ÎNSCRIERI la CURS ONLINE cu CREDITE (150 lei) pentru cine achită până în 1 noiembrie. Pentru cine achită după 1 noiembrie costă 200 lei.

Viorel Danut Dolha

to Viorel Danut Dolha' via AGIRo, Viorel Danut Dolha' via DP-AGIRo

1.ÎNSCRIERI la CURS ONLINE cu CREDITE (150 lei) pentru cine achită până în 1 noiembrie. Pentru cine achită după 1 noiembrie costă 200 lei.

Se pot face noi înscrieri la programul de formare „Dezvoltarea de Abilități Socio-Emoționale”, curs cu 10-12 credite. Se va desfășura în sistem online 100%, având un număr total de 30 de ore dintre care doar 12 ore vor fi în sistem sincron. Evaluarea va consta într-un portofoliu de 3 pagini. Este avizat conform deciziei ME cu Nr. 1241/DGMRURS/31.05.2023. Completați formularul https://forms.gle/uHkmRh6J1frbtEMR9  și urmați procedura simplă descrisă în el.

Costă 150 lei pentru cine achită până în 1 noiembrie. Pentru cine achită după 1 noiembrie costă 200 lei.

Grupe disponibile:

-          seria care începe în 30 octombrie

-          seria care începe în 13 noiembrie

-          seria care începe în 27 noiembrie

-          seria care începe în 4 decembrie

-          seria care începe în 11 decembrie

-          seria care începe în 18 decembrie

La adresa educatiae...@aeep.ro puteți cere informații suplimentare.

2.Adeverințele de membru AGIRo le vom trimite în vacanța de la sfârșit de octombrie (celor care au achitat cotizația)

3.Publicațiile AGIRo le vom trimite tot în vacanța de la sfârșit de octombrie (celor care au trimis articole)

Raboj Gherghina

to 'Viorel Danut Dolha' via AGIRo
Mulțumim frumos!
Eu, împreună cu alți colegi de la școala mea, ne-am înscris de data trecuta, pentru cursul  din 30 octombrie!

Aţi primit acest email deoarece sunteţi înscris pe grupul de discuţii AGIRo.
Pentru a trimite un email tuturor celor inscrisi folositi adresa ag...@googlegroups.com
Pentru a va dezabona de la acest grup trimiteti un email la agiro+un...@googlegroups.com
Pentru mai multe optiuni vizitaţi http://groups.google.com/group/agiro?hl=ro

---
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „AGIRo” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa agiro+un...@googlegroups.com.
Pentru a vizualiza această discuție pe web, accesați https://groups.google.com/d/msgid/agiro/1964118230.629248.1697865068384%40mail.yahoo.com.