Groups
Groups
Conversations
All groups and messages
Send feedback to Google
Help
Training
Sign in
Groups
Groups
شركة الجَدّي العالمية
Conversations
About
التسبيح بالأنامل أم بالمسبحة ؟
0 views
Skip to first unread message
albetaqa. com
unread,
Jan 24, 2013, 7:07:36 AM
1/24/13
Reply to author
Sign in to reply to author
Forward
Sign in to forward
Delete
You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
التسبيح بالأنامل أم بالمسبحة ؟
إذا لم تظهر البطاقة اضغط هنا
وصلى الله على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين
--
المجموعة البريدية لموقع البطاقة الدعوي
******
للإشتراك في المجموعة أرسل رسالة فارغة للعنوان التالي
albetaqawebs...@googlegroups.com
******
لإلغاء الإشتراك في المجموعة أرسل رسالة فارغة للعنوان التالي
albetaqawebsi...@googlegroups.com
******
إذا كانت الرسائل مازالت تصلك رغم محاولة إلغاء الاشتراك
راسلنا عبر نموذج اتصل بنا في موقع البطاقة
http://www.albetaqa.com/website/?page_id=17
******
لا تنسوا إخوانكم في موقع البطاقة الدعوي من صالح دعائكم
http://www.albetaqa.com/
******
جزاكم الله خيرا
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages