaus nausglehrt han. Aber jetzt gohds wieder aufwaertz :-)

Am 8. Maerz hend mir de zwoit Empfong, drnoch derfad mir wieder uf Gass
nadierlich mit ra Mask.
Mir hend doch da zwoita Weltkrieg ueberlebt, no werrad mir doch des au no
packa!!

Scheene Grieass vom Eile

GMarco

Mar 1, 2021, 3:31:07 PMMar 1
Maria Horlacher schrieb am Samstag, 27. Februar 2021 um 22:27:27 UTC+1:

> Mir hend doch da zwoita Weltkrieg ueberlebt, no werrad mir doch des au no
> packa!!

Do hasch reachd. Obwohl an Bombahaagl scho a bissele was anders gwea sei wird als die Conrona-Wirala.

I hao zwar koin Kriag iberlebt, aber meine erschde fimpf Audos hanne alle zom Totalschada gfahra, ond ao
alles ohne Gradsr iberschdanda. A bissle an Schudsengel brauch ma halt bei Corona ao.

Dr Marco

Jürgen Dollinger

Mar 2, 2021, 3:08:18 PMMar 2
Maria Horlacher <ei...@flupp.org> wrote:
> Wias bei deare Empferei zuaganga isch, verzehl I ab er et, des waer a
> langa Gschicht ond I daed heut Obad no do sitza :-(

Waer aber endressand. Welchen Empfstoff hendr griegt?

Dr Rescht vom Affestall isch halt no z'jong ond no ned dra.

--
J. Dollinger FAW/n Ulm | zeitnot@irc | http://zeitnot.home.pages.de
What did you do to the cat? It looks half-dead. -Schroedinger's wife

Maria Horlacher

Mar 3, 2021, 3:23:42 AMMar 3
Jürgen Dollinger <juergen-u...@schellesbeck.de> wrote:

> Waer aber endressand. Welchen Empfstoff hendr griegt?

Do hend mir koin Eifluss ghet, ma nemmt was ma griegt ond isch froh, wenn
mr gschuetzt isch :-)

Onser Empfstoff hoisst: AstraZeneca.

Jetz werdet sich onsere neumol Gscheidle melda. I ben gschpannt was Ihr mir
jetzt verzehlad :-)

> Dr Rescht vom Affestall isch halt no z'jong ond no ned dra.

Sell isch doch au vo Vorteil, moischt ned au?

Grieassle vom Eile

Ulli Horlacher

Mar 3, 2021, 4:12:32 AMMar 3
Maria Horlacher <ei...@flupp.org> wrote:

> Onser Empfstoff hoisst: AstraZeneca.

Noi. Do hosch ned aufbasst. Ihr henn Biontech kriegt.
AstraZeneca isch fir euch Alde gar ned freigaeba!

--
+ Ulli Horlacher + fram...@tandem-fahren.de + http://tandem-fahren.de/ +

Maria Horlacher

Mar 3, 2021, 4:45:03 AMMar 3
Ulli Horlacher <fram...@tandem-fahren.de> wrote:

> Noi. Do hosch ned aufbasst. Ihr henn Biontech kriegt.
> AstraZeneca isch fir euch Alde gar ned freigaeba!

Ei,ei, ei, jetzt hau I am End au no an Schprong en dr Schissel :-(
Des hod vor lauter lass me au mit em meim Hirnkaeschtle a Schprong ghet!!
Ben I froh, dass mei Jonger so guad auf ons aufbasst :-))

Griessle vom Eile

Guenther Fischer

Mar 3, 2021, 6:41:46 AMMar 3
On 3. Mar 2021, Maria Horlacher wrote
(in article <s1nlhg...@news.in-ulm.de>):

> Ei,ei, ei, jetzt hau I am End au no an Schprong en dr Schissel :-(

Do hilft vielleicht UHU plus...