Federacja Al Rajn: AMP - Start v-mundialowych zmagań

admin

to al_...@googlegroups.com
AMP - Start v-mundialowych zmagań

Al Mana 9.sty.2010

Słaby początek na inauguracji v-mundialu

O godzinie 20:00 z Zjednoczonej Federacji Mikrosławii ruszyła kolejna VI edycja v-mundialu z udziałem 3 kadr narodowych reprezentujących kraje autonomiczne Federacji Al Rajn. Niestety żadna z nich nie przysporzyła swoim kibicom radości. Grające w grupie "B" Zjednoczone Emiraty Chattyckie zremisowały 2:2 z Okoczią z kolei dwie pozostałe z grupy "C" doznały porażek: Sułtanat Al Rajn uległ 2:3 (1:1) Wolnej Republice Morvan, a Bantu 1:3 (0 :1) Scholandii. Kolejne mecze z udziałem naszych kadr zostaną rozegrane w sobotę 16.01.2009

Arabija Media Presse