KAHBELİĞE VERİLEN MODERN İSİM

3 views
Skip to first unread message

aburak

unread,
Jan 5, 2008, 7:27:05 AM1/5/08
to aLpereN Bozkurt
KAHBELİĞE VERİLEN MODERN İSİM


Kahpeliğe özgürlükçü halk hareketi imajı vererek, uluslar arası
arenada kendini pazarlamayı başarmış bir örgüt: PKK

Son Diyarbakır eylemi bunun en önemli kanıtı. Daha önce Mardin'de,
Erzincan'da, Hakkâri'de ve birçok Doğu-Güneydoğu köylerinde halkı
yıldırıp sindirmek için bebek ve çocuklar başta olmak üzere binlerce
savunmasız insanı kurşuna dizerek katleden kanlı örgüt, terörist
başının yakalanmasının ardından eylemsizlik kararı! alarak K.Irak'ta
toparlanma sürecine girdi. Bu bir eylemsizlik kararı değildi.
Ordumuzun 1995 sonrası ülke içi ve dışında gösterdiği etkin mücadele
ve Apo nun yakalanmasıyla başlayan çöküşten kurtulmanın yoluydu bu...
K.Irak'ta Saddam sonrası zemin bulan ve toparlanan örgüt, sırt
sıvazlayıcılarının "ayrılıkçı gerilla" tanımlamalarından aldıkları
rüzgârla, geçtiğimiz yıl yeniden gemi azıya aldı ve saldırılarını
artırdı.

Dağlıca'da gerçekleştirdiği Kahpe saldırının ardından ordumuzun içerde
ve dışarıda gerçekleştirdiği etkin harekâtın ardında saklanacak kucak
arayan terör örgütü, sırt sıvazlayanların da "sus-pus" olduklarını,
devletin kudretli çıkışından korktuklarını görünce sivil hedeflere
saldırarak yeniden gerçek yüzünü göstermiş oldu.

Büyükşehirlerde araba yakarak etkinliğini ve var olduğunu kanıtlama
çabasının boşa çıktığını görmesinin ardından, uzaktan kumandalı bomba
düzenekleriyle gencecik fidanları hedef aldı. Üstelik de bunu Kandil'e
yapılan saldırının misillemesi olarak duyurdu.

Son Diyarbakır eylemi kahpeliğin son sözüdür. Terör örgütü, önsözünü
15 Ağustos 1984'te Siirt-Eruh'ta yazmaya başladığı kahpeliğin
sonsözünü yazmaya başladı. Yakalanan patlayıcılar ve bombacılar,
teslim olan teröristler gösteriyor ki bu son söz birkaç eylemle
yazılmaya devam edecek ve bitecek. Çünkü dağ kadroları büyük darbe
alan ve tutunacak dalı kalmayan bölücü örgüt, kanlı eylemlerle var
olmaya çalışacak. Ancak milli birlik ve beraberliği ve ordumuzun
tavizsiz tavrını gördükçe örgütten kopmalar artacak ve dağılacaktır.

Terör örgütünün dağ kadrolarının elebaşları ile onların vitrinini
teşkil eden ve sözde demokrasi havariliğini yapan düz ova militanları
ise kısa süre içerisinde hak ettikleri cezaları alacaklardır.

Bu milletin birlik ve beraberliğine kasteden ve yıllardır akıttığı
kanın üstünden büyük rantlar elde ederek sefasını süren bu kahpe
hareketin savunucularının yağlı urganlarda sallandıklarının görmek
dileğiyle...


TANRI TÜRK'Ü KORUSUN VE YÜCELTSİN Alperen BURAK



Kahpeliğe özgürlükçü halk hareketi imajı vererek, uluslar arası
arenada kendini pazarlamayı başarmış bir örgüt: PKK

Son Diyarbakır eylemi bunun en önemli kanıtı. Daha önce Mardin'de,
Erzincan'da, Hakkâri'de ve birçok Doğu-Güneydoğu köylerinde halkı
yıldırıp sindirmek için bebek ve çocuklar başta olmak üzere binlerce
savunmasız insanı kurşuna dizerek katleden kanlı örgüt, terörist
başının yakalanmasının ardından eylemsizlik kararı! alarak K.Irak'ta
toparlanma sürecine girdi. Bu bir eylemsizlik kararı değildi.
Ordumuzun 1995 sonrası ülke içi ve dışında gösterdiği etkin mücadele
ve Apo nun yakalanmasıyla başlayan çöküşten kurtulmanın yoluydu bu...
K.Irak'ta Saddam sonrası zemin bulan ve toparlanan örgüt, sırt
sıvazlayıcılarının "ayrılıkçı gerilla" tanımlamalarından aldıkları
rüzgârla, geçtiğimiz yıl yeniden gemi azıya aldı ve saldırılarını
artırdı.

Dağlıca'da gerçekleştirdiği Kahpe saldırının ardından ordumuzun içerde
ve dışarıda gerçekleştirdiği etkin harekâtın ardında saklanacak kucak
arayan terör örgütü, sırt sıvazlayanların da "sus-pus" olduklarını,
devletin kudretli çıkışından korktuklarını görünce sivil hedeflere
saldırarak yeniden gerçek yüzünü göstermiş oldu.

Büyükşehirlerde araba yakarak etkinliğini ve var olduğunu kanıtlama
çabasının boşa çıktığını görmesinin ardından, uzaktan kumandalı bomba
düzenekleriyle gencecik fidanları hedef aldı. Üstelik de bunu Kandil'e
yapılan saldırının misillemesi olarak duyurdu.

Son Diyarbakır eylemi kahpeliğin son sözüdür. Terör örgütü, önsözünü
15 Ağustos 1984'te Siirt-Eruh'ta yazmaya başladığı kahpeliğin
sonsözünü yazmaya başladı. Yakalanan patlayıcılar ve bombacılar,
teslim olan teröristler gösteriyor ki bu son söz birkaç eylemle
yazılmaya devam edecek ve bitecek. Çünkü dağ kadroları büyük darbe
alan ve tutunacak dalı kalmayan bölücü örgüt, kanlı eylemlerle var
olmaya çalışacak. Ancak milli birlik ve beraberliği ve ordumuzun
tavizsiz tavrını gördükçe örgütten kopmalar artacak ve dağılacaktır.

Terör örgütünün dağ kadrolarının elebaşları ile onların vitrinini
teşkil eden ve sözde demokrasi havariliğini yapan düz ova militanları
ise kısa süre içerisinde hak ettikleri cezaları alacaklardır.

Bu milletin birlik ve beraberliğine kasteden ve yıllardır akıttığı
kanın üstünden büyük rantlar elde ederek sefasını süren bu kahpe
hareketin savunucularının yağlı urganlarda sallandıklarının görmek
dileğiyle...


TANRI TÜRK'Ü KORUSUN VE YÜCELTSİN Alperen BURAK

aburak

unread,
Jan 5, 2008, 7:27:07 AM1/5/08
to aLpereN Bozkurt

neslihan ekin

unread,
Jan 5, 2008, 7:32:31 AM1/5/08
to alperen...@googlegroups.com


kardeş benim üyeliğimi allah aşkına iptal edin iyi günler


 


> Date: Sat, 5 Jan 2008 04:27:05 -0800
> Subject: aLpereN Bozkurt www.blogcu.com/alperenbozkurt KAHBELİĞE VERİLEN MODERN İSİM
> From: alperen...@hotmail.com
> To: aLpereN...@googlegroups.com
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages