Fwd: sınıf yönetimi dersi notlar ve bilgilendirme

merve oz

to ake4fo...@googlegroups.com

Merhaba Arkadaşlar,

Bu hafta anlattığım konunun notlarını ekte yolluyorum. Geçen hafta yolladığım notları alamayan arkadaşlarınız için o notları da tekrar yolluyorum. Ayrıca 2 Mayıs günü ders yapmayacağım. Lütfen tüm arkadaşlarınıza iletin.

Sevgiler.

SINIF KURALLARI.doc
SINIF KURALLARI.doc

merve oz

to leyla, vefal...@windowslive.com, germ...@hotmail.com, nalan-i...@hotmail.com, sheil...@gmail.com, neslin...@hotmail.com, ergu...@hotmail.com, ozgen...@hotmail.com, arda.u...@hotmail.com, denissg...@hotmail.com, sule_li...@hotmail.com, kevse...@hotmail.com, sahin....@hotmail.com, se...@msn.com, fatman...@gmail.com, ake4fo...@googlegroups.com, user...@gmail.com, muhamme...@gmail.com, blueb...@hotmmail.com

28 Nisan 2010 00:32 tarihinde leyla <persista...@hotmail.com> yazdı:
Merhaba hocam.Bana göndermiş olduğunuz eklere baktım da ikisi de aynı.Acaba yanlışlıkla mı gönderdiniz iki aynı dosyayı.Bir tanesi 2 hafta önce işlediğiniz dersin notları olacaktı da.Sadece geçen haftaki ders var.İki hafta önceki dersin notlarını da zahmet olmazsa gönderebilir misiniz? Teşekkür ederim.Rahatsız ettiğim için kusura bakmayın...

Leyla dikkatin için teşekkür ederim, şimdi kontrol ettim her iki dosya da aynıymış.. Diğer sunumu da yolluyorum. Sevgiler.
SINIF KURALLARI.doc