ÇARŞAMBA EP TOPLANTISI+HOST FAMILY HAKKINDA..

2 views
Skip to first unread message

Ozan Karacali

unread,
Jan 31, 2011, 5:15:56 AM1/31/11
to kasm-2010...@googlegroups.com, aiesec_izmir_ka...@googlegroups.com, march2010-exchange...@googlegroups.com, degisim_...@googlegroups.com
Selamlar arkadaşlar,

Nasılsınız? Umarım herşey yolundadır ve yoğunluklarınız azalmıştır...

Bildiğiniz gibi her hafta Çarşamba günleri saat 18.30da EP toplantısı gerçekleştiriyoruz ve bu hafta da aynı gün ve saatte OFİSte buluşuyoruz...Bundan sonraki süreç hakikaten daha da önem taşıyor bu yüzden bu haftaki toplantıda tam kadro olalım istiyorum...Yavaş yavaş eşleşme haberlerini alsak fena olmaz diye düşünüyorum:)

Bunun yanı sıra biliyorsunuz burda staj yapmak için yurtdışından gelen arkadaşlarımız var ve AIESEC İzmir olarak onlara kalcak yer sağlamamız gerekiyor...Şu anda Letonya ve Rusya'dan 2 bayan ve İtalya'dan bir erkek stajyer arkadaşımıza kalacak yer bulmamız gerekiyor..İngilizce pratiğinizi geliştirmek ve farklı kültürlerle tanışmak amacıyla host family olmak isteyenler varsa bana en kısa zamanda ulaşsın...

ÇARŞAMBA GÜNÜ SAAT 18.30da OFİSTE GÖRÜŞMEK ÜZERE..
--
Ozan KARACALI

2011-2012 Elected Vice President Outgoing Exchange(LCVPOGX-e) of Local Committee Izmir
 
GSM: +90 506 339 56 31
e-mail: ozanka...@gmail.com
skype: ozan_karacali

AIESEC in İzmir, TURKEY
Kibris Sehitleri Caddesi No:7/9 Kervan Apartmani, Izmir, Türkiye
TEL: +90 232 464 38 88
FAX: +90 232 464 38 81

sevilay güncan

unread,
Jan 31, 2011, 5:48:51 AM1/31/11
to aiesec_izmir_ka...@googlegroups.com
ozancım bu malle ilgili sana facebooktan bir ev videosu attım...arkadaslar düsünürse iletişim adreslerini veririm ;)
görüsmek üzere

31 Ocak 2011 12:15 tarihinde Ozan Karacali <ozanka...@gmail.com> yazdı:



--
Sevilay Güncan
İzmir University of Economics
(+90) 538 389 6224


Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages