הדדיות

95 views
Skip to first unread message

Arnon Oppenheimer

unread,
Jun 22, 2010, 4:19:03 AM6/22/10
to alef...@googlegroups.com
החבורה שלנו הינה למעשה רשת של קשרים למגוון עצום של מקומות ואנשים.
 
כבר ביקשתי מיוקי להוסיף לדף הקשר את העיסוק של כל אחד.
 
הייתי שמח שאחד מאיתנו יתנדב להיות " יו"ר ועדת עזרה הדדית"
 
כתובת שאפשר לפנות אליה בכל עניין והיא בדיסקרטיות תאתר מבין החברים מי יכול לעזור.
 
אולי אחד המורים ?
 
 

עו"ד רון טלר

unread,
Jun 22, 2010, 4:37:03 AM6/22/10
to alef...@googlegroups.com

היי חברים,

 

הצורך לדאוג "לתוכנית אומנותית" לזאטוטים/ מתבגרים ביולי אוגוסט ממילא קיים אצל כולנו...

 

מה דעתכם לארגן באחד מימי חמישי ביולי אוג' בשעות אחה"צ מפגש/ פיקניק למשפחות כולן באיזה פארק מתאים בפ"ת (שיש בו מתקנים לילדים / דשא וכ').

 

(מי היתה וועדת תרבות בכתה ו' ?? הגיע הזמן למשימה הבאה לא??...)

 

 

רוני.

אלי יחיאלי

unread,
Jun 22, 2010, 6:16:22 AM6/22/10
to alef...@googlegroups.com

 

 

לחבורת מחזור א' יבנה שלום וברכה,

 

ראשית, אני מתנצלת על ההתפרצות הנשית ללא התראה מוקדמת...

 

מאחר שאלי ואני עובדים ביחד, מטבע הדברים, אני רואה את המיילים שלו. עקבתי (ועדיין עוקבת) בשמץ של קנאה בהתכתבויות ביניכם ואני חייבת לציין שבמשך השבועות הארוכים האחרונים נדהמתי בכל פעם מחדש כשראיתי את ההיענות המדהימה של כולכם לעצם קיומו של המפגש, וככל שהתקרבו הימים, כך "התחממתם" ועוד יותר רותקתי.

 

בהתחלה, לא נעים לומר, אני ועוד מקבץ קטן של "נשים של...", קצת גיחכנו על חבורת "הילדים המגודלים", אולי מתוך עלבון סמוי שכך ויתרתם עלינו במפגש זה...., אבל במשך הזמן הבנו שיש פה משהו נדיר בעוצמתו. אם פעם חשבתי שרק אלי ואבנר הם נוסטלגיים שאוהבים מדי פעם להזכיר כל מיני אנקדוטות מהעבר הרחוק, היום אני מבינה שהעניין פה הוא לא נחלתם של רק כמה בודדים. עיניו הנוצצות של אלי כשחזר הביתה, מראה פניו של חן אטינגר ברמזור ביום למחרת (דוק של חיוך קל מרוח על שפתיו) , קריאת כל התגובות שלאחר המפגש – גרמו לי להבין שבאמת מדובר פה בחבורה נדירה, שלמעשה כל אחד מחבריה השפיע באופן זה או אחר האחד על השני.

 

ומאחר ש"אין מערבים שמחה בשמחה", רק אציין שהרשיתי לעצמי, ברשותכם (או שלא...), לאסוף את כתובות האימייל שלכם, ואשמח לשלוח לכם במהלך הימים הקרובים מייל בנושא אחר.

 

 

אז יישר כח לכל המארגנים, אשמח (ואני בטוחה ששאר הנשים תסכמנה איתי) למפגשים נוספים בהם נוכל גם אנחנו להשתתף.

