Solicitare

Nuti Raduca

to Viorel Danut Dolha' via AGIRo
Hristos a inviat!

Domnule Dolha,

Ma numesc Raduca Elena, sunt profesor inv. prescolar la Gradinita Nr. 1 Poiana, Dambovita, structura a Scolii Gimnaziale Nr. 1
Poiana ( scoala unde a functionat Mioara Mitroi, presedinta AGIRO-DB.). )
Sunt membru AGIRO din 2010 si va rog, daca se poate, sa-mi eliberati o adeverinta care sa dovedeasca acest lucru....
Am participat si la Congresul Agiro 2010, 2018...Adeverinta imi este necesara pentru completarea dosarului personal, in mod deosebit pentru perioada sept. 2016-sept. 2021.
Multumesc!

O zi buna!

Candea Floare

to nuti_...@yahoo.com, 'Nuti Raduca' via AGIRo

Pe mie., apr. 27, 2022 la 18:07, 'Nuti Raduca' via AGIRo
Aţi primit acest email deoarece sunteţi înscris pe grupul de discuţii AGIRo.
Pentru a trimite un email tuturor celor inscrisi folositi adresa ag...@googlegroups.com
Pentru a va dezabona de la acest grup trimiteti un email la agiro+un...@googlegroups.com
Pentru mai multe optiuni vizitaţi http://groups.google.com/group/agiro?hl=ro

---
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „AGIRo” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa agiro+un...@googlegroups.com.
Pentru a vizualiza această discuție pe web, accesați https://groups.google.com/d/msgid/agiro/1157178844.1905609.1651072071578%40mail.yahoo.com.

Candea Floare