Biz Loan/Factoring/Morgage/Trade Facility

1 view

Jefri Mat Ali

to ahlipe...@googlegroups.com
Slm Semua Ahli,
Kepada sesiapa yang memerlukan pinjaman perniagaan atau mempunyai pesanan dari kerajaan atau pun badan berkaitan kerajaan tetapi tidak mempunyai modal atau pun modal tidak mencukupi.Dan juga kepada mana mana syarikat yang menerima LC tetapi tidak mempunyai kemudahan kredit untuk di cairkan bagi di jadi kan modal.Sila hubungi saya di no talipon yang tertera di bawah.Kami mempunyai dana untuk membantu tertakluk kepada terma dan syarat.Terima Kasih

Jefri Mat Ali,
President
for
Mighty Apex Sdn Bhd,
45-2,Jalan 1/137B,Resources Industrial Centre
off Jalan Klang Lama,58000.Kuala Lumpur.
H/p 0183846663/0192519937
Our Services:
1. Financial Instrument (BG/SBLC/MTN/BOND)
2, Monetized (Soft & Hard Assets)
3. PPP Trade Program (40 weeks / Bullets)
4. Project Funding (Commercial / Real Estate / Humanitarian / PFI / Clean Technology)
5. Private Currency Exchange Program (Min 49.5 millions)
6. Gold Purchase Program - 500 MT per week (LBMA)
7.Hse/Land Mortgage-Malay Reserved Acceptable
Our Products:-
LED Lights

zulkifli jusoh

to ahlipe...@googlegroups.com

Bagaimana untk saya mohon pinjaman ,, boleh tuan terangkan.tq

> --
> Anda menerima mesej ini kerana anda melanggan kumpulan "AHLI PERDASAMA" Google Kumpulan.

Seritunjung

to ahlipe...@googlegroups.com, ahlipe...@googlegroups.com
image.jpeg

Sent from my iPhone