 

 

היו ברוכים

שירה יחיאלי

 

 

 

Yaakov Mayer

unread,
Jun 22, 2010, 6:36:40 AM6/22/10
to alef...@googlegroups.com
אני אוסיף את העיסוק לדף הקשר.
אנא, מי שלא שלח את הסקר, או שלח, אבל לא ציין את העיסוק שלו, נא להשלים זאת.
יוקי

בתאריך 22 ביוני 2010 11:19, מאת Arnon Oppenheimer <oppenhei...@gmail.com>:

אריאב יוסט

unread,
Jun 22, 2010, 6:45:15 AM6/22/10
to alef...@googlegroups.com
מוכן בשמחה להיות שותף לגוף שכזה
אריאב

בתאריך 22 ביוני 2010 11:19, מאת Arnon Oppenheimer <oppenhei...@gmail.com>:
החבורה שלנו הינה למעשה רשת של קשרים למגוון עצום של מקומות ואנשים.

אריאב יוסט

unread,
Jun 22, 2010, 6:48:08 AM6/22/10
to alef...@googlegroups.com
מקובל
אני מקווה שאפשר יהיה להביא נשים
יצחקי הבטיח לי פתק ושכח להביא לי

בתאריך 22 ביוני 2010 11:37, מאת עו"ד רון טלר <adv...@zahav.net.il>:

yitshak shayovits

unread,
Jun 22, 2010, 6:56:29 AM6/22/10
to alef...@googlegroups.com



אשמח להשתתף בוועדה כזו
 בכבוד רב 
ד"ר יצחק שיוביץ
    
שולח: Arnon Oppenheimer
נושא: הדדיות
החבורה שלנו הינה למעשה רשת של קשרים למגוון עצום של מקומות ואנשים.
 
כבר ביקשתי מיוקי להוסיף לדף הקשר את העיסוק של כל אחד.
 
הייתי שמח שאחד מאיתנו יתנדב להיות " יו"ר ועדת עזרה הדדית"
 
כתובת שאפשר לפנות אליה בכל עניין והיא בדיסקרטיות תאתר מבין החברים מי יכול לעזור.
 
אולי אחד המורים ?
 
 

neta...@012.net.il

unread,
Jun 22, 2010, 6:59:41 AM6/22/10
to alef...@googlegroups.com, alef...@googlegroups.com
חברים יקרים.
 
אני מרים בזאת את הכפפה שמישהו זרק פה במקרה, ואני תקווה שנצליח לממש את המשך הקשר בינינו, ואולי ליצור מסורת כלשהי,
של השתתפות בשמחות, יש זמן לדון בעניין...
 
בכל מקרה זו ההצעה שלי.
 
ביום א' יב' באלול תש"ע,  22 לאוגוסט 2010 תתקיים בע"ה חתונה לבני - ישי.
החתונה תתקים בע"ה בגן הארועים, הגן הירוק, הגן נמצא כ 500 מ' מזרחית לצומת בית ליד.
 
ברגע שאקבל את ההזמנות מבית הדפוס, העלה בע"ה אחת לרשת.
אני משריין לטובת העניין 3 שולחנות של 8 אורחים.
אני אשמח מאוד מאוד מאוד בכל אחד שיגיע.
(חוץ מזה הצד של הכלה הם מרוקאים, ככה שנראה לי שהכל שם יהיה חדש לכולנו)
 
אני חושב שזו תיהיה הזדמנות מיוחדת לכולנו, לשבת על ארוחה טובה, וליצור ולתחזק חיבורים ישנים/חדשים יותר משמעותים, כמו כן לי תיהיה האפשרות להימלט מכל הטכסיות של החתונה וכאלה.
 
ההצעה אמיתית, בתקווה שתראו הזמנה זו, כהזמנה אישית מחד, וכאפשרות למינוף הקשרים בין כולנו מאידך. 

המשך יום טוב
 
נתנאל

‭‮

yitshak shayovits

unread,
Jun 22, 2010, 7:04:30 AM6/22/10
to alef...@googlegroups.com



 מזל טוב נתנאל !
 ירבו שמחות בביתכם.
 בכבוד רב 
ד"ר יצחק שיוביץ
    
שולח: neta...@012.net.il
נושא: מרים את הכפפה.

