Klingeling

GMarco

Mar 31, 2020, 4:14:43 AM3/31/20
Em Eile alles guade zum Geburtstag.
Bleib xond!

Dr Marco

Wolfgang Hartter

Mar 31, 2020, 5:19:37 AM3/31/20
Au vo mir ällas Guade - ond b'sonders Xondheid!

--
An scheena Gruass vo Messinga
Wolfgang Hartter

Matthias Kohrs

Mar 31, 2020, 5:09:22 PM3/31/20
Am 31.03.2020 um 11:19 schrieb Wolfgang Hartter:
> Au vo mir ällas Guade - ond b'sonders Xondheid!

I schließ me o!

Grüssle vom Matthias

Maria Horlacher

Apr 1, 2020, 4:45:15 PM4/1/20
Herzlich sag I Dank fuer dia guade Wensch!

Des war a Geburtstag wia I no nia erlebt hau.
Kennad Ihr Eich jo denka, wenn ma sonscht s'Haus voller Leit ghed hod!
Mei Grof ond I warad ganz alloi.
Doch viel Telefonat send gwea, sell hod doch au wieder en Lichtblick geba
en deara harta Zeit.

Mir zwoi bleibad weiterhin ganz brav dahoim ond lassad au neamad rei!

No ka I bloss no saga: Bleibad xond ond folgad was oim empfohla wird.

Grieassle vo Eierm Eile

--

Maria Horlacher - ei...@flupp.org - http://www.flupp.org/eile/

Wolfgang Hartter

Apr 17, 2020, 7:11:16 AM4/17/20
Dr Ginder hod heid Geburdsdaag!

Mr wensche ällas Guade und zo Corona-Zeida b'sonders Xondheid!

GMarco

Apr 17, 2020, 8:26:14 AM4/17/20
Den haoe gar ned em Kalender khet (???).

Von mir ao aelles Guade. Bleib Xond ond bass auf dei Globabier auf!

Dr Marco

P.S. Widsle:
Nach dr Koronakrise-- alle dod, es kommed die wo aufreima missed
1. Aufreimr: "Hui... sooo viele Doode!"
2. Aufreimr: "Aber gugg mal, wi sauber ihre Arschbagga send!"

Guenther Fischer

Apr 17, 2020, 5:00:20 PM4/17/20
On 17. Apr 2020, Wolfgang Hartter wrote
(in article <r7c2sk$u66$1...@news.albasani.net>):

> Dr Ginder hod heid Geburdsdaag!
>
> Mr wensche ällas Guade und zo Corona-Zeida b'sonders Xondheid!

Danke, Wolfgang. xond sei isch wichdig. Entweder dr Corona oder d Grippe hend
me jetzt feif Wocha drhoim ghalta. Gega ois von boide ben i jetzt immun,
vielleicht ao gega boide.Ich mechts aber nedd wissa. Hauptsach, wieder xond.

----------------------------------
Es gibt nur eine Erde...

Guenther Fischer

Apr 17, 2020, 5:04:46 PM4/17/20
On 17. Apr 2020, GMarco wrote
(in article<df4256c7-0d2b-45ec...@googlegroups.com>):

> Den haoe gar ned em Kalender khet (???).

Ha no, s Eile hoddd doch emmer midd em Rolfeisen zamma graduliert...

> Von mir ao aelles Guade. Bleib Xond ond bass auf dei Globabier auf!

Ha no, i han z letzschde mol vor 8 Wocha kaufd. Do isch no einiges iebrig.
Wia isch des bei Dir? Isch s Dir klaut worda?

> [...]
> 1. Aufreimr: "Hui... sooo viele Doode!"
> 2. Aufreimr: "Aber gugg mal, wi sauber ihre Arschbagga send!"

So isch no ao wieder - nedd wohr?

Maria Horlacher

Apr 17, 2020, 5:11:56 PM4/17/20
GMarco <GMa...@gmx.de> wrote:

> Den haoe gar ned em Kalender khet (???).
>
> Von mir ao aelles Guade. Bleib Xond ond bass auf dei Globabier auf!

Ka mir vielleicht ebber mol saga wer so viel Clobabier braucht.
Bei der ekelhafta Krise hod doch koiner Durchfall, wollt jetzt net grad
Scheisserei schreiba!!

Bei ons war en de letschte Wocha au d'Hefe a Manglwar.
Koi Problem hod mei Grof gmoint, do goht ma halt zur Hirschbrauerei, dia
hend Hefa grad gnuag.
No besser han I gsait: I dua dei Woizabier abseiha, mol seha ob I ed zur
ra Hefe komm :-)

Grieassle vom Eile

Maria Horlacher

Apr 17, 2020, 5:16:58 PM4/17/20
Guenther Fischer <ne...@spam.invalid> wrote:
> On 17. Apr 2020, Wolfgang Hartter wrote
> (in article <r7c2sk$u66$1...@news.albasani.net>):

Jetzad heng I mi au no hendana!

Herzliche Glueckwensch aus Heubach vom Eile ond vo meim Grof.