Re: [albania2013] IMP Typhoid Injection

Suzanne Mamo

Jul 31, 2013, 9:09:30 AM7/31/13
to alban...@googlegroups.com

Hello :)

This morning Greg and I went to pick up the typhoid injections. We purchased 5 in all. Greg paid for them and so, we have to pass on the money to him.

 John and Stephen can find their injection at Greg, whilst I have that of Jean since he lives closer to me.

The pharmacist informed us that they have left only one other typhoid injection. They will be keeping it for us till tonight if Marco would like to purchase it. However, if we do not contact them they will pass it on to someone else since it is on demand at the moment.

Thanks,

Sue

p.s Jean you can pass for your injection at anytime today. It is important for you to bring along a cooler to place the injection in it and make sure to take it as soon as possible.

2013/7/31 Suzanne Mamo <mamo.s...@gmail.com>
Good morning,

I am going with Greg to pick up the injections. How much shall we purchase? 6 or 7? Marco will you be needing one too?

Thanks
Sue

2013/7/30 Rosemarie Mangion <rosemari...@gmail.com>

Dak minalija tistghu tmorru furjana u tihdu linjection maghkom u jtuwilkom hemm

On 30 Jul 2013 16:43, "Gregory Ellul" <gregor...@gmail.com> wrote:
Iva gibhom filkas. Jien rrid 1 - fejn u meta ser niltaqghu? U min se jtihomlna? :P jien nfaqqahha filkas... :P :P lol Dawk rridu nehduhom 9 ijiem qabel nitilghu tinsewx. Sue qalet li tista titla ghada.

Greg

2013/7/30 John Axiak <john....@l-arka.org>
okay.

nixtri 7 jekk dan.

2013/7/30 Christopher Attard <christop...@gmail.com>
Lil Marco kont bghattlu sms fuq jekk iridx l-injection pero baqa' ma wegibniex! L-ohrajn kollha jriduha...

2013/7/30 Rosemarie Mangion <rosemari...@gmail.com>

Jien ghidtila 7 john ghax nahseb kollha ghandkom bzonna apparti jien u chris

On 30 Jul 2013 15:56, "John Axiak" <john....@l-arka.org> wrote:
hbieb,

ha immur nigiborhom jien ghada dawn. min ghandu bzonn, halli jekk dan ingiblu wahda?

2013/7/30 Rosemarie Mangion <rosemari...@gmail.com>

Ghandhom 7 u ha jkuni st simon pharmacy bugibba quddiem tanti tal gelati...igbruwom ghada ghax hem bzonn tihduwa malajr

On 30 Jul 2013 15:41, "Christopher Attard" <christop...@gmail.com> wrote:
Grazzi Rose!!!...ma nafx jekk ghandhiex 7 injections (ghax pratiikament int u jien biss m'ghandniex bzonnha)

On Tue, Jul 30, 2013 at 3:36 PM, Rosemarie Mangion <rosemari...@gmail.com> wrote:

Chris, icekjajt bugibba u ghandom in stock u qeda 34.50

On 30 Jul 2013 15:27, "Christopher Attard" <christop...@gmail.com> wrote:
Jista' xi hadd jiccekja ghand dawn:

>> Chemimart
>> Drugstore pharmacy, qormi

Qaluli li jista' jkun li jkollhom dawn...

On Tue, Jul 30, 2013 at 9:26 AM, Josef Camilleri <josef...@gmail.com> wrote:
*stock

On 30 July 2013 09:24, Josef Camilleri <josef...@gmail.com> wrote:
Bongu ppl,

Kemm hawn min ghandu bzonn l injection tat typhoid? Halli naraw naqra fejn ha nsibu ta ghax din hi problema kbira nahseb jekk mhux ha nsibu sa qabel ma insiefru....l ispizerija ta ohti out of stoke u qaltli mignun jekk nigi l albanija minghir l injection....

On 29 July 2013 17:32, Gregory Ellul <gregor...@gmail.com> wrote:
Morna ghand din Felice u m ghandiex - out of stock ukoll.

Greg

On 29 July 2013 13:18, Gregory Ellul <gregor...@gmail.com> wrote:
Ok ha nipprova nmur llejla.

