wieder mol neigugget

Manfred Daeumling

Mir waaret vor a baart Daag aufm Weihnachtsnarkt in Biberach, und nochat hin i missa an dr Jirgen denka.....und an dia Grupp dohanna.

Etzat hon i mi amol wiedr ahgmeldet, und schick eich scheene Griass.

Lang gohts jo nemme, nochat goht nix meh. Guugl said ab 22.2.24 wird usenet zuagmacht!

An alle no scheen Griass und Genesungswinsch.
dr nördliche Manne

Ulli Horlacher

Manfred Daeumling <mdg...@googlemail.com> wrote:

> Lang gohts jo nemme, nochat goht nix meh. Guugl said ab 22.2.24 wird usenet zuagmacht!

Guugl isch ned s'Internet ond scho glei gar ned s'Usenet:
Die verkaufet bloss dann woandersch ihr Reklam.

--
+ Ulli Horlacher + fram...@tandem-fahren.de + http://tandem-fahren.de/ +

Wolfgang Hartter

Am 26.12.23 um 09:09 schrieb Ulli Horlacher:

> Guugl isch ned s'Internet ond scho glei gar ned s'Usenet:
> Die verkaufet bloss dann woandersch ihr Reklam.

Dr Marco hod am 18.12. s gleiche Broblem g'meldad ond hod folgende
Empfählunga fir jiscgdakise Server griagd:

solani.org, eternel-september.org, i2pn2.org

I selber han solani.org ond be rondom z'frieda. Do schreibschd na ond
griagschd problemlos an Zuagang mit Passwort eigrichdad.

Zom Aazeiga (ond fir meine ganze E-Mail-Account) benuds i Thunderbird,
also koin extra Newsreader.

Ibrigens: Weiterhin scheene Feierdaag...

An scheene Gruass vo Messinge
Wolfgang Hartter

Maria Horlacher

Manfred Daeumling <mdg...@googlemail.com> wrote:

Hallo Manne, wia schee dass Du no an ons denkscht :-))

> Mir waaret vor a baart Daag aufm Weihnachtsnarkt in Biberach, und nochat hin i missa an dr Jirgen denka.....und an dia Grupp dohanna.

Heut nacht han I schlecht gschlofa ond siehe da, no han i so gschwend an
Di denkt. Ob des Gedankaubertragong war? Wer vo Euch glaubt au no so an
Schmarra :-)

> Etzat hon i mi amol wiedr ahgmeldet, und schick eich scheene Griass.

Gfrait hod mi de Poschting oinaweg, womoeglich schreibad no meh nei. Schee
waers, mir warad doch en netter haufa Affa ond Gaeul!

> An alle no scheen Griass und Genesungswinsch.
> dr nördliche Manne

Au vo ons aus Heubach

s'Eile mit PvSt

--
Maria Horlacher - ei...@flupp.org - http://www.flupp.org/eile/

Guenther Fischer

On 26. Dec 2023, Manfred Daeumling wrote
(in article<dff281d0-3375-41e6...@googlegroups.com>):
Jeddzd isch reacht! Dr Manne Nord isch wieder do...

S wird jo koi Problem sei, ohne Guugl do rei z gugged. I ben scho lang bei
Individual.de. Des machd eigendlich koine Problem, koschded abe10 Euro em
Johr.

Scheene Weihnachtsgriassla ond an guada Rutscher en s neie Johr - aber edd
naafalla, gell!

Marco Moock

Am 25.12.2023 um 22:48:27 Uhr schrieb Manfred Daeumling:

> Lang gohts jo nemme, nochat goht nix meh. Guugl said ab 22.2.24 wird
> usenet zuagmacht!

Do brauchsch halt än Obieda wie solani.org, wu du koschdelos nemme
kannsch.
https://solani.org/register/

Dann noch an Rida:
https://www.thunderbird.net/de/

Denn musch dann noch eirischde.
Krigsch de allä hi?

GMarco

Hallole, han grad erschd mal wieder Bildla aagugga missa, damid i wois,
wer der nordische Manne isch...

Hui, dees isch ja scho lang her.

