Гайдинг - це завжди про взаємодопомогу.

Ukrainian Guides

to agu-...@googlegroups.com, Катерина Кузьменко, Дарья Нагорная, Anna Martus, Софія Матлавська, Kateryna Chirkova, Anastasiya Chirkova, marina, Натали Корнеева, Anna Prytysk, Missis Scorpion, Татьяна Дока, Римма Бучок
Гайдинг - це завжди про взаємодопомогу.

Тому, коли мене попросили забрати ноутбук в іншому місті Швейцарії і перевезти його до Німеччини, погодилась без сумнівів. Це була справжня спецоперація😅 Ноутбук виїхав з Одеси та об'їхав половину Європи і ніяк не міг потрапити до своєї власниці в Німеччину. І тут, на вокзалі в Цюріху, люди вибігають з одного потяга, передають мені ноутбук і одразу сідають в інший, щоб повернутись додому. Далі, ми з ним прямуємо до Німеччини, побували у Франкфурті, Кронберзі, знову повернулись до Франкфурта і там вже передали іншій людині, яка доставила його до власниці🥰

По дорозі в Україну, я заїхала до подруги-гайди, яка попросила мене передати "невелику" передачку зі смаколиків для свого хлопця. Дорога була не з легких, але після цього, я пообіцяла собі ніколи не сумніватись в своїх силах, а також, з'явилась пісня "Я щасливий як ніхто". А щастя рідних людей того варте🥰

На зворотному шляху, до власниці їхали її босоніжки, які пройшли шлях через всю Україну та Польщу, були відправлені поштою нашою дитиною (хоч вона вже давно не дитина і не любить коли її так називають), але врешті-решт, босоніжки доїхали до своєї власниці і врятували її ніжки🥰

Так, нас трохи розкидало по світу, але ми завжди підтримаємо одна одну та зробимо все що в наших силах, щоб допомогти❤️

Сподіваємося історія Марії Чоп'як надихне вас на нові зустрічі!

З командою  ГО "Women's Consortium of Ukraine" - Жіночий консорціум України запрошуємо всіх долучитися і розширити можливості і знання свої та АГУ у вересні на менторський підтримці

https://forms.gle/MmkqQ657qgRskrSv8