Saltar al primer mensaje no leído

Ukrainian Guides

no leída,
14 nov 2022, 11:04:3314/11/22
a agu-...@googlegroups.com

---------- Forwarded message ---------
Від: Христина Орлова <orlova....@gmail.com>
Date: нд, 13 лист. 2022 р. о 20:41
Subject: Звернення від колежанки щодо участі в опитуванні
To: <superpowe...@googlegroups.com>

Шановні колеги, вітаю.
Пересилаю звернення від колежанки щодо участі в опитуванні.

Дозвольте звернутися з особистим питанням.

Прошу вашої підтримки у дуже важливому для мене проєкті!

Проводжу  анонімне онлайн-ОПИТУВАННЯ УКРАЇНСЬКИХ  ЖІНОК, що через війну після 23 лютого 2022 року стали ВПО в УКРАЇНІ або  виїхали у Польщу.
В опитуванні можуть брати жінки в Україні та Польщі, що покинули через війну своє постійне місце проживання, незалежно від наявності офіційного статусу ВПО/біженки/тимчасового прихистку ЄС.

Опитування проводиться у рамках мого дослідження «Проблемні аспекти економічного та соціального становища жінок-вимушених мігранток та шляхи їх вирішення: досвід України та Польщі», що проводиться за підтримки Israel Institute for Advanced Studies та Polish Institute of Advanced Studies. Результати опитування будуть використані узагальненому вигляді з метою підготовки наукових публікацій, інформування громадянського суспільства та розробки пропозицій щодо поліпшення життя жінок в Україні.

Ваша допомога для мене важлива! Прошу поширити цю інформацію серед своїх знайомих, друзів, колег, рідних.

Для проходження опитування небхідно  пройти за посиланням та заповнити онлйн-форму:

УКРАЇНСЬКІ ЖІНКИ ВПО в УКРАЇНІ:
https://forms.gle/9sETZYRkvEdegL5x6

УКРАЇНСЬКІ ЖІНКИ  в ПОЛЬЩІ
 https://forms.gle/CkCRheoieje8RPSq6