Ond du hasch scho reachd, wenn da moisch, dass des Njuhsnedd abgschalded
wird. Weil.. Es wird zwar nedd wirklich abgschalded, aber die
Schwierigkoid neizomkomma isch ieber an Webgaeidwei oder a
Web-Schniddschdell viel viel viel oifacher, als sich erschd an
Njusreader zom inschdalliera, dann an Njuhsserver zom sucha, ond sich
dao ao no regischdriera.

Deshalb daed i saga: fr da normale Oddonormalbirger kommd des abschalda
vom Gugl-Njuhs-Webb-Schniddschnell a ra Abschaldung gleich.

D zwoida schwierigkoid isch, dass 99 Brozend vom Njuhsnedd heidzodag
Raubmordkobia send, so dass ma, wenn ma sich no nia mid Njuhsned
bschaefdigt hadd, also fr di jengere Leid, gar edd auf die Idee kommt,
dao was frninfdigs zom sucha.

Dr Marco

Manfred Daeumling

Jan 5, 2024, 12:12:41 PMJan 5
GMarco schrieb am Freitag, 29. Dezember 2023 um 21:22:59 UTC+1:
> Hallole, han grad erschd mal wieder Bildla aagugga missa, damid i wois,
> wer der nordische Manne isch...
>
> Hui, dees isch ja scho lang her.

Genau, mir hond uns jo domals troffa, und unser Gisi Hund war drbei. Der isch inzwischea im Nirwana. Von domols hon i au no Bildr.

An's Eile: freit mii dass es di ibrhaupt no geiht. I hoff es goht einigermasse gaut. Dei Tröte hon i immer no, dankschee.

Und ansonschten: dr Günter Fischer hon i immr no bei mir im Whatsapp drin, mir hond au vor a paar Johr au mol telefoniert.

Dr Jirgen war au a mol bei uns drhoim, abr er hot unsere Hund gaar it vrtraaga. Privatr Kontakt ziemlich weg....

Ansonschten hond mir uns alle mol z'Esslinga troffa, dees war glaub i s'letzsche Mol.

Ansonschta winsch i alle a Guats Neis Johr.

dr nördliche Manne
(wo jetzt abr siidlich von eich isch, Z'Altschhausa)

PS: Dr siidliche Manne geiht's nimme, odr ?

Guenther Fischer

Jan 6, 2024, 8:04:39 AMJan 6
On 5. Jan 2024, Manfred Daeumling wrote
(in article<d12b8171-cd48-455e...@googlegroups.com>):

> Genau, mir hond uns jo domals troffa, und unser Gisi Hund war drbei. Der isch
> inzwischea im Nirwana. Von domols hon i au no Bildr.

Des war e scheenes Treffa en Esslinga. Dia Bildla han i no älle em Rechner.

> An's Eile: freit mii dass es di ibrhaupt no geiht. I hoff es goht
> einigermasse gaut. Dei Tröte hon i immer no, dankschee

S Eile isch ooverwiaschdlich... :-)

> Und ansonschten: dr Günter Fischer hon i immr no bei mir im Whatsapp drin,
> mir hond au vor a paar Johr au mol telefoniert.

I ruaf dr mol wieder aa. Wenn d Telefoonommer no hosch...

> Dr Jirgen war au a mol bei uns drhoim, abr er hot unsere Hund gaar it
> vrtraaga. Privatr Kontakt ziemlich weg....

Des trifft uff de maischde zua...
Regelmässig treff i aigendlich bloos d Helga oimol em Johr en Texas. Da Uwe
han i ao oft no droffa, aber er isch ao vor a baar Wocha von ons ganga. Er
war domols auf em Lichtenstein mid drbei.
Dr Goda solld i ao mol wieder aaruafa... Heidanei!
Vom Äffles-Rainer han i seit Johre nix meh gheerd, er soll Marathon laufa
ond a Freindin han.
Dr Holger ond dr Rolfeisen send scho lang em Heemel ond onderhalded sich
ieber Aliens, aldernadive Energia ond s Indernedd...
Vom Werner hörd mr ao grad nix meh, i sodd mol wieder noch em fahnda... S
leddschde mol han i em leddschda Sommer midd em gschwäddzd.

> Ansonschten hond mir uns alle mol z'Esslinga troffa, dees war glaub i
> s'letzsche Mol.