Tks

Greg

On 29 July 2013 10:30, Christopher Attard <christop...@gmail.com> wrote:
Rigward injection tat-typhoid...hudu hsieb ahsbu ftit ghaliha intom habba li l-ispizjar li kkuntattjajt qalli li m'ghandux.

Semmieli li Felice Pharmacy ta' Haz-Zabbar ghandu in stock, filkas tuh telefonata.

chris

On Wed, Jul 24, 2013 at 9:47 AM, Gregory Ellul <gregor...@gmail.com> wrote:
jien ntihielkom :P lol

On 24 July 2013 08:44, Christopher Attard <christop...@gmail.com> wrote:
Bongu ghalikom,
                          filkas ghada niftehmu ma' Josef fuq post u min se jtihielna.

Narakom u l-gurnata t-tajba!
chris

On Wed, Jul 24, 2013 at 9:43 AM, Jean Paul Borg <jeanpa...@gmail.com> wrote:
Nahseb kemm nixtruha u naraw ahna min itihielna, le?

Sent from my Windows Phone

Jul 31, 2013, 9:11:49 AM7/31/13
to Suzanne Mamo, alban...@googlegroups.com
grazzi Sue.

Greg, meta sejjer tittaqqab?

John Axiak

Jul 31, 2013, 9:14:17 AM7/31/13
to Suzanne Mamo, alban...@googlegroups.com
xejn greg. issa kemm ittijieli wahda ghada waqt l-laqa.

thanks!

Gregory Ellul

Jul 31, 2013, 9:14:25 AM7/31/13
to John Axiak, Suzanne Mamo, alban...@googlegroups.com
Jien lest. Ghax kif konna l pharmacy dhalna s ghand id dott. imp li tiehdu l ktieb maghkom!

Gregory Ellul

Jul 31, 2013, 9:14:41 AM7/31/13
to John Axiak, Suzanne Mamo, alban...@googlegroups.com
ok

Suzanne Mamo

Jul 31, 2013, 9:16:38 AM7/31/13
to Gregory Ellul, John Axiak, alban...@googlegroups.com
John lili kienu qaluli li importanti nehduha xi 10 t'ijiem qabel.

John Axiak

Jul 31, 2013, 9:17:33 AM7/31/13
to Suzanne Mamo, Gregory Ellul, alban...@googlegroups.com
okay Sue.

mela, Greg, int illejla d-dar tkun? halli nghaddi ghaliha illejla jekk dan.

Gregory Ellul

Jul 31, 2013, 9:18:57 AM7/31/13
to John Axiak, Suzanne Mamo, alban...@googlegroups.com
Illejla - x hin? (illejla tikka vag :P) Inkella ghidli fejn ser tkun u nigi ngibielek ghax forsi nohrog ftit.

John Axiak

Jul 31, 2013, 9:19:37 AM7/31/13
to Gregory Ellul, Suzanne Mamo, alban...@googlegroups.com
k issa ncempillek

John Axiak

Jul 31, 2013, 9:28:53 AM7/31/13
to Gregory Ellul, Suzanne Mamo, alban...@googlegroups.com
l- marco qed niprova naqbdu bit-tele imma mhux jirrispondi.

qed niddejjaq daqxejn minnha l-bicca.

Christopher Attard

Jul 31, 2013, 9:32:35 AM7/31/13
to John Axiak, Gregory Ellul, Suzanne Mamo, alban...@googlegroups.com
Lil marco ga bghattlu sms illum u iehor il-gimgha l-ohra fuq l-injection imma bqajt bla risposta.

Tinkwetax gann jekk tibqa' ma taqbdux, responsabbilta' tieghu din!

Nirringrazzjakom nies li kkordinajtu dil-haga bejnietkom!

chris

Gregory Ellul

Jul 31, 2013, 12:08:05 PM7/31/13
to Christopher Attard, John Axiak, Suzanne Mamo, alban...@googlegroups.com
Dan l acc no tieghi.

5 injections gew 172.50 eur. Igifieri 34.50 eur.

Tks!

Greg

Gregory Ellul

Jul 31, 2013, 12:08:23 PM7/31/13