Koosolek

Helena Heidemann

to aiesec...@googlegroups.com, Helen Austa
Hei :)
Vaatasin seda meie kalendrit ja leidsin, et me võiksime 27. märts koosoleku teha. Mis te sellest arvate?

Helena

Merit Mähar

to Helena Heidemann, aiesec...@googlegroups.com, Helen Austa
Mina ei tahaks 27 :( Kas 26 enne LCMi ei saaks teha nt?

Elis Kaljuvee

to Merit Mähar, Helena Heidemann, aiesec...@googlegroups.com, Helen Austa
27.märts on infoõhtu plaanis teha oGCDP võimaluste kohta :) Seega ma ka seda ei eelistaks :)

Minu pärast võime varem teha koosoleku :)
--
Elis Kaljuvee
Coordinator of OutGoing Exchange

AIESEC in Tartu
Follow us: Facebook

Tel: +372 53 926 515
Raatuse 22, Tartu 51009
www.aiesec.ee

AIESEC in Tartu is supported by: Tartu City | UT Faculty of Economics | Atlantis | Tähe Piljard | Shooters Tartus | Megazone | Meveda | Werner cafe
|TÜÜE |

AIESEC in Estonia is supported by: Tallink | Siemens | Põltsamaa Felix | Valio | Viru Õlu | Mercuri International | Huhtamaki | OPTI partnerid | Äripäev | Postimees | Leibur |
image001.png

Helena Heidemann

to aiesec...@googlegroups.com, Helen Austa
Hei :)
Teen koosolekus järgmise pakkumise: esmaspäev, 25. märts kell 18:00

Lisaks.
Sain eile õhtul Evelinilt kirja, mis pakkus CR tiimile TBd.  Mis te arvate, kas võtame ennest üks õhtu kõik kokku ja teeme midagi vahvat?

Helena
image001.png

Teele Treiberg

to Helena Heidemann, aiesec...@googlegroups.com, Helen Austa
Igatahes, ma saadan siis kogu grupile ka, et kahjuks on meil Heleniga esmaspäeviti kell 18.15-19.45 vene keel ja me saaks alles kell 20 koosolekutada.
Ja minu meelest oleks TB väga vahva!

Teele
image001.png

Helena Heidemann

to aiesec...@googlegroups.com, Helen Austa
Nonii!
Koosolekuga tegelen järgine nädal aga seni võite TB doodle´it täita!  :)

Ülivinge TB tuleb!
(jäätist saab ka)
image001.png

Helena Heidemann

to aiesec...@googlegroups.com, Helen Austa
Nonii!
Nüüd tuleb see koosolek kohe kindlasti ära teha.
Et asi kiiremini paika saada tegin doodle: http://doodle.com/tvzt2epmh2iqubda
Täitke see siis esimesel võimalusel ära.

TB kohta ka uudiseid.
Nimelt sobib meile kõigile 26. märts aga kuna siis on LCM, siis me ei saa seda ikkagi siis teha. Lasen Evelinil meile uue doodle teha.

Helena
image001.png

Helena Heidemann

to aiesec...@googlegroups.com, Helen Austa
Doodel on oma otsuse teinud ja nagu selgub, siis sobib kõigile 4. aprill kell 16:00
Ma tean, et Meritil ja Elisel on samal ajal võib-olla mingi teine asi aga kuna see ei ole veel kindel, siis ma jätaksin ma meie koosoleku ikkagi sellele ajal. Kui te midagi selgemaks saate või kui selgub, et teil on see mingi asi ( mis iganes asi see ka oli) samal ajal, siis saame edasi vaadata.

Helena
image001.png

Teele Treiberg

to Helena Heidemann, aiesec...@googlegroups.com, Helen Austa
või siis läheme jooooma~!
Me oleme lahedamad ja tahetumad kui EB!!
image001.png

Helena Heidemann

to Helen Austa, aiesec...@googlegroups.com
Nonii mu kullakesed!
Juba kohe varsti näete mind tantsimas ja spagaate tegemas, sest uskuge või mitte, meie kauaoodatud koosolek on juba homme!
Ootan teid homme kella neljaks kontorisse!  :)

Helena
PS. Helen ja Teele lubasid meid pirukatega kostitada

27. märts 2013 0:11 kirjutas Helen Austa <austa...@gmail.com>:

Eeldusel, et kõik läheb nii nagu tahaks on koosolek minu pool, kostitan pirukatega :) kusagilt peab veini ka saama ja super koosolek  :) Aga eks Helena boss otsustab ja mõtleb ja tantsib ja teeb spagaate, et meile teada anda mis saab !

Stay tuned :)

Ööd !