Kenndeschd rechd han. Ihr wared glaob midd em Roller drbei - vielleicht komm
i mol bei Euch midd meim vrbei, wenn i en dr Gegend ben.
> Ansonschta winsch i alle a Guats Neis Johr.
Ha no, Dir nadierlich ao.

> dr nördliche Manne
> (wo jetzt abr siidlich von eich isch, Z'Altschhausa)
>
> PS: Dr siidliche Manne geiht's nimme, odr ?

Dr Mann Sied isch no a baar mol do gwea, mr hend ons en Tiebenga droffa. Dr
Holger hodd domols wella uff Zugfiehrer omschuala, dr Rolfeisen war ao mol
midd drbei.
Leider isch er ganz schnell gschdorba, s Herz hodd nemme wella.
Von dr Lilo hosch jo ao gheerd, dass se vor Johre gschdorba isch. Mr ka se
aber emmer no em Museum en Schduegert seha ond heera, Se hodd do uff ma
Bildschirm en ma Baumschdamm a Blätzle ond vrzehlt ihr Gschicht.

Jedzd send mr jo schiergar durch. S Eile woiss no sicher no mai....

Bleib xond ond lass de mol wieder seha.

Maria Horlacher

Jan 6, 2024, 5:12:50 PMJan 6
Guenther Fischer <gfis...@fischerplast.de> wrote:

Guada Dag Leit

> On 5. Jan 2024, Manfred Daeumling wrote
> (in article<d12b8171-cd48-455e...@googlegroups.com>):

Jetz meld I mi au no, damit dr noerdliche Manne wieder uf am neueschta
Schtand isch.

> Des war e scheenes Treffa en Esslinga. Dia Bildla han i no älle em Rechner.

Sell war au a ganz ineressantes Treffa, mo mei Grof ond I gern davo
verzehlad.

An dia Troete ka I mi gar nemme erinnra, aber an des nette Hondle vom
Manne do schwaetzad mir no oft. Hod er net Derik ghoissa?
Mei Grof isch heut no ganz vernarrt en ehn :-)

> S Eile isch ooverwiaschdlich... :-)

Schtandhaft ka ma au dazua saga.

Wia ka ma au so ogschiggt sei ond so a netts Hondle net vertraga.

Isch des en onserer Gegend oder eher em Oberschwaebischa.

> [...]
> Leider isch er ganz schnell gschdorba, s Herz hodd nemme wella.
> Von dr Lilo hosch jo ao gheerd, dass se vor Johre gschdorba isch. Mr ka se

Doch aelle wo nemme do send, send unvergesslich!

> aber emmer no em Museum en Schduegert seha ond heera, Se hodd do uff ma
> Bildschirm en ma Baumschdamm a Blätzle ond vrzehlt ihr Gschicht.

> Jedzd send mr jo schiergar durch. S Eile woiss no sicher no mai....
Ed ed meh wia scho verzehlt worra isch.
Eigentlich isch em Affaschtall recht ruhig worra, schad drom.

> Bleib xond ond lass de mol wieder seha.

Des gleiche an aelle au vo mir.

Viele Grieass vom Eile ond vom PVST.

Jürgen Dollinger

Jan 22, 2024, 12:08:04 PMJan 22
Maria Horlacher <ei...@flupp.org> wrote:

> Isch des en onserer Gegend oder eher em Oberschwaebischa.

Altschhausa isch em Oberschwaebischa ned weit von Saulgau oder
Auledorf. Gar ned so weit von ons, es isch aber ned an de typische
Strosse wo i vo Biberach aelleweil verbei komm.

En Altshause isch dees Schloss vom Herzog von Wuerttemberg der onser
Koenig gawe waer hette mr no a Monarchie.

Apropos oberschwaebisch: I war dees Johr scho an ma Platz wos
bsonders em Holger gfalle hett, ond zwar en Raderach. Dees ghert zu
Friedrichshafe ond liegt komplett auf me Drumlin. Deswege han i au an
Holger denke misse, weil der emmer von de Drumlins verzehlt hot. En
Drumlin isch en Huegel der von der Grundmoraene aus der Eiszeit stammt.

--
J. Dollinger FAW/n Ulm | zeitnot@irc | http://zeitnot.home.pages.de
What did you do to the cat? It looks half-dead. -Schroedinger's wife