דני שרמן, עו"ד

unread,
Jun 22, 2010, 11:20:20 AM6/22/10
to alef...@googlegroups.com

חברים יקרים,

 

מצטרף לכל תאורי החוויות מהמפגש. כל מילה בסלע (ולא עמיחי).

 

לפני כחודש קיימנו (החבר'ה) שיעור לזכרו של אורי לרגל יום נישואיו בר"ח סיוון (הנישואין נערכו חודשים ספורים לפני שהוא נפטר).

את השיעור העביר רב צעיר ונמרץ, ונכחו בשיעור אלון (המנהיג), חגי, חגי, איתן, אליעד וזה שכל השנים נדבק לחבר'ה (עבדכם הנאמן). בשל הפורום המצומצם, הפך השיעור לדו שיח פורה ומפרה במהלכו תהה הרב מה פשר הקשר בין כל הנוכחים בכלל והקשר לאורי ז"ל בפרט. הרב לא האמין שמדובר בקבוצה של אנשים חברים שמחוברת יחד זה למעלה משלושים שנה. הרב טען שאין והוא לא מכיר תופעות כאלה. אני חושב שלאור המפגש המוצלח (נוכחות של כמעט 100%) והמיילים שנשלחו לפניו ובעקבותיו, לבוגרי מחזור א' של יבנה התופעה המופלאה הזו לא זרה בכלל... להיפך.

 

וענין קטן נוסף: כמי שאחראי בחבר'ה על עניני הנוסטלגיה (בנוסף למטלות הדתיות שתמיד נופלות רק עלי...), נדהמתי והופתעתי (לשמחה כמובן) עד כמה זכרוני רדוד ודל !! מעבר לפרשות הבר מצווה שאני זוכר (אפרופו פרשות בר מצוה, מזל טוב ליורם ועמיחי, קרח וחוקת בהתאמה) וארועים ספורים בלבד, את רוב הארועים שתיארו לא זכרתי בכלל!! לכן, תודה לכולם ובעיקר לאבנר, פיני, שמוליק, אריאב וכו' על הזכרונות היפים והפחות יפים שהעלתם במהלך המפגש ובמיילים השונים.

 

ולסיום הפתעה קטנה. מצורפים שני מכתבים מקוריים (המקור שמור אצלי) בכתב ידו של המורה יצחק. לקרוא ולא להאמין. אנא לא להפיץ מכתבים אלו לכל בר בי רב. זה עלול לפגוע בשמי הטוב...

 

דני

 

 


מכתבים של יצחק שיוביץ.PDF

דני שרמן, עו"ד

unread,
Jun 22, 2010, 11:28:35 AM6/22/10
to alef...@googlegroups.com

ודבר נוסף: לכל מי שלא הכיר לעומק את אורי, מצורף ההספד שנשאתי בלוויה של אורי לפני כשש שנים. באופן לא מפתיע חלק מהדברים נאמרו במפגש.

יהי זכרו ברוך.

דני

 


From: alef...@googlegroups.com [mailto:alef...@googlegroups.com] On Behalf Of yitshak shayovits
Sent: Tuesday, June 22, 2010 2:05 PM
To: alef...@googlegroups.com
Subject: Re:
מרים את הכפפה.

 

אורי - הספד.doc

אריאב יוסט

unread,
Jun 23, 2010, 5:06:20 PM6/23/10
to alef...@googlegroups.com
דני אהלן
העברתי להנהלת לשכת עורכי הדין
אתם גדולים איפה שמרתם את הכל?
אגב גם אני נגררתי אחרי אלון
אריאב 

בתאריך 22 ביוני 2010 18:20, מאת דני שרמן, עו"ד <da...@sherman-law.co.il>:

אריאב יוסט

unread,
Jun 23, 2010, 5:07:08 PM6/23/10
to alef...@googlegroups.com
נתנאל אתה פשוט גדול
אריאב

בתאריך 22 ביוני 2010 13:59, מאת <neta...@012.net.il